Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Anna Hot Re
MestariMerlin:
Kiinnostaa myös kyseinen pt.. Noilla iäkkäämmillä palveluntarjoajilla vain se piparituntuma usein vain jää vähän heikoksi.. Muu tietysti voi kompensoida.. Oliko suuteleminen tyyliä dfk vai jotain muuta?
Kuvat neidosta näyttäisivät olevan hieman eri ajankohtana otettuja..
Mutta jos tapaan niin rapsaan. Tottakai!
Damien52:
Oli tyyliä DFK. Ja joo nuo studiokuvat on varmaan muutama vuosi sitten otettu, mutta jokatapauksessa hyvässä ja tiukassa kunnossa 🙂. Ikä alkaa kolmosella varmasti melko lähellä tuota ilmoitettua.
MestariMerlin:
Ilmoituksen mukaan ei kielareita..;) Muuten hieman huvittava tuo teksti jonka mukaan haistelee ja tutkii vehkeet ennen suikkaria.
Ilmeisesti owo tarkistus meni läpi?
Osa likoista kun pyytää tuosta lisähintaa tai on lopettanut owot kokonaan niin tuo on sinänsä tärkeää tietää onko saatavilla vai ei..
oral without condom (if no unhealthy smell , with using antiseptic for you and for me before and after sex)
only regular kisses (without tongue)
Damien52:
Joo , tämä sama teksti ollut muutamalla nyt käytössä kopioitu näköjään. Mutta joo perus hyvällä hygienialla sanoi että kieltäkin ok käyttää suudellessa ja oikeestaan hän otti siinä jopa aloitteen tällä kertaa.. hienoa. Ja toi tarkastus juttu.. huvittava sanoi että olisi sen 50 extraa no olin siis valmistautunu siihen et mennää turvallisesti kumin kanssa. Kuitenkin pääsin hänen auditoinnin läpi ja mentiin owo eikä kyllä kysellyt enää sitä 50€ et näköjään menee case by case.
Gynther:
Saman tapaisia kokemuksia mullakin, kun edellisen kerran Vantaalla oli. Kuvien PT kyseessä, mutta osa kuvista niitä studiokuvia tietty. Ainut isompi puute mulle oli, että rinnat aika kovaa silikonia ainakin mun käteen. Mua ei suuresti kiihota, että ihmisihon alle on asenneltu jotain luonnottomia aineita.Natu C-kupit saa mut taivaisiin, jos muutkin avut on kohdallaan.
No, tänään sain kokea Annalta riipaisevan oharin. Olin pari minuuttia ennen määräaikaa oven takana, viestiä menemään, ei vastausta. Kymmenen minuutin aikana 3 muuta viestiä, että täällä olen, ei vastausta. Soitto, ei vastausta.
Poistuin vittuuntuneena paikalta, ja puolen tunnin päästä tulee sarja viestejä, joissa niitä tuttuja selityksiä, että se ja se ei pelannut ja sori sori. Ja sitten se, että tule silloin ja silloin uudelleen. Vitut, en varmaan mene, nää kusettajat ja ohareidentekijät menee mulla nykyisin aina boikottiin. Tommonen toiminta ei muuten lopu ikinä.
Eli kyse oli tietysti tupla-buukkauksesta rahankiilto silmissä. Saadaan turska hanskaan viestittelemällä ja annetaan vaan odotella, jos se kuitenkin tulisi kolmen keltaisen rahan kanssa. Periaatteessa olin vielä siinä lähellä kaupassa, mutta en saa noissa tapauksissa enää mentyä, eikä pitäisikään.
Pelipaikka Tiksin aseman lähellä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta