Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Anna Hot Re
MestariMerlin:
Höh.. osanottoni. Itse viestittelin eilen tämän neitokaisen kanssa mutta jätin vielä toistaiseksi väliin kun matkaa tuonne Tiksiin nyt on jonkin verran ja palailee Helsinkiinkin jossain vaiheessa, ilmeisesti ensi kuun puolella.
Oharivaaran takia ei viitsi matkaan kuluttaa liikaa aikaa..
Silareista kahdenlaisia kokemuksia: osa tuntuu / näyttää luonnottomilta, osa taas menisi aitoina ihan täydestä.. esim. jollain Tianalla tiffeissä tosi pehmeä tuntuma.. Pikku arvet tosin paljastavat että operoitu on..
Tuplalaukaus:
Ohhoh, olipas huonoa tuuria... >:( Puhui meinaan minulle, että on Vantaalla ottanut vähän rennommin työn suhteen.
Jännä, että silti tuli oharit.
Minulla lykästi tuossa yhtenä päivänä ja oli oikein hyvä tapaaminen! Pt täynnä energiaa ja oikein mukava tapaus :)
MestariMerlin:
No tulipa testattua tämä taiteilijanimeä Anna käyttävä neito..
Ajanvaraus sujui pikavauhtia wa:lla, tosin olin jo ed. päivänä laittanut kyselyä.. aikataulut vain eivät kohdanneet..
Ovikoodi ei ollut osoitteessa toiminnassa joten joutui noutamaan kadulta.. ja huhhuh..jo siinä kohtaa olin ihmeissäni millainen vetovoima tuossa naisessa oikein on.. siis ihan vaatteet päällä. Ja tuohan toki vain parani kun niistä kuoritui..
Huikkasi suihkuun mennessä että ei tarvitse kiirehtiä, muita kävijöitä ei ole tulossa.. positiivinen yllätys tämä..
Pienen hiplailun, vartalon ihastelun ja kiihkeiden suudelmien saattelemana kokeiltiin 69 ja muutamat muutkin asennot joihin neito varsin sujuvasti taipui. Oikein sulavaa vartalon käyttöä ja mukava tuntuma pannessa. Flat doggyssa ei enää pystynyt pidättelemään joten maalissa oltiin.. ehkä turhankin nopsaan, sen verran innoissani olin tästä neitokaisesta.
Harvinaisen hyvä tapaaminen siis, tuntui että kemiat toimivat liki täydellisesti ja aika reippaasti mentiin yliajalle mutta eipä tuo kumpaakaan tuntuvat haittaavan.
Ei siis valittamista, todellakaan. Vahvava suositus Gfe:n ystäville. Paikalla tällä erää keskiviikkoon, jatkossa ilmeisesti myös tulee ihastuttamaan läsnäolollaan, näin ainakin toivon.
AegonX:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Helmikuu 23, 2024, 00:12:39 ---kiihkeiden suudelmien
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti kuitenkaan ei kieli mukana suudelmissa vai mitenkä?
EDIT: tai no joo mun ois kannattanu lukea aiemmat viestit, onhan siellä raportoitu kielenkin saamisesta mukaan
MestariMerlin:
Kyllähän tuo oli sellaista kielimoukkua että harva yltää samaan. Se owo-testikin meni kiitettävästi läpi eli sai valita.. no eihän sitä kiusausta tietenkään voinut vastustaa.. 😀 Testeissä käydään toki säännöllisesti eikä noista mitään kyllä ole tarttunut.. Siitä on joskus hyötyä että päivärytmi on vähän erilainen kuin muilla ja hupakointi tapahtuu ilta-aikaan. Likat on rentoja kun on päivä pulkassa ja kiirettä ei ole enää mihinkään..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta