Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rovaniemi  (Luettu 56152 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7408
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Rovaniemi
« Vastaus #80 : Kesäkuu 10, 2026, 07:15:24 »
joey_t, millaista palvelua sait? Kuuluiko kaikki?
Tämä on ihan suomalainen neito. Asiaan kuului vain hierontaa, ei edes suuseksiä mutta olin tyytyväinen palveluun. Olisiko muu mahdollista -kysymykseen Gina sanoi että ainakin toistaiseksi tekee vain tuota hierontaa.
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa ossiiih

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rovaniemi
« Vastaus #81 : eilen kello 14:41:13 »
Nyt viikolle 28, 6.7. alkaen joku konkari tilaukseen. Vähintään 40v. Tervetuloa!

Poissa JHarker

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rovaniemi
« Vastaus #82 : eilen kello 17:36:27 »
Tulipahan tehtyä ensimmäinen ovelta kääntyminen tämän harrastuksen parissa.

Sweet Andreea, viestittely todella tökeröä ja asutoiveista huolimatta ovelle tuli alasti aivan eri henkilö kuin kuvissa.

Paikalla Jaakko747

  • Full Member
  • Viestejä: 205
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rovaniemi
« Vastaus #83 : eilen kello 21:41:39 »
Kuten myös tuli tehtyä todella paha pettymys thaikun kans. Puhelimessa kuulosti nii nuorelta ja kiinnostavalta, mutta paikanpäälä keskustan yksityisasunnossa oliki sitte semmone tapaus että ovelta äkkiä kotia ja tää tapahtu ihan äsken

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1987
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rovaniemi
« Vastaus #84 : tänään kello 07:04:22 »
Kuten myös tuli tehtyä todella paha pettymys thaikun kans. Puhelimessa kuulosti nii nuorelta ja kiinnostavalta, mutta paikanpäälä keskustan yksityisasunnossa oliki sitte semmone tapaus että ovelta äkkiä kotia ja tää tapahtu ihan äsken

Nimimerkki ois hyvä tietää ettei muiden tartte vaivata aikaa tän thaikun kanssa

Paikalla Jaakko747

  • Full Member
  • Viestejä: 205
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rovaniemi
« Vastaus #85 : tänään kello 07:32:29 »
Kuten myös tuli tehtyä todella paha pettymys thaikun kans. Puhelimessa kuulosti nii nuorelta ja kiinnostavalta, mutta paikanpäälä keskustan yksityisasunnossa oliki sitte semmone tapaus että ovelta äkkiä kotia ja tää tapahtu ihan äsken

Nimimerkki ois hyvä tietää ettei muiden tartte vaivata aikaa tän thaikun kanssa

"Ensimmäinen kertaa Rovaniemi"