Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurisivuston parametrit ja aikaleimat  (Luettu 1792 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Naapurisivuston parametrit ja aikaleimat
« : Tammikuu 18, 2024, 11:50:28 »
Haluaisiko joku hieman enemmän naapurisivuston toiminnallisuuksista perillä oleva sivistää minua (ehkä muitakin) hieman, mitä tarkoittaa ilmoitusten kohdalla oleva "Viimeksi nähty" -aikaleima? Kun niissä on kuitenkin erikseen myös "Viimeksi muutettu" -aikaleima, joka ainakin yleensä viittaa siihen, milloin ilmoitusta on viimeksi päivitetty.

Entä mitä eroa on Nickillä ja nimimerkillä? Kun ilmoituslistassa ilmoituksen alla näkyy Nick, mutta sitten ilmoituksen sisällä taas on nimimerkki. Ja se saattaa joskus olla eri kuin Nick (mutta voi olla joskus samakin). Ja sitten jotkin niistä on varustettu merkinnällä väliaikainen. Mitä ne kaikki tarkoittavat?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naapurisivuston parametrit ja aikaleimat
« Vastaus #1 : Tammikuu 18, 2024, 15:54:48 »
Viimeksi nähty näyttäisi olevan login aika, eli milloin käyttäjä kirjautunut sisälle?
Muokattu on milloin sitä kyseistä ilmoa muokattu.

Käyttäjällä on ns. vahvistettu nimimerkki joka on profiililla oleva nimimerkki. Oletuksena se tulee kaikille ilmoille.
Mutta ilmoitukselle voi laittaa ilmoituskohtaisen nimimerkin joka näkyy väliaikaisena nimimerkkinä.
Olen itse käyttänyt väliaikaista nimimerkkiä mm. fetissi-puolen ilmossa ja kimppailmossa. Ja sitten mun ns. normi-ilmossa annan aina olla profiililla olevan nimimerkin.

Avasiko asiaa yhtään? :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston parametrit ja aikaleimat
« Vastaus #2 : Tammikuu 18, 2024, 16:00:52 »
Mitä tarkoitaa ilmoituksen "kategoriassa" esim merkinnät:
Nainen etsii miestä
  Pohjois-Pohjanmaa
  18.1 B
Nainen etsii miestä
  Pohjois-Pohjanmaa
  4.6 B
Nainen etsii miestä
  Pohjois-Pohjanmaa
  B

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naapurisivuston parametrit ja aikaleimat
« Vastaus #3 : Tammikuu 18, 2024, 16:05:48 »
B on lisänäkyvyys...oisko tuo kuinka monta lisänäkyvyyttä ilmolle ostettu, tai saattaa kyllä olla jokin aikakin.
Nyt juuri en halua kokeilla mun ilmolla. ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurisivuston parametrit ja aikaleimat
« Vastaus #4 : Tammikuu 18, 2024, 17:07:14 »
B on lisänäkyvyys...oisko tuo kuinka monta lisänäkyvyyttä ilmolle ostettu, tai saattaa kyllä olla jokin aikakin.
Nyt juuri en halua kokeilla mun ilmolla. ;D

Paljonko naapurisivusto tulee halvemmaksi lisänäkyvyys ostoineen verrattuna muihin sivuihin?  :sheep:

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naapurisivuston parametrit ja aikaleimat
« Vastaus #5 : Tammikuu 18, 2024, 17:37:22 »
Paljonko naapurisivusto tulee halvemmaksi lisänäkyvyys ostoineen verrattuna muihin sivuihin?  :sheep:

Riippuu ihan mitä käyttää ja miten.  :)
Naapuria voi käyttää pelkästään ilmaisenakin, kun taas esim. RE maksaa aina.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naapurisivuston parametrit ja aikaleimat
« Vastaus #6 : Tammikuu 18, 2024, 21:14:41 »
Mitä tarkoitaa ilmoituksen "kategoriassa" esim merkinnät:
Nainen etsii miestä
  Pohjois-Pohjanmaa
  18.1 B
Nainen etsii miestä
  Pohjois-Pohjanmaa
  4.6 B
Nainen etsii miestä
  Pohjois-Pohjanmaa
  B

B kertoo siitä kuinka monta päivää lisänäkyvyyttä on ostettu. Mitä enemmän, sitä korkeammalla listassa, eniten ostettuja päiviä ylimpänä jne.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurisivuston parametrit ja aikaleimat
« Vastaus #7 : Tammikuu 26, 2024, 19:07:54 »
Viimeksi nähty näyttäisi olevan login aika, eli milloin käyttäjä kirjautunut sisälle?
Muokattu on milloin sitä kyseistä ilmoa muokattu.

Käyttäjällä on ns. vahvistettu nimimerkki joka on profiililla oleva nimimerkki. Oletuksena se tulee kaikille ilmoille.
Mutta ilmoitukselle voi laittaa ilmoituskohtaisen nimimerkin joka näkyy väliaikaisena nimimerkkinä.
Olen itse käyttänyt väliaikaista nimimerkkiä mm. fetissi-puolen ilmossa ja kimppailmossa. Ja sitten mun ns. normi-ilmossa annan aina olla profiililla olevan nimimerkin.

Avasiko asiaa yhtään? :)

No kyllä, kiitos. Arvelinkin, että nimenomaan joku ilmoittajapuolen edustaja tietää todennäköisesti suoralta kädeltä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.