Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?  (Luettu 2896 kertaa)

Poissa Buzzard

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« : Tammikuu 16, 2024, 01:03:16 »
Onko teillä palveluntarjoajilla erityisiä päiviä ja aikoja, jolloin on enemmän tai vähemmän asiakkaita?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #1 : Tammikuu 16, 2024, 05:22:21 »
Hyvä kysymys. Viikkoa aloittaessa ei koskaan tiedä mennäänkö satunnaismuuttujan mukaan vai Mandelbrotin kaaosteoriassa.

Se tullut nähtyä, ihmisen seksuaaliset halut ovat voimakkaimmillaan yöllä ja päihteiden käytön aikana. "Anna osoite huora niin tulen heti käymään"-viestejä tulee peniskuvan kera klo 23-04 välillä usein.

Tämän työn stressaavimpia puolia on juuri tuo arvaamattomuus. Ei koskaan tiedä minkälainen päivästä tulee. Joillekin sopii tapaaminen aamulla klo 9. Jollekin toiselle lounasruoka vaihtuu lounaspanoon.
Ja sitten on niitä miehiä jotka töiden päätteeksi alkuillasta ennen kotiin menoa käyvät purkamassa paineita.
Plus monet muut eri syistä ja erilaisilla aikatauluilla kyselevät tapaamisaikaa.

Joten ketjun aloittajan kysymykseen vastaten...Ei löydy säännöllisyyttä.
Tämä on ainakin varmaa, itse haluan nukkua yöni rauhassa. Klo 21 jälkeen turha pyrkiä luokseni varsinkaan peniskuvien kanssa.


kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #2 : Tammikuu 16, 2024, 07:30:31 »
Mun kokemus on että arkisin on enemmän kysyntää kun viikonloppuisin. Mutta toki kuten Violakin kirjoitti hyvin moni asia vaikuttaa.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #3 : Tammikuu 16, 2024, 08:08:00 »
Vaihtelee toki, mutta hieman tälleen...

Viikolla aamuajat menee yleensä ensin, sitten lounasaika & klo 15-17 ja yö/myöhäiset ilta-ajat on vähemmän suosittuja.
Vkonloppuisin ollaan enemmän kiinnostuneita iltapäivä/ilta-ajoista & oltaisiin tulossa tosi myöhäänkin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #4 : Tammikuu 16, 2024, 09:32:04 »
Eniten olis silloin, kun ei pysty ottamaan vastaan. Ja vähiten silloin, kun olis hyvin aikaa. Viikonloput on ihan sama, onko aikaa vai ei, ne on aina ihan kuolleita. Kellonajoista aamupäivät on mulla suosituimpia, johtuen siitä että olen silloin mieluiten / parhaiten tavattavissa.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #5 : Tammikuu 16, 2024, 12:39:36 »
^ Tämä😅 Eniten tulijoita olis silloin kun ei pysty tapaamaan.
Nokialla

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #6 : Tammikuu 16, 2024, 13:35:05 »
^^,^ Ja siihen kaupunkiin, josta just lähdit 😂

Mulla tosi paljon vaihtelee. On asiakkaita, jotka ottaa aina aamupäiväajan, ja sitten niitä, jotka tulee mielellään illalla. Ja siltä ja väliltä. Ehkä klo 10-13 ja 16-18 saattaisivat tilastollisesti olla kysytyimmät ajat 🤔

Itse en ole tavattavissa kovin aikaisin aamulla, koska herään aina 1,5-2h ennen ensimmäistä asiakasta, ja nimenomaan olen pyrkinyt tekemään elämänvalinnat niin, ettei koskaan tarvitse olla jalkeilla kauhean aikaisin 😁 Talviaikaan lopettelen viimeistään 20-21. Kesällä saatan ottaa tuttuja asiakkaita vielä 23 astikin 🙃 Viikonlopuista en tiedä, koska en tee töitä silloin melkein koskaan, joskus tosi harvoin sunnuntai illan, jos saavun keikkapaikalle su, ajatuksena tehdä töitä ma.

Mutta kyllä se on tässä ihan sama kuin muussakin horoilussa: tutkimattomia ovat asiakkaiden tiet ja aikataulut, joskus kaikki sujuu helposti ja kivasti, ja sitten taas on niitä päiviä, joina kymmenen ihmistä olisi tulossa joko 7.30 tai 19.45, ja muuten on tyhjää 😁
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #7 : Tammikuu 16, 2024, 13:54:33 »
Ennen puoltapäivää en ota edes vakkareita, oli arki tai viikonloppu ja mikä vuodenaika tahansa. Aamujen pitää olla rauhallisia, sillä alan vasta siinä 14 maissa olemaan elossa että pystyn jonkinlaiseen toimintaan.  ;D
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1791
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #8 : Tammikuu 16, 2024, 14:27:43 »
Loogisesti kuunloput 20-29 pv lienee hijaisia koska ihmiset on tuhlanneet rahansa . " tilipäivänä "

ihan normi että SE tulee mieleen 23.00-04.00 baarit menee kiinni tai ainakin tajuaa ei täältä

mitään saa. silloin se tietty tulee mieleen mullahan on se numero tallessa.. joskus katsonut

että ainakin näennäisesti noi ulkolaiset päivystää yötkin tietty kun voi sit taas kotona

nukkua.luin jutun keltaseta ruususta että suht paljon siellä yöllä käydään.
kysyvälle vastataan

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #9 : Tammikuu 16, 2024, 15:32:40 »
Mulla suurin osa ajoista sijoittuu yleensä ns. toimistoaikojen, eli 9-17 välille, myöhään illalla on vähän vähemmän tulijoita. Toisaalta, tässäkin on sen verran vaihtelua etten osaa sanoa onko näissä todella mitään säännönmukaisuutta, vai kuvittelenko vaan. Sen sijaan kesä on Aina ollut mulle kiireisin aika vuodesta, kun taas talvella on hiljaisempaa. Se on tietysti sääli, koska itse mieluusti painaisin (heh) duunia talvella, ja kesät mielelläni vain lomailisin. Tällaisena työmyyränä ei kuitenkaan kehtaa jättää tarjottuja töitä tekemättä, joten kesät meneekin sitten pitkälti töissä ^^'

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #10 : Tammikuu 16, 2024, 15:35:16 »
luin jutun keltaseta ruususta että suht paljon siellä yöllä käydään.

Hesan halvin majatalo.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #11 : Tammikuu 16, 2024, 16:24:51 »
Vähiten on myös kovilla pakkasilla ja kaatosateella. Eli jälleen kerran silloin, kun olisi hyvin sitä aikaa. Sekä hirmuhelteillä, vaikka kämppä onkin viileä. Tosin silloin sitä makoilee itsekin mielummin rannalla.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #12 : Tammikuu 17, 2024, 00:32:49 »
Ehkä jossain kohtaa näemme seksialallakin ns. kelluvan hinnoittelun, jossa hinta vaihtelee kysynnän mukaan  :D.
Tai nyt kun pörssisähkö on lähes päivittäin uutisotsikoissa, joku innostuu samantyyppisestä hinnoittelutavasta tälläkin alalla. Ja sitten päivittelemme täällä, miten seksipörssin spot-hinta aina pomppaa lounastunnilla  ;D.
 :laught:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2024, 00:34:49 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #13 : Tammikuu 17, 2024, 00:56:05 »
Mulla suurin osa ajoista sijoittuu yleensä ns. toimistoaikojen, eli 9-17 välille, myöhään illalla on vähän vähemmän tulijoita. Toisaalta, tässäkin on sen verran vaihtelua etten osaa sanoa onko näissä todella mitään säännönmukaisuutta, vai kuvittelenko vaan. Sen sijaan kesä on Aina ollut mulle kiireisin aika vuodesta, kun taas talvella on hiljaisempaa. Se on tietysti sääli, koska itse mieluusti painaisin (heh) duunia talvella, ja kesät mielelläni vain lomailisin. Tällaisena työmyyränä ei kuitenkaan kehtaa jättää tarjottuja töitä tekemättä, joten kesät meneekin sitten pitkälti töissä ^^'

Sama, sesonki tuntuu olevan keväästä syksyyn.
Itselleni tuo sopii mainiosti, koska tykkään lomailla ulkomailla & en välitä talvesta, lähden itse mieluusti Suomen talvea pakoon tropiikkiin. :)

Ehkä jossain kohtaa näemme seksialallakin ns. kelluvan hinnoittelun, jossa hinta vaihtelee kysynnän mukaan  :D.
Tai nyt kun pörssisähkö on lähes päivittäin uutisotsikoissa, joku innostuu samantyyppisestä hinnoittelutavasta tälläkin alalla. Ja sitten päivittelemme täällä, miten seksipörssin spot-hinta aina pomppaa lounastunnilla  ;D.
 :laught:

Pörssiseksi...mietin et oisko sit myös määräaikaisia ja toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia ja millaisia ne olisi...  ;D

Ai niin, orjamiehen mainitsemaan palkkapäivä asiaan. Voisi kuvitella, että se vaikuttaisi. En vain itse ole tuossa kovin huomannut vaihtelua. Toisaalta eiks yleisiä palkkapäiviä ole myös kuun puoliväli & sit jokin 20. päivän tienoilla?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #14 : Tammikuu 17, 2024, 12:43:50 »
Otan vastaan varauksia klo 10 saakka. Ne ajoittuvat usein 10-14 välille. En päivystä ollenkaan. En ota varauksia klo 18 jälkeen vaikka niitä kysellään aika paljon.

Poissa Martsa

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #15 : Tammikuu 17, 2024, 13:36:01 »
Aamut ja aamupäivän ajat kyllä ehdottomasti kysytyimpiä. Iltaa teen harvoin, mutta kyllä siitäkin kyselyitä tulee - tosin näitä kyselevät selvästi eniten nuoret (sinkut?) miehet. Ukkomiehet käyvät luonnollisesti lounastauolla mieluiten. Viikonloput yleensä ihan kuolleita.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #16 : Tammikuu 17, 2024, 14:13:15 »
Kun minä eli itse Thor patsastelen paikalle niin muut asiakkaat pakenevat. Silloin on vähiten asiakkaita. Ihan sama mikä aikataulu.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1791
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #17 : Tammikuu 17, 2024, 14:48:02 »
Mulla suurin osa ajoista sijoittuu yleensä ns. toimistoaikojen, eli 9-17 välille, myöhään illalla on vähän vähemmän tulijoita. Toisaalta, tässäkin on sen verran vaihtelua etten osaa sanoa onko näissä todella mitään säännönmukaisuutta, vai kuvittelenko vaan. Sen sijaan kesä on Aina ollut mulle kiireisin aika vuodesta, kun taas talvella on hiljaisempaa. Se on tietysti sääli, koska itse mieluusti painaisin (heh) duunia talvella, ja kesät mielelläni vain lomailisin. Tällaisena työmyyränä ei kuitenkaan kehtaa jättää tarjottuja töitä tekemättä, joten kesät meneekin sitten pitkälti töissä ^^'

Sama, sesonki tuntuu olevan keväästä syksyyn.
Itselleni tuo sopii mainiosti, koska tykkään lomailla ulkomailla & en välitä talvesta, lähden itse mieluusti Suomen talvea pakoon tropiikkiin. :)

Ehkä jossain kohtaa näemme seksialallakin ns. kelluvan hinnoittelun, jossa hinta vaihtelee kysynnän mukaan  :D.
Tai nyt kun pörssisähkö on lähes päivittäin uutisotsikoissa, joku innostuu samantyyppisestä hinnoittelutavasta tälläkin alalla. Ja sitten päivittelemme täällä, miten seksipörssin spot-hinta aina pomppaa lounastunnilla  ;D.
 :laught:

Pörssiseksi...mietin et oisko sit myös määräaikaisia ja toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia ja millaisia ne olisi...  ;D

Ai niin, orjamiehen mainitsemaan palkkapäivä asiaan. Voisi kuvitella, että se vaikuttaisi. En vain itse ole tuossa kovin huomannut vaihtelua. Toisaalta eiks yleisiä palkkapäiviä ole myös kuun puoliväli & sit jokin 20. päivän tienoilla?
Verohallinnon palkka.fi palvelun perusteella suosituin palkanmaksupäivä on kuukauden viimeinen arkipäivä.

tuohon pörssiseksiin olen jo aikoja sitten ehdotellut saman tyyppistä esim luppo ajalle 12-17

x summan alennus tai jopa tarjouskauppa joka voi yllättää ylöspäinkin..
kysyvälle vastataan

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #18 : Tammikuu 17, 2024, 15:36:11 »
Ehkä jossain kohtaa näemme seksialallakin ns. kelluvan hinnoittelun, jossa hinta vaihtelee kysynnän mukaan  :D.
Tai nyt kun pörssisähkö on lähes päivittäin uutisotsikoissa, joku innostuu samantyyppisestä hinnoittelutavasta tälläkin alalla. Ja sitten päivittelemme täällä, miten seksipörssin spot-hinta aina pomppaa lounastunnilla  ;D.
 :laught:

Tai dynaaminen hinnoittelu VR:än tyyliin?  :whipping:

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mihin aikaan on eniten / vähiten asiakkaita?
« Vastaus #19 : Tammikuu 17, 2024, 16:08:26 »
Eniten siinä 14-21 aikaan. Vähiten 23-09😅
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?