Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turussa panosuu tarjolla miehille  (Luettu 1035 kertaa)

Poissa sexdateboy

  • Newbie
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Turussa panosuu tarjolla miehille
« : Tammikuu 14, 2024, 19:57:14 »
Uusi vuosi ja uudet kujeet! 28v. kundi imee ja nielee ilman vastapalveluksia, myös anonyymisti. Olen käytettävissä lähes päivittäin. Turku, paikka on.

Nautin todella olla kundien/miesten "paineidenpoistovälineenä", ilman sen suurempia keskusteluita; tulet luokseni - heität paineet ulos - lähdet. Odotan valmiina, jotta pääset heti "hommiin".

Mieluusti haen enemmän tai vähemmän "vakituisia", jotka haluavat käydä purkamassa paineensa, aina kun siltä tuntuu. Olen lähes aina valmis vastaanottamaan, lyhyelläkin varoitusajalla.

Suutani voi panna kuvassa näkyvän "pussy"-suukappaleen läpi, voin imeä myös normaalisti :)

Anonyymisti onnistuu niin, että mulla huppu päässä, jossa silmät on peitetty. Ensimmäisellä kerralla pidän suihinottojan huppua päässä jossa silmät näkyvissä. Seuraavilla kerroilla käytän sitten suihinottajan huppua, jossa silmät peitetty. Toki myös asiakkaalle löytyy huppu anonyymiteetin säilyttämiseksi. Hommat hoidetaan salassa ja luottamuksella.   :blowjob: :wanker:

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turussa panosuu tarjolla miehille
« Vastaus #1 : Tammikuu 15, 2024, 03:56:37 »
Ei homostelu kauheasti kiinnostele, ehkä joku 250€/lasti voin tulla kokeileen. Tai no, ehkäpä ei.

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turussa panosuu tarjolla miehille
« Vastaus #2 : Tammikuu 15, 2024, 10:54:42 »
Ei homostelu kauheasti kiinnostele, ehkä joku 250€/lasti voin tulla kokeileen. Tai no, ehkäpä ei.

Halvempi on, rohkeasti menet!

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1832
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turussa panosuu tarjolla miehille
« Vastaus #3 : Tammikuu 15, 2024, 17:46:57 »
..ja aina voi sekä kannattaakin tingata

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turussa panosuu tarjolla miehille
« Vastaus #4 : Tammikuu 15, 2024, 18:28:47 »
Ei homostelu kauheasti kiinnostele, ehkä joku 250€/lasti voin tulla kokeileen. Tai no, ehkäpä ei.

Halvempi on, rohkeasti menet!

Eikös tossa puhuttu, että ilman vastapalveluksia, eli kamat rööriin ilmaiseksi?