Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Stella Tuusula  (Luettu 2578 kertaa)

Poissa Jyrki77

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Stella Tuusula
« : Tammikuu 14, 2024, 08:39:33 »
Onko kellään kokemusta domina Stellasta joka kotonaan Tuusulassa ottaa vastaan.
Hänen mukaansa miehensä aina talossa, mutta kuulemma ei asiakas edes häntä näe.
”Uskaltaako” mennä vierailulle dominan luo vai kuinka?

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Stella Tuusula
« Vastaus #1 : Tammikuu 14, 2024, 18:41:59 »
Täällä myös kovasti kiinnostelee. Upean oloinen pakkaus on kyllä ilmoituksessaan.

Poissa Vieras1548

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stella Tuusula
« Vastaus #2 : Maaliskuu 12, 2024, 11:59:15 »
Kellään kokemusta Stellasta?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Stella Tuusula
« Vastaus #3 : Huhtikuu 11, 2024, 11:43:07 »
Hänen mukaansa miehensä aina talossa, mutta kuulemma ei asiakas edes häntä näe.
”Uskaltaako” mennä vierailulle dominan luo vai kuinka?

Mahtaako kyseessä olla sama kuin parhaillaan naapurin Vantaa-osiossa SM-kategoriassa otsikolla Pitkä domina Stella (nimimerkki domina_stella)? Vai onko eri?
Ilmoitus on ihan kiinnostava, mutta tapaamisten sensitiivinen ja yksityinen luonne huomioiden toinen henkilö talossa (on se mies tai nainen) ei vain itsestäni tunnu kivalta ajatukselta.

Mutta ehkä joku tietää tarkemmin, mistä on kyse?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2024, 11:46:29 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Stella Tuusula
« Vastaus #4 : Huhtikuu 12, 2024, 00:41:57 »
Joo ilmeisesti turvallisuussyistä on miekkonen siellä ainakin ensimmäisen tapaamisen aikana, jos nyt oikein ymmärsin hänen viesteistään. Mulle se ei ole oikeastaan ongelma, mutta en kyllä halua tätä toista henkilöä tavata siellä.

Stella vaikuttaa kyllä tosi mukavalta ja innokkaalta viestien perusteella. Tapaamista on suunniteltu yksissä tuumin jonkun aikaa, mutta toistaiseksi minun aikatauluista ja välimatkasta johtuen ei olla saatu vielä ajankohtaa natsaamaan..

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Stella Tuusula
« Vastaus #5 : Huhtikuu 14, 2024, 10:42:01 »
En tiedä millainen järjestely tuolla on, mutta kahdesti olen käynyt paikassa, jossa oli mies paikalla. Turvallisuussyistä oletettavasti. Espoon Rva dominoitavana kävin aikoinaan, ja siellä oli mies talossa, mutten nähnyt häntä missään vaiheessa. Jos olisi tullut intiimiä kanssakäymistä, niinhänet olisi pyydetty paikalle. Toinen kerta on ollut kauemman aikaa sitten vielä tuostakin. Forssassa kävin tantrahieronnassa. Miesistui keittiön pöydän vieressä "lukemassa" jotain. Unohtui kyllä hänen läsnäolonsa aika pian, kun hieronta alkoi. Eli noissa tapauksissa ei ainakaan miehen läsnäolo ole haitaksi asti ollut.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Stella Tuusula
« Vastaus #6 : Huhtikuu 14, 2024, 15:09:29 »
Joo ilmeisesti turvallisuussyistä on miekkonen siellä ainakin ensimmäisen tapaamisen aikana, jos nyt oikein ymmärsin hänen viesteistään. Mulle se ei ole oikeastaan ongelma, mutta en kyllä halua tätä toista henkilöä tavata siellä.

Turvallisuus-tarpeet ymmärrän kyllä, mutta ei siitä vain mihinkään pääse, että ainakin itsellä ulkopuolisen henkilön läsnäolo edes näkymättömissä ei sovi tämän harrastuksen sensitiiviseen ja yksityiseen luonteeseen. Kaikki eivät ehkä ajattele samalla tavalla ja maku-/fiilisasia se varmaan onkin, mutta itsellä tietoisuus ulkopuolisen henkilön läsnäolosta veisi fiiliksen jo etukäteen. Ja taitaa kyllä olla aika poikkeuksellista - käsittääkseni suurimalla osalla dominoista ei ole ulkopuolista turvamiestä varmistamassa sessioita.

Pisteet Stellalle kuitenkin siitä, että hän avoimesti kertoo asian etukäteen, se on toki fair play.

Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Stella Tuusula
« Vastaus #7 : Huhtikuu 15, 2024, 13:36:10 »
Uskoisin että " turvamiehiä " on useamminkin mutta niistä ei puhuta . olin maallapäin

1 dominan luona juttu paljastu kun sanoin että voiko soittaa taksin kun minulle. ei ollut puhelin

mukana kävi sit tälle miehelle sanomassa mies ei haitannut mutta jos olisin tiennyt ennalta..
kysyvälle vastataan

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Stella Tuusula
« Vastaus #8 : Huhtikuu 15, 2024, 15:06:16 »
Joo ilmeisesti turvallisuussyistä on miekkonen siellä ainakin ensimmäisen tapaamisen aikana, jos nyt oikein ymmärsin hänen viesteistään. Mulle se ei ole oikeastaan ongelma, mutta en kyllä halua tätä toista henkilöä tavata siellä.

Turvallisuus-tarpeet ymmärrän kyllä, mutta ei siitä vain mihinkään pääse, että ainakin itsellä ulkopuolisen henkilön läsnäolo edes näkymättömissä ei sovi tämän harrastuksen sensitiiviseen ja yksityiseen luonteeseen. Kaikki eivät ehkä ajattele samalla tavalla ja maku-/fiilisasia se varmaan onkin, mutta itsellä tietoisuus ulkopuolisen henkilön läsnäolosta veisi fiiliksen jo etukäteen. Ja taitaa kyllä olla aika poikkeuksellista - käsittääkseni suurimalla osalla dominoista ei ole ulkopuolista turvamiestä varmistamassa sessioita.

Pisteet Stellalle kuitenkin siitä, että hän avoimesti kertoo asian etukäteen, se on toki fair play.

Totta kyllähän se tietoisuus ”turvamiehen” läsnäolosta laittaa mielikuvituksen toisaalta laukkaamaan.. entäs jos minua kuvataan ja kiristetään myöhemmin tai entäs jos kyseessä on joku muu sekopää.. mistä näitä tietää.. tajuat tilanteen, kun olet sidottuna johonkin häpeäpaaluun kiinni.. :o Tai sit voihan se olla ”turvamiehelle” joku fantasia, että siellä käy hänen naisen luona vieraita miehiä hoideltavana.

Pitäs itselläkin olla joku turvaturska nurkilla odottelemassa. ;D

Mutta Stella vaikuttaa viestien perusteella tosi asialliselle.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Stella Tuusula
« Vastaus #9 : Huhtikuu 15, 2024, 17:33:35 »
Mietin tota turvaturskaa jos olisin johtavassa asemmassa / tunnettu julkkis taatusti hankkisin

siinä on monenlaista riskiä silloin tarjolla .
kysyvälle vastataan