Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?  (Luettu 4946 kertaa)

Poissa Vieras1545

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 15
  • ** Piristää muiden päivää
Mun tekisi mieli,mutta en uskalla ;) Mikä olisi vastapuolen reaktio ja kaatuisiko hoitosuhde siihen...Tuntuu hänenkin puoleltaan olevan värinää...Kokemuksia kellään?;)

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Sanoisin, että kannattaa runkata kotona ennen tapaamista.
Kukaan hoitoalan ammattilainen tuskin haluaa kuulla mitään pervo Jorman ehdotuksia.

Ja vaikka susta tuntuukin molemmin puolista värinää, niin se totuus voi olla vallan toinen.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Avausviestin kirjoittaja on käsittääkseni nainen jossa tapauksessa en pidä onnistumismahdollisuuttaan ihan pienenä.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Eräs ex-vakkari on nykyään terveydenhoitoalalla. Jos niin kävis, että potilaaksi vahingossa päätyisin, nipistäisin ensin itseäni, et oon varmasti tajuissani. Sit nipistäisin… noh… ::)

Siviilissä oon pannut paria lääkäriä ja useampaa hoitajaa ja kyllä noiden ammattiryhmien edustajat ovat parhaita sängyssä ;)

Mutta ehkäpä kannattaa jättää työtään tekevät th-ammattilaiset rauhaan ja antaa heille työrauha. Vaikka oliskin itse nainen, kuten aloittaja. Moisen ammattilaisen voi sitten etsiä vaikka Tinderistä, niin saa leikkiä lääkärileikkejä molemminpuolisella suostumuksella.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2024, 19:43:11 kirjoittanut velihopea »

Poissa Vieras1545

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 15
  • ** Piristää muiden päivää
Kyllä,nainen olen :) Kiihottaisi ajatus... varsinkin kun tuo mies on katsonut avoimen kiinnostuneena mm.kun puheeksi tuli seksiasiat vastaanotolla.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kyllä,nainen olen :) Kiihottaisi ajatus... varsinkin kun tuo mies on katsonut avoimen kiinnostuneena mm.kun puheeksi tuli seksiasiat vastaanotolla.

No sitten vain ehdottamaan.
Näin miehenä voin sanoa, että nussin ihan ketä vain naista joka vastaa ulkoisia odotuksiani.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mun tekisi mieli,mutta en uskalla ;) Mikä olisi vastapuolen reaktio ja kaatuisiko hoitosuhde siihen...Tuntuu hänenkin puoleltaan olevan värinää...Kokemuksia kellään?;)

Pyydät vain häntä varaamaan hoitoajan sinun vastaanotollesi  :blowjob: :behind: , siitä se lähtee 😊

Poissa Tomppeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Itsehän olisin jo panohommissa  :behind:

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 552
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Mieslääkärille ammatillinen itsemurha tällaisena aikana. Joskus kannattaisi ajatella myös yläpäällä.😟

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Mun tapaamat hoitsut ovat olleet osastoa "pulleat, kyrpiintyneet täti-ihmiset".
Lääkärit olleet pääsääntöisesti miehiä.

Ei ole näkynyt Greyn Anatomian/Teho-Osaston näköisiä hoitajia.

Näpsäköitä poliiseja on kyllä näkynyt🥰


Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #10 : Tammikuu 13, 2024, 09:40:58 »
Ylsityisellä puolella voisi hyvin onnistua. Eikös tällä saitillakin ole se Ylilääkäri, joka paneskelee huoria vastaanotollaan keskellä työpäivää?

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #11 : Tammikuu 13, 2024, 11:26:24 »
Itse olen kyllä 3 eri sairaan/lähihoitajaa  pannut ihan ...ien, AS tms kautta mutta en ole kyllä hoitavaa henkilökuntaa kertaakaan kokenut ehdotuksen arvoiseksi vaikka miten mukavat ja hyvät välit olleet. Tuo on eri asia kyllä varmasti noinkin näpsäkän näköisellä neitosella. Kannattaa silti vielä miettiä ja varmistua ettei tuu jollain tapaa näpeille. Tuo olisi kyllä huikea kokemus, kerro ihmeessä lisää kuinka käy ja miten homma etenee jos etenee.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #12 : Tammikuu 13, 2024, 11:31:29 »
^^Kävi yllämainittu herrashenkilö myös mielessä. Mikäs siinä, jos lääkärileikit pystyy työhönsä yhdistämään. Varmaan monen äijän unelmahomma.

Mutta noin periaatteelliselta kannalta on outoa, että naiset tässä yhteiskunnassa huutaa samaan aikaan vapauden ja seksuaalisen koskemattomuuden perään, toisaalta sitten olis kuitenkin itse ottamassa vapauksia ehdotella seksiä työtään tekeville miehille, olipa tällä sitten muija ja muksut tai ei. Toiset siis ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Se on vissiin sitä feminismiä.

Kuten Jansku72 tuossa ylempänä totesi, potilaan kanssa seksiin kanssa lähteminen on helposti ammatillinen itsemurha etenkin mieslääkärille. Ei olis eka kerta, kun naikkosen mieli muuttuu parin tapaamiskerran jälkeen. Ilmoitus Valviraan, niin lähtee lekurilta leipä suusta. Kiva siinä maksella lainoja, sähköjä ja tesloja. Se yläpäällä ajattelu on todellakin suositeltavaa.

Paikalla Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #13 : Tammikuu 13, 2024, 11:38:03 »
Eipä ole näkemäni naislääkärit olleet kovinkaan mielenkiintoisia. Ainakaan tähän mennessä.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #14 : Tammikuu 13, 2024, 13:09:27 »
Mitenköhän Kontio&Parmas tv-sarjasta tutun lääkäri-Sirkan kanssa tämä toimis...  :laught:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2024, 13:18:33 kirjoittanut keravankolli »
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Vieras1545

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 15
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #15 : Tammikuu 13, 2024, 14:13:05 »
Luin viestinne,kiitos jos monenmoisesta neuvosta niin puolesta kuin vastaan :) Miten se aloite tehdä sitten kun olen niin ujo tekemään sitä ilman pientä rohkaisu viiniä ? 😉 haluaisin katsoa tämän kortin niin syteen kuin saveen...

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #16 : Tammikuu 13, 2024, 14:52:37 »
No sitten vaan sanomaan suoraan että tällaisia tunteita on päällä. Annat toiselle aikaa ja mahdollisuuden reagoida ehdotukseen ja mietit mitä sitten tapahtuu jos vastaus onkin kieltävä. Kuinka molemmat pääsevät tilanteesta pois ilman kasvojen menettämistä. Ja jos hyvin käy niin halunne ovat yhteneväiset.  :behind:

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6698
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #17 : Tammikuu 13, 2024, 14:57:10 »
Olen kyllä kohdannut hyvinkin pantavan näköisiä ja oloisia hoitoalan ammattilaisia työnsä ääressä, mutta yleensä tilanteissa joissa seksi ei ole ollut päällimmäisenä mielessä.  :D

Ehdottaisin ensin varmaan ihan vaan treffejä tms. neutraalia, jotta ei syyllistyisi seksuaaliseen häirintään toisen tehdessä työtehtäviään. Jos hänellä on värinöitä, luulisi tarttuvan tilaisuuteen tavalla tai toisella.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #18 : Tammikuu 13, 2024, 15:03:34 »
En lähtis ehdottelemaan kenenkään duunissa ollessa. Jos törmäisi vapaa-ajalla niin sitten voisi miettiä aloitteen tekoa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #19 : Tammikuu 13, 2024, 15:05:38 »
Nykyään ihmiset on ihan sekaisin kun kaikkea ylitulkitaan ja kuvitellaan älyttömyyksiä. Järjenkäyttö on ihan suotavaa, ei pahalla. On hyvin epätodennäköistä että hoitajasi tai lääkärisi haluaisi nussia sua.

Mä kävin viimeksi lääkärissä vähän ennen joulua niin ei siinä nyt olisi mieleenkään tullut ehdottaa mitään, vaikka hyvännäköinen mies olikin. Saattaisin hämmästyä, ehkä loukkaantuakin jos lääkäri yhtäkkiä heittäytyisi sille tuulelle ja yrittäisi ehdotella. Mun on pystyttävä luottamaan ihmiseen joka käsittelee mun terveyttä ja henkilökohtaisiakin asioita. En halua seksiä, vaan apua siihen minkä takia vastaanotolle olen mennyt ja järjestänyt muut hommat syrjään siksi aikaa. Seksiä harrastetaan muulla ajalla ja maksusta.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.