Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?  (Luettu 1865 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« : Tammikuu 10, 2024, 20:35:59 »
Vakavammasta aiheesta/ketjusta mieleeni tuli tällainen leikkimielisempi kysely.  :)

Vuoden 2024 forkan suuri peittokysely!

Tää on tasapuolisesti niin turskille kuin hupakoillekin, millainen on oma käytäntösi/mieltymyksesi asian suhteen tässä duunissa/harrastuksessa? Pannaanko vällyjen välissä vai päällä?
Saa myös kertoa perustelut omalle valinnalleen!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #1 : Tammikuu 10, 2024, 20:44:55 »
Ehkä joskus jos olisi yön yli keikka voisi tällaistakin harrastaa. Mutta toistaiseksi ei. Liikkumalla tulee lämmin  :behind:

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #2 : Tammikuu 10, 2024, 21:00:13 »
Elokuvissahan pannaan aina siveästi peiton alla, mutta koska elämäni ei ole elokuvaa, panen ilman peittoa.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #3 : Tammikuu 10, 2024, 21:10:37 »
Tämähän menisi niin, että jos ihan Tom Cruisena lähtisin rakastelemaan niin miksikäs en mutta todennäköisesti peitto lentäisi lattialle parin minuutin jälkeen ihan vain siksi, että on niin jumalattoman kuuma peiton alla kiehnäillä...
Ehkä toisaalta joku laavuseksi voisikin toisaalta toimia makuupussissa?
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #4 : Tammikuu 10, 2024, 21:17:34 »
Enpä ole tuommoista vielä kokeillut.
Kuulostaa (GFE)²:ltä.
Saitin Bud Spencer

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 178
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #5 : Tammikuu 10, 2024, 21:21:15 »
Mieluiten peiton päällä, kyllä siinä lähekkäin ollessa on ihan tarpeeksi lämmin. Lisäksi tykkään ihailla naisen vartaloa ja noissa kielihommissa olisi aika ikävä olla peiton sisälle hautautuneena  ;D

Eri asia olisi nukkumista sisältävällä pidemmällä tapaamisella, jos molemmat sattuvat heräämään tuhmat mielessä  :behind:

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #6 : Tammikuu 10, 2024, 21:24:51 »
Yhden kerran on menty peiton alle, kun neito sitä itse viluisena ehdotti.Ja sitten mentiin. :kiss:
Ei siellä kauhean pitkään tarvinnut olla.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2024, 21:27:06 kirjoittanut Cece »
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #7 : Tammikuu 10, 2024, 21:26:12 »
Yhden ainoan kerran pidemmällä tapaamisella, peiton päälle veto tapahtui niin nopeasti ja yllättäen etten kerennyt reagoimaan kun hämmennyin. Ja btw, oli kesähelteet silloin…😅
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #8 : Tammikuu 10, 2024, 21:39:32 »
Silloin tällöin satunnaisesti. Jos vietnamilaistaustainen lääkäripariskunta on päättänyt säästää kustannuksissa ja ruuvata panoluukun lämpöä pienemmälle, mennään neitosen kanssa vällyjen väliin pakkasta pakoon. :behind:

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #9 : Tammikuu 10, 2024, 21:59:45 »
Tähän mennessä vain parilla yön yli tapaamisella ihanan vakkarin kanssa. Ja ne oli kyllä aivan huikeita tapaamisia muutenkin, jäi kivat muistot.  :inlove:
Pörrö on aina plussaa

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #10 : Tammikuu 10, 2024, 22:04:49 »
Parhaan ex-vakkarin kanssa tavattiin yleensä pitemmän kaavan mukaan ja oltiin useimmiten osan aikaa myös peiton alla. Välillä nukuttiin yhdessä ja saatettiin aloittaa lusikassa peiton alla. Kerran mulle oli ostettu ihkauudet lakanatkin :inlove:

Yleensä itse hikisempi hommeli tulee toki hoidettua peiton päällä, tosin päiväpeitto poistettuna tai peiton alta kömpineenä kaikki peitot poistettuina. Pussilakana, aluslakana tms. taitaa olla kuitenkin helpompi pestävä kuin moni päiväpeitto, jossa myös tahrat loistaa kaikelle kansalle ::)

Itse koen peiton alla olemisen rauhoittavana ja läheisyyttä lisäävänä juttuna. Lämpö peiton alla lisää ihon verenkiertoa ja kokemukseni mukaan myös jalkovälin elinten verenkiertoa. Hiukankin pidemmillä GFE-tapaamisilla kiva lisä.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #11 : Tammikuu 10, 2024, 22:06:30 »


Vuoden 2024 forkan suuri peittokysely!

Tää on tasapuolisesti niin turskille kuin hupakoillekin, millainen on oma käytäntösi/mieltymyksesi asian suhteen tässä duunissa/harrastuksessa? Pannaanko vällyjen välissä vai päällä?


Pannaan vaan! ;D
🤔 Tosin on kiva ihailla PT:tä tapaamisen aikana ja se ei peiton alla pimeässä onnistu. Aistien rajoittaminen voisi kylläkin vahvistaa niitä toisia. Pitäisikö laittaa ToDo -listalle ?  :)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #12 : Tammikuu 10, 2024, 22:42:01 »
Ilman peittoa menty tähän asti. Toki jos joku erikseen toivoisi toisin, voisin toteuttaa :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #13 : Tammikuu 10, 2024, 22:44:50 »
En kestä, suuri peittokysely 😂😂 :laught:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jmn

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #14 : Tammikuu 10, 2024, 22:48:07 »
Eipä ole tullut peitot mieleenkään tapaamisella. Ehkä jälkihöyryissä peiton alla joskus oltu.
Itse toiminnassa lämpöä on tuottanut pt:lle enemmän paksu setelipinkka.  8)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #15 : Tammikuu 10, 2024, 23:13:17 »
En kestä, suuri peittokysely 😂😂 :laught:

No hei, kun jengi aivan selkeesti halusi jutella peitoista...niin nyt jutellaan niistä, prkl.  ;D

Ei vaan, mutta valitsin yhden käden sormilla laskettavissa.
En itseasiassa huomioinut yön yli tapaamisia, ne olisi nostaneet valinnan astetta ylemmäs.
Mutta mä vastasin nyt ne pl.
Ja tosiaan mulla on ollut yksi vakkari urani aikana, joka viimeisillä tapaamisillamme halusi peiton alle.
Kukaan muu ei muistaakseni ole halunnut, tai ainakaan pyytänyt.

Mun uran ekana vkonloppuna (jonka likuhihnasin), niin itseasiassa mietin tuota peitto problematiikkaa!
Noh, mulla nyt oli ihan hullut, hassut ja väärät keskittymiskohteet urani alussa muutenkin.  :laught:
Sen vkonlopun aikana yksi turska sanoi mulle, ettei niitä peittoja hei oikeesti tarvita.
Mulla oli ne silleen hassusti puoliksi siinä sängyllä, kun en tiennyt miten olisi kuulunut toimia.  :laught:

Mutta joo, sen jälkeen opin, ettei niillä peitoilla oo mitään virkaa. Niitä voi toki käyttää panoalustana, jos vaikka on kaksi peittoa, niin nopsaan saa käännettyä puhtaan päällimmäiseksi, ja kahdella peitolla on siinä sit jo valmiina lakana ml. 5 puhdasta alustaa käytössä.
Kotona suosin silti vain lakanaratkaisua, kun lakanoita on rajaton määrä käytettävissä.
Mun peitot on itseasiassa himassa duunien aikana olohuoneessa, koska...noh en jaksa selittää. Tietäjät tietää.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #16 : Tammikuu 10, 2024, 23:24:24 »
Hygienia edellä päällä - puhdas päiväpeitto tai mieluummin lakana on paras. Puhtauden ystävänä silmä kyllä huomaa, kun pt:llä on puhtaat petivaatteet eikä olla millään liukuhihnalla menossa. Yleensä lämpöä on riittänyt yllin kyllin.

Mutta ehkäpä jonkun pidemmän outcallin yhteydessä olisikin kiva käpertyä yhdessä vaikkapa puhtaan, korkkaamattoman hotellipeiton alle?

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #17 : Tammikuu 10, 2024, 23:30:11 »
Ai, se peitto... On ollut käytössä tyynyn korvikkeena joskus muuten on "aina" ollut alla, ei koskaan yllä...
Shikita ga nai

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #18 : Tammikuu 10, 2024, 23:54:07 »
Mutta ehkäpä jonkun pidemmän outcallin yhteydessä olisikin kiva käpertyä yhdessä vaikkapa puhtaan, korkkaamattoman hotellipeiton alle?

Kun tarkemmin kelasin, niin eipä noita ”peiton alle päätyneitä” neitoja munkaan listallani kovin montaa ole, mutta tapaamiset ovat olleet sitäkin mieleenpainuvampia. Yksi oli tällainen pitempi outcall hotellissa. Oltiin niin peiton alla kuin päälläkin.

Lisäksi tuli paineltua ns. punaisia päin, kun neidolla alkoivat menkat juuri tapaamisen aikana. No hotelleistahan löytyy pyyhkeitä ja ne olivatkin kyllä aika rujossa kunnossa tapaamisen päätteeksi. Ei jäänyt siivoojalle epäselväksi mitä huoneessa tapahtui ::)

Itse nyt vaan satun olemaan sitä sorttia, että tykkään luonnollisista asioista myös maksuseksissä. Mulle on luonnollista ”peittoilu” enkä tosiaan hätkähdä pt:n menkoistakaan, jos tilanne on muuten luonteva ja kiihotun ko. naisesta. Draculan sukua en ole enkä sentään verta nuole. Toisaalta kliininen ”tulos ja ulos” muoviseksikään nuolemissuojineen yms. ei ole mun juttuni enkä siitä maksa mitään.

Mut meitähän on joka junaan ja jotkut jää asemallekin. Kaikki mieltymykset ovat kuitenkin mielestäni ihan yhtä oikeita ja kaikilla on omat lähtökohtansa näitä hommia harrastaa tai palveluja tarjota.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2024, 23:59:00 kirjoittanut velihopea »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #19 : Tammikuu 11, 2024, 06:38:37 »
Yhtään kertaa ei ole huora jättänyt minua peiton päälle palelemaan. Onko tässä nyt se kuuluisa ero sitten amatöörillä, ammattilaisella ja ulkkareilla?

Ja jatkossa voi jo ilmoituksessa mainita jos ei peiton alle ole asiaa niin säästytään kaikki mielipahalta (kuten jo mainitsin, ensimmäinen huora joka jättää vanhan miehen palelemaan, niin mä varastan sen peiton)

Oikein superahneille huorille tiedoksi että peittomaksu +10€ on ihan ok.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2024, 06:42:57 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?