Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitäisikö olla huolissaan?  (Luettu 914 kertaa)

Paikalla Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Pitäisikö olla huolissaan?
« : Tammikuu 08, 2024, 23:06:26 »
Tähän voi varmaan muutkin avautua, mutta minulla kävi tällainen:

Mukava pt, ketä en varmana ollut tavannut ennen, kuiskasi ihanan hitaassa lähärissä muistavansa minut nyt, mitä en juuri siinä kohtaa ehtinyt enempiä ihmettelemään.  Myöhemmin jälkihehkun aikana pahoitteli, ettei ensin ollut tunnistanut, mutta että kaluni oli tuttu ja omantuntuisensa.

Pitäisikö olla huolissaan — pettääkö kaluni minua  ja käy salaa paneskelemassa?

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitäisikö olla huolissaan?
« Vastaus #1 : Tammikuu 08, 2024, 23:39:35 »
Hei kysyjä nimimerkillä Dali:

Ei tarvitse olla huolissaan. Todennäköisesti olet vain sellainen tutun näköinen ihminen, jonka näköisiä tulee toisinaan vastaan. Ehkäpä joku muistuttaa sinua, mutta vaikka sinua on luultu joksikin toiseksi, älä huolestu. Muistele mieluummin mukavaa hetkeänne yhdessä.

(En ole kyseinen palveluntarjoaja).

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitäisikö olla huolissaan?
« Vastaus #2 : Tammikuu 09, 2024, 00:56:06 »
Tähän voi varmaan muutkin avautua, mutta minulla kävi tällainen:

Mukava pt, ketä en varmana ollut tavannut ennen, kuiskasi ihanan hitaassa lähärissä muistavansa minut nyt, mitä en juuri siinä kohtaa ehtinyt enempiä ihmettelemään.  Myöhemmin jälkihehkun aikana pahoitteli, ettei ensin ollut tunnistanut, mutta että kaluni oli tuttu ja omantuntuisensa.

Pitäisikö olla huolissaan — pettääkö kaluni minua  ja käy salaa paneskelemassa?

Itse olisin sijassasi vain tyytyväinen - pääsit selvästi nyt johonkin erikoiskategoriaan hänellä ja taitaa muutenkin olla suhteellisen harvinaista, että juuri kalun tuntu on noin yksilöllisen muistijäljen jättävä. Uskoisin, että aika harvaa miestä tunnistetaan ja muistetaan juuri siit ;D Ja jos sinut sekoitettiin johonkin toiseen, niin ihan hyvällä selvästi  :)
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitäisikö olla huolissaan?
« Vastaus #3 : Tammikuu 09, 2024, 01:40:44 »
Dali...tuo...mä en tiedä miten mä tän muotoilisin sulle...
Älä ota tätä liian raskaasti, ja muista että sun kalu oikeesti rakastaa vain sua!

Mutta...kyllä, valitettavasti se nyt on sitä mitä pelkäsitkin.

Kun...mullakin se just kävi, oli niin tuntomerkkeihin sopiva, ettei oikein voi olla mikään muukaan.
Just sellainen tuttu ja omantuntuinen. Olen pahoillani...

Mutta se sanoi että oli luvan kanssa liikenteessä!!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Paikalla Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitäisikö olla huolissaan?
« Vastaus #4 : Tammikuu 09, 2024, 18:45:06 »
Kiitoksia ymmärtävistä kommentistanne. Vieläkin vähän huolissani eikä uni tahtonut tulla, vaikka järki sanoo, että me ollaan ihan erottamattomia. Tunnettu varmaan kolmivuotiaasta saakka, aikuistuttu yhdessä ja tehty vaikka mitä matkan varrella. Jos se on tosiaan käynyt itsekseen, niin pakko kyllä katsoa peiliinkin: Kieltämättä työasiat on viime aikoina vieneet mun huomiota, yhteiset leffaillat ja sen sellaiset  ovat jääneet ja se mököttää vaan kuoreensa vetäytyen hiihtoreissuilla. Pitäis varmaan puhua enemmän ja kehittää yhteisiä harrastuksia.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitäisikö olla huolissaan?
« Vastaus #5 : Tammikuu 14, 2024, 00:48:41 »
Ei pidä sinänsä olla huolissaan, siinä vaiheessa kun kalusta alkaa tippua Kelalta elatusmaksuja, niin kannattanee ilmoittautua työttömäksi tai vaihtaa maisemaa.

Paikalla Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitäisikö olla huolissaan?
« Vastaus #6 : Helmikuu 06, 2024, 22:46:45 »
Ihan vaan follow-uppina, me on nyt harrastettu tosi paljon yhdessä, kieliharrastuksissa tutustuttu uusiin ihmisiin ja kummallakin on ollut tosi kivaa. Eilen se vähän väsähti kesken harrastusten ja vaikka ensin iski pelko, että missä se nyt noin on itsensä väsyttänyt, luulen, että se johtu kuitenkin vaan siitä, että liian yllättäen yritettiin sille sellaista pantaa, enkä tullut ajatelleeksi kysyä sen mielipidettä etukäteen.

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 708
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitäisikö olla huolissaan?
« Vastaus #7 : Helmikuu 07, 2024, 00:31:35 »
Tähän voi varmaan muutkin avautua, mutta minulla kävi tällainen:

Mukava pt, ketä en varmana ollut tavannut ennen, kuiskasi ihanan hitaassa lähärissä muistavansa minut nyt, mitä en juuri siinä kohtaa ehtinyt enempiä ihmettelemään.  Myöhemmin jälkihehkun aikana pahoitteli, ettei ensin ollut tunnistanut, mutta että kaluni oli tuttu ja omantuntuisensa.

Pitäisikö olla huolissaan — pettääkö kaluni minua  ja käy salaa paneskelemassa?

Ei vitsi, mulla kävi toi sama. Pitkään meni pohjamudissa, kunnes kävi ilmi että kalullani on amerikkalainen doppelgänger, joka oli lomareissullaan käynyt luutimassa pitkin pääkaupunkiseutua. Toki epäilykseni varjosti suhdettamme vielä pitkään asian selvittyä, mutta nyt tuntuu kuin olisimme entistä sitoutuneempia toisiimme.

Tsemppiä ja jaxuhalit.

EDIT: Harjoittelen vasta, piti laittaa pienempänä. Siis kuva, doppelgänger on luonnollisessa koossaan, ihailija on 168cm pitkä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2024, 00:36:06 kirjoittanut äRHäkkä »
Päivän moka vielä tekemättä?