Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kevyt dominointi  (Luettu 1094 kertaa)

Poissa Windy

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Kevyt dominointi
« : Tammikuu 08, 2024, 21:17:03 »
Löytyisikö subeja, jotka haluaisivat tulla esim. piiskatuksi, käskytetyksi, edgetetyksi, sidotuksi tai leikkiä roolileikkiä ja jotka mahdollisesti haluaisivat ihan pidemmänkin dom/sub-suhteen muodostaa?
Olen melko tuore domina, mutta sinäkin saat olla kokematon. Kokemuksesta ei toki tietenkään haittaa ole. Olen ymmärtäväinen ja avoinmielinen. Minulle voit paljastaa myös oudot fetissisi, mutta pissa-/kakkaleikkejä tai muita eritejuttuja en harrasta. Sessioiden kulusta toki täytyy sopia etukäteen, mutta tarkoitus olisi, että pääset pumpulimaiseen subspaceen, jossa jännityksen ja kiihottumisen lisäksi koet olevasi turvassa ja maailman taakka putoaa pois harteilta.

Tällä hetkellä olen pk-seudulla ja P-Savossa, todennäköisesti muutan Keski-Suomeen kevättalven aikana. Etäily myös kiinnostaa esimerkiksi niin, että keksimme kiihottavia sinua nöyryyttäviä tai sinulle työtä teettäviä tehtäviä, jotka joudut toteuttamaan ja esittelemään tulokset minulle kuvin!

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2024, 05:14:40 kirjoittanut Heikki Koo »
Kinky seksihullu söpöliini 🌸🦊

🖤 Tuhmuilen myös OnlyFansissa 😈

Poissa Windy

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kevyt dominointi
« Vastaus #1 : Tammikuu 09, 2024, 01:27:34 »
Lisäyksenä: itse en halua kosketusta vastaanottaa, mutta sinua voin koskettaa käsilläni (muut ruumiinosat poissuljettua).
Kinky seksihullu söpöliini 🌸🦊

🖤 Tuhmuilen myös OnlyFansissa 😈