Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?
antero pee:
Alma Tuuva keräsi yli 2000 ääntä kuntavaaleissa ja tuli valituksi Helsingin kaupunginvaltuustoon.
Onnea Almalle valtuustotyöhön työttömien ja vähävaraisten puolesta!
”Köyhien ihmisten näkökulma on oltava osa poliittista päätöksentekoa. Sitä ei voi ohittaa jonkinlaisena merkityksettömänä yksityiskohtana. Jos pahoinvointi ja köyhyys kasvavat, siitä on haittaa kaikille muillekin.”
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011166565.html
joey_t:
^tyypillinen vasemmistopolitiikko. Käytännössä kaikki ideansa kasvattavat julkisen sektorin menoja. Eikä ensimmäistäkään ideaa hankkeidensa rahoittamiseen. Tämä puoli ei Almaa eikä hänen äänestäjiään kiinnosta.
palvelunostaja:
Mä aina välillä hetkeksi harhaudun kuvittelemaan, että täällä on käynnissä asiallinen keskustelu jostain tietystä aiheesta. Kyllä mä vielä opin.
Hupi:
Ajattelen että havumaja, lannevaate ja positiivinen ajattelu vie läpi kylmimmänkin talven.
Puluja ja oravia voi saalistaa ritsalla.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Hupi - Huhtikuu 15, 2025, 15:34:04 ---Ajattelen että havumaja, lannevaate ja positiivinen ajattelu vie läpi kylmimmänkin talven.
Puluja ja oravia voi saalistaa ritsalla.
--- Lainaus päättyy ---
On erittäin hienoa huomata tällaista soturiasennetta. Oravat on vähän vaikeita mutta pulut saa kätevästi "ritsa etäisyydelle" leivän muruilla ja niitä kun tarpeeksi kynii niin saat itsellesi muutakin kuin lannevaatteen. Olisitko valmis tekemään vaihtareita? Mulla olisi käyttöä oravan nahoille varsinkin oravan hännille. Pulun sulkia löytyy kaksi jätesäkillistä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta