Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?

<< < (9/40) > >>

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Tammikuu 16, 2024, 20:42:31 ---Aina voi majoittua teltassa ja kalastaa (ongella) jos ei napostele tehdä töitä.

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin näin.

Timppa-T:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Tammikuu 16, 2024, 21:12:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Larsu - Tammikuu 16, 2024, 20:54:46 ---^aina voi muuttaa vaikka Venäjälle, jos ei länsimainen sivistysyhteiskunta ja jokaiselle turvattavat perus- sekä ihmisoikeudet maistu.

--- Lainaus päättyy ---

Morjes. Ei tule ikävä.

--- Lainaus päättyy ---

Hienoa! Milloin olet lähdössä?

FortySexN2:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Tammikuu 16, 2024, 21:12:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Larsu - Tammikuu 16, 2024, 20:54:46 ---^aina voi muuttaa vaikka Venäjälle, jos ei länsimainen sivistysyhteiskunta ja jokaiselle turvattavat perus- sekä ihmisoikeudet maistu.

--- Lainaus päättyy ---

Morjes. Ei tule ikävä.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tule ei. Labbeesta on lyhyt matkakin

Hottis puuma:

--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Tammikuu 16, 2024, 20:58:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Tammikuu 16, 2024, 20:28:42 ---^Perustuslaki takaa tämän, ruoka ja koti on niitä elämän välttämättömyyksiä, kaikki muu on ekstraa ja ne pitää kustantaa itse. Perustuslain muuttaminen olisi mullistus ja iso sellainen. Jos olisi pienikin aasinsilta että voisi miltään osin olla mahdollista, siitä olisi jo huudettu isoin otsikoin joka sellaista eduskunnassa pohtii. Toki voi olla että mulla on mennyt jotain ohi kun en vaan kaikkia uutisia ehdi lukemaan.

--- Lainaus päättyy ---
Perustuslaki.  :laught:

Siellähän luvataan mitä vaan. Täynnä unelmahöttöä joka on kirjoitettu niin väljästi että jokainen voi tulkita sitä mielensä mukaan.

Siellä sanotaan mm. "Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.

Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, ... tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella."

Ja kuitenkin asevelvollisuus kohdistuu vain miessukupuoleen.

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Tammikuu 16, 2024, 20:28:42 ---^Perustuslaki takaa tämän, ruoka ja koti on niitä elämän välttämättömyyksiä, kaikki muu on ekstraa ja ne pitää kustantaa itse.

--- Lainaus päättyy ---

Eli ruokaa ja kotia ei siis tarvitse kustantaa itse? Edelleen ihmettelen että mistä ne tipahtaa, taivaastako? Eikun hei, nyt mä keksin, ne kustantaa aina henkilö nimeltään Joku Muu.  :laught:

Perustuslaki on yksi vitsi.

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärrän että sulle on vitsi. Ruokaa saat leipäjonosta jos on nälkä, ei muuta.

Johannyton:
Häädetäänkö Alma sitten asunnostaan ja lakkautetaan tuet?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta