Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?

<< < (4/40) > >>

antero pee:
^ Todellakin, Mustelmann, todellakin...

Missä on se suuri laskelma, joka osoittaa että nujerretut, työkyvyttömät ja päähän potkitut ihmisrauniot on kansantaloudelle edullisia?
[Kuiskaten]: Sitä se ole.

On vain Kultainen Käppyrä. Tiedättekö ne 70-luvun vientiteolisuuden munapäät? Miehet, joita Neuvostoliitossa rakastettiin?
Niillä oli se käppyrä. Siinä luki: Paperiteollisuus, Aeroflot, Metallijalosteet, Sellu ja paska -ala.

Nykyään ne työpaikat on Kiinassa. Täälläpäin pitää ajatella ennakkoluulottomasti. Uskaltaa viedä homma ns. maaliin.
GU-leirin malli toimii yhä. Varmaan se persuillekin kohta selviää.

jurzantaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Tammikuu 10, 2024, 13:45:40 ---Hitleri ja Lenin piti työtä ratkaisuna. Kuten suurin osa persuistakin.

--- Lainaus päättyy ---
Hitler oli kasvissyöjä kuten suurin osa vihervassareistakin.

Pointtina vaan että nyt sulta menee puurot ja vellit sekaisin jos rinnastat persut Hitleriin tuolla mainitsemallasi perusteella.

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Tammikuu 10, 2024, 13:45:40 ---Asunto, ruoka, sähkö ja vesi kuuluu kaikille. Myös heille jotka eivät työtä kykene!HUOM KYKENE! tekemään.

--- Lainaus päättyy ---
Jos kuuluu kaikille eikä kukaan ole valmis tekemään mitään niiden eteen, niin mistä se asunto jne. itsekseen ilmestyy, taivaastako ne tipahtaa?

Tää Alma siis kykenisi tekemään työtä, mutta kun huvita. Kivempaa kun joku muu tekee ja tienaa Almalle tuet.

Lifti:
^ minä en puhunut siitä huvittaako vai ei. Opettele lukemaan ennenkuin otat kantaa kirjoitukseeni. Kiitos.

Ja tosiaan he jotka eivät kykene työtä tekemään saavat elannon taivaasta tai meidän tekemillä verotuloilla. Saat itse päättää kumpaan uskot. Ole hyvä

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Tammikuu 10, 2024, 13:47:42 ---Itse olin puoli vuotta työttömänä ja nostin Kelan luukulta ilmaista rahaa, ennen kuin sain nykyisen työpaikkani. Onneksi perskok ei ollut vallassa silloin, muuten olisin joutunut gulagille tai soramontun reunalle.

--- Lainaus päättyy ---
Onneksi silloinkin oli perskok kansalaiset jotka työllään rahoittaa vihervasemmistolaisten elämän.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Tammikuu 10, 2024, 14:21:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Tammikuu 10, 2024, 13:47:42 ---Itse olin puoli vuotta työttömänä ja nostin Kelan luukulta ilmaista rahaa, ennen kuin sain nykyisen työpaikkani. Onneksi perskok ei ollut vallassa silloin, muuten olisin joutunut gulagille tai soramontun reunalle.

--- Lainaus päättyy ---
Onneksi silloinkin oli perskok kansalaiset jotka työllään rahoittaa vihervasemmistolaisten elämän.

--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän tuollainen puoli vuotta mene jo helposti sillä mitä valtio on siihen astisesta työnteosta joka kuukausi pois riipaissut. Meinaan kerran laskin että kun 15 vuotta on joka kuukausi minulta otettu pois vähintään 20% palkasta niin voin aika pitkään loikoilla ihan vaan sillä että otan itse tienaamani rahat takaisin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta