Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?
Mustelmann:
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Tammikuu 10, 2024, 06:33:07 ---Sari tienasi keskimediaanin mukaan, mutta verojen ja muiden lakisääteisten maksujen jälkeen hänelle jäi käteen ~2000€ kuussa, joka riitti juuri ja juuri elämiseen. Sari vitutti katsella Veeran touhut, ja hän irtisanoutui lähtien "Veeran tielle" koska saman ansainnon saa kotona istumalla.
--- Lainaus päättyy ---
En tunne yhtäkään ihmistä, joka olisi irtisanoutunut, jotta voisi kostaa työttömille ihmisille sen, että ovat työttömiä. Sen kyllä ymmärrän, että moni persu kokee vihaa työttömiä tai muuten köyhiä kohtaan, mutta kostoon olisi varmasti parempiakin keinoja. Miksi ei vaikka menisi leipäjonoon ottamaan köyhälle tarkoitettu leipä itselle?
orjamies:
Asiat toki joskus ei ole yksinkertaisia rip tuttuni oli finnairin rahdin johtopuolella hommissa.
ok palkka ja helpohko homma mutta oli menneisyydessä pistänyt nimensä takuupaperiin näin ollen
työ oli kuin harrastus juurikaan enemmän kuin työttömänä ei käteen jäänyt + maksoit itse kaiken
lopetti sitten hommat teki ilman verokorttia tietokone hommia + tietty otti tuet sai ilmais
lääkkeet jne kaiken pää syy oli vitutus siitä että makso toisen perseilyt. uskon että elämän
loppu oli kuitenkin hauskempi pikku pöhnässä tehdä senverran kun huvitti kuin
" ajastettu " pakkotyö.
antero pee:
Jos ei joku tahdo työtä tehdä, niin ei hänen syömänkään pidä.
- Vladimir Lenin
https://en.wikipedia.org/wiki/He_who_does_not_work,_neither_shall_he_eat
Tunnustaudutte siis fanipojiksi?
Lifti:
Hitleri ja Lenin piti työtä ratkaisuna. Kuten suurin osa persuistakin.
Asunto, ruoka, sähkö ja vesi kuuluu kaikille. Myös heille jotka eivät työtä kykene!HUOM KYKENE! tekemään.
Mustelmann:
Itse olin puoli vuotta työttömänä ja nostin Kelan luukulta ilmaista rahaa, ennen kuin sain nykyisen työpaikkani. Onneksi perskok ei ollut vallassa silloin, muuten olisin joutunut gulagille tai soramontun reunalle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta