Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.  (Luettu 6535 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15197
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #20 : Joulukuu 30, 2019, 07:21:40 »
Rahattomilta tuskin kukaan kyselee yhtään mitään ;)
Sinullako on tieto kaikkien varallisuudesta?  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #21 : Joulukuu 30, 2019, 09:15:54 »
Tietääkö kukaan DDR:stä jotain? Kävikö kukaan ennen kuin pallit meni päin seiniä ja muuri murtui? Jos kävit, Oliko hyvät kyydit? Miten nopeasti juoksit siihen aikaan sata metriä? Mikä oli korkeushyppy ennätyksesi tuolloin? Miltä kommunismi tuntuu? Saiko vetää paljaalla vai tuliko Stasi väliin? Oliko feikkikuvat? Nämä kiinnostaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #22 : Joulukuu 30, 2019, 13:40:04 »
Tietääkö kukaan DDR:stä jotain?

Olin siihen aikaan nainen. Harmittaa että nyt vasta on tullu nää sis gendre hommat kun niistä olisi pitänyt puhua silloin avoimesti. Kuuluin kuulantyönnön maajoukkueeseen. Kolme kertaa päivässä otin Dieter Thomasilta, valmentajalta poskeen ja päälle piti juoda jotain ihme litkua. Sitten neljä piikkiä ja kolme suppoa persiiseen ja avot, mulle kasvoi pikkuhiljaa söpö, pieni pippeli.

Jos kävit, Oliko hyvät kyydit?

Kyllä kaikki kehui että hyvät kyydit annoin, kunnes mulle kasvoi tämä kirotun parasiitti!

Miten nopeasti juoksit siihen aikaan sata metriä?

Alta 13 sekunin se alkoi menee ja valmentajan pallit imin tyhjäksi alta 10 sekunnin! Huorilla meni aina +30 sekuntia, et mä olin aikaani edellä.

Mikä oli korkeushyppy ennätyksesi tuolloin?

Olin BBW, nykyään BBM. En hyppinyt korkeutta. Korkeus oli muutenkin nössöjen hommaa. Hypätä nyt riman yli patjalle makaamaan. Siinä patjalla tehtiin ja tehdään edelleen mun mielestä vain yhtä asiaa - nussitaan perseeseen.

Miltä kommunismi tuntuu?

Haikeelta. Mulla oli aina ruisleipää ja vodkaa. Nyt on vaan tuulenhuuhtoma perse.

Saiko vetää paljaalla vai tuliko Stasi väliin?

Aina annoin paljaalla.

Oliko feikkikuvat?

Aina esiinnyin omilla kuvilla. Ja valokuvasta ne sitten bongasivat että mullahan on munat ja se mun olympia mitali hylättiin.
Why so fragile?

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #23 : Tammikuu 01, 2020, 10:50:51 »
Tietääkö kukaan DDR:stä jotain?

Olin siihen aikaan nainen. Harmittaa että nyt vasta on tullu nää sis gendre hommat kun niistä olisi pitänyt puhua silloin avoimesti. Kuuluin kuulantyönnön maajoukkueeseen. Kolme kertaa päivässä otin Dieter Thomasilta, valmentajalta poskeen ja päälle piti juoda jotain ihme litkua. Sitten neljä piikkiä ja kolme suppoa persiiseen ja avot, mulle kasvoi pikkuhiljaa söpö, pieni pippeli.

Jos kävit, Oliko hyvät kyydit?

Kyllä kaikki kehui että hyvät kyydit annoin, kunnes mulle kasvoi tämä kirotun parasiitti!

Miten nopeasti juoksit siihen aikaan sata metriä?

Alta 13 sekunin se alkoi menee ja valmentajan pallit imin tyhjäksi alta 10 sekunnin! Huorilla meni aina +30 sekuntia, et mä olin aikaani edellä.

Mikä oli korkeushyppy ennätyksesi tuolloin?

Olin BBW, nykyään BBM. En hyppinyt korkeutta. Korkeus oli muutenkin nössöjen hommaa. Hypätä nyt riman yli patjalle makaamaan. Siinä patjalla tehtiin ja tehdään edelleen mun mielestä vain yhtä asiaa - nussitaan perseeseen.

Miltä kommunismi tuntuu?

Haikeelta. Mulla oli aina ruisleipää ja vodkaa. Nyt on vaan tuulenhuuhtoma perse.

Saiko vetää paljaalla vai tuliko Stasi väliin?

Aina annoin paljaalla.

Oliko feikkikuvat?

Aina esiinnyin omilla kuvilla. Ja valokuvasta ne sitten bongasivat että mullahan on munat ja se mun olympia mitali hylättiin.

Loisto rapsa! :P Modet voisiko tämän siirtää omaksi DDR-langaksi ettei se sekoitu siihen maitopoikien Praha-ketjuun.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #24 : Helmikuu 10, 2020, 13:41:31 »
Mielenkiinnosta katselin erään kirjoittelijan postaushistorian. 5 kirjoitusta joista 4 kyselyjä "millainen se ja se on". Yksi jotain diipadaapaa. Luulisi, että joskus olisi jotain kerrottavaakin, mutta ei.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15197
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #25 : Helmikuu 10, 2020, 14:12:05 »
^
Eipä sinultakaan liiemmälti ole mitään oikeaa kerrottavaa ole tullut.
Marinaa siitä, ettei kukaan kirjoita mitään alaan liittyvää kyllä tulee.  ;D
Mutta aikanaan tuli itsekin kyseltyä kaikenlaista ja vastaukset niihin oli samankaltaisia kuin nytkin, eli ei mitään.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #26 : Helmikuu 10, 2020, 14:54:01 »
13 raporttia löytyy Tampereen osiosta ja vajaa 10 Praha-ketjusta. Toisten kirjoittamia rapsoja luen mielelläni mutten ala kyllä kyselemään mitään.
54 aloitettua aihetta joista reilu enemmistö aiheeseen liittyvää.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2020, 14:58:01 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #27 : Heinäkuu 24, 2021, 01:14:00 »
Tietääkö kukaan DDR:stä jotain?

Olin siihen aikaan nainen. Harmittaa että nyt vasta on tullu nää sis gendre hommat kun niistä olisi pitänyt puhua silloin avoimesti. Kuuluin kuulantyönnön maajoukkueeseen. Kolme kertaa päivässä otin Dieter Thomasilta, valmentajalta poskeen ja päälle piti juoda jotain ihme litkua. Sitten neljä piikkiä ja kolme suppoa persiiseen ja avot, mulle kasvoi pikkuhiljaa söpö, pieni pippeli.

Jos kävit, Oliko hyvät kyydit?

Kyllä kaikki kehui että hyvät kyydit annoin, kunnes mulle kasvoi tämä kirotun parasiitti!

Miten nopeasti juoksit siihen aikaan sata metriä?

Alta 13 sekunin se alkoi menee ja valmentajan pallit imin tyhjäksi alta 10 sekunnin! Huorilla meni aina +30 sekuntia, et mä olin aikaani edellä.

Mikä oli korkeushyppy ennätyksesi tuolloin?

Olin BBW, nykyään BBM. En hyppinyt korkeutta. Korkeus oli muutenkin nössöjen hommaa. Hypätä nyt riman yli patjalle makaamaan. Siinä patjalla tehtiin ja tehdään edelleen mun mielestä vain yhtä asiaa - nussitaan perseeseen.

Miltä kommunismi tuntuu?

Haikeelta. Mulla oli aina ruisleipää ja vodkaa. Nyt on vaan tuulenhuuhtoma perse.

Saiko vetää paljaalla vai tuliko Stasi väliin?

Aina annoin paljaalla.

Oliko feikkikuvat?

Aina esiinnyin omilla kuvilla. Ja valokuvasta ne sitten bongasivat että mullahan on munat ja se mun olympia mitali hylättiin.

Mystinen ketju. Tähän aikaan yöstä nukkumaan mennessä piti lukea aina pari kertaa rivit. Eka lukemalla alkoi pelottaa