Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.  (Luettu 6451 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« : Joulukuu 28, 2019, 10:45:32 »
Seksifoorumeiden surkuhupaisinta "antia" tarjoavat mielestäni nämä iänikuiset kyselijät jotka vonkaavat tietoja siitä ja siitä hupakosta vaikka itse eivät rapsaa koskaan. Mielestäni heille on turha vastata mitään.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #1 : Joulukuu 28, 2019, 15:05:00 »
Multa ei ole kysytty mitään muuta kun suosituksia ja jos kysyttäisiin numeroa ja osoitetta ja jotaki muutakin, niin en vastaa tuomosiin kysymyksiin.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #2 : Joulukuu 28, 2019, 15:10:20 »
^ Tarkoitin näitä kyselijöitä foorumilla. "Onko kokemusta jne."

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #3 : Joulukuu 28, 2019, 15:22:14 »
^Aivan aivan, sori en heti tajunnu.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #4 : Joulukuu 28, 2019, 15:45:33 »
Minä olen joskus kysynyt kokemuksia palveluntarjoajasta.

Pyydän nöyrimmin anteeksi aiheuttamaani harmitusta.

Jotta voisimme välttää vastaavan harmituksen tulevaisuudessa, saitin johtavat ajattelijat voisivat julkaista listan soveliaista puheenaiheista ja kysymyksistä.
Voin panna vihervassaria.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #5 : Joulukuu 28, 2019, 15:46:15 »
^ Tarkoitin näitä kyselijöitä foorumilla. "Onko kokemusta jne."
Eikös tämmöiset foorumit ole juurikin tätä varten? Ymmärrän kyllä että hyvät kokemukset saattaa haluta pitää itsellään, mutta ainakin huonoista tai varsinkin kusetusjutuista ( kuvat, ikä, palvelut, jne) soisi kirjoitettavan. En ole koskaan ymmärtänyt tätä turskien toinen toisiltaan tiedon pihtaamista.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #6 : Joulukuu 28, 2019, 16:18:22 »
^ Omatuntoni on tässä suhteessa kohtuullisen puhdas. Olen rapsannut ja kertonut enkä pimittänyt mitään vaan kertonut niin hyvistä kuin huonoista tapaamisista. Ihmettelen vain näitä ainaisia kyselijöitä , että mikseivät he voi toimia pioneereina ja kertoa muille?
Ootko sinä rapsannut tänne paljonkin?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #7 : Joulukuu 28, 2019, 16:22:40 »
Seksifoorumeiden surkuhupaisinta "antia" tarjoavat mielestäni nämä iänikuiset kyselijät jotka vonkaavat tietoja siitä ja siitä hupakosta vaikka itse eivät rapsaa koskaan. Mielestäni heille on turha vastata mitään.
Taidan arvata kuka sulta on kysellyt ja mitä. No itsekin ihmettelin tätä kyselytulvaa. Ei maksa vaivaa vastailla.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #8 : Joulukuu 28, 2019, 18:41:09 »
^ Omatuntoni on tässä suhteessa kohtuullisen puhdas. Olen rapsannut ja kertonut enkä pimittänyt mitään vaan kertonut niin hyvistä kuin huonoista tapaamisista. Ihmettelen vain näitä ainaisia kyselijöitä , että mikseivät he voi toimia pioneereina ja kertoa muille?
No ehkä kertovat kun kokemusta karttuu. Tai kertovat jollain toisella nimimerkillä. En ymmärrä mitä siinä voittaa jos pihtaa tietoa muilta...
Ootko sinä rapsannut tänne paljonkin?
Olen rapsannut, ja pitää muistaa ettei (valitettavasti) kaikki rapsat täällä pysy. Ja sitten ei myöskään pidä unohtaa privaviestien ihmeellistä maailmaa...
Perfektionisti.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #9 : Joulukuu 28, 2019, 20:04:33 »
Ei turskien ole toki pakko rapsaa, mutta onhan se aika paskamaista JOS aina vaan kyselee mutta ei koskaan rapsaa.

Veikkaan kuitenkin että suurin osa turskista ei rapsaa ollenkaan.

Suurin osa kyselijöistä ei saa vastauksia anyway, Privakyselyihin vastaa useimmiten mutta en toista kertaa jos käyttäjä ei rapsaa tai laita vastapalloa.
Aina etsimässä

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #10 : Joulukuu 28, 2019, 20:53:47 »
Jonkun verran tulee privakyselyä, useimmiten ns. nollapostaajilta. En muista että vastaukseni olisi koskaan johtanut rapsaan, muuhun näkyvään palautteeseen tai vastavuoroisuuteen.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #11 : Joulukuu 28, 2019, 21:57:12 »
^ Heh, ei sitä tietoa jaeta/rapsoja kirjoiteta sen takia että saatais jotain "palautetta"... niin kun jotain vitun plussapisteitä joilla voi K-Marketista lunastaa yllätyslahjan.  :D
Perfektionisti.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #12 : Joulukuu 28, 2019, 22:46:06 »
Ap:ssa on pointti, onhan se perseestä kun jotkut kyselee ja vaatii tietoa pikaisesti eivätkä edes kiitä saamastaan arvokkaasta tiedosta. Mutta toisaalta ihmiset on erilaisia, jotkut osaa kerronnan ja jopa pitää siitä, toiset käy häveliäästi panolla, eivätkä kerro siitä kellekään.
Olis se  asiallista, että pidetään joku balanssi saamisessa ja antamisessa.

Mä en oo rapsannu tänne, mutta en oo pahemmin kysellytkään.

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #13 : Joulukuu 28, 2019, 22:52:10 »
^ Mutta tarina ei kerro, oletko kuitenkin käynyt?


Mutta asiaan. Kaikki eivät ole kynämiehiä edes maistipäissään ja pilluhöyryissä. Se heille suotakoon. Itsekin omat raporttini kerron muissa ketjuissa ohi mennen. Mikä arvo niillä sitten on - joillekin jokin ehkä. Itselle ainakin kokemuksen jakamisen riemu.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #14 : Joulukuu 28, 2019, 22:57:17 »
^Joo, mä en pane, kunhan runkkailen jengin jutuille.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #15 : Joulukuu 29, 2019, 20:24:34 »
Aina olen asialliseen kyselyyn vastannut mutta kenenkään yhteystietoja en ole antanut. Olis ihan vitun naurettavaa että pitäisi vastauksista "maksaa" sillä että kirjoittelee rapsaa huorasta jossa keskitytään omiin merkkivaatteisiin ja "isoon" kyrpäänsä sekä muistetaan mainita kuinka huora nautti niin että yliajalle mentiin. Kukin tyylillään toki mutta ainaiset kyselijät voivat ihan rauhassa jatkaa kyselyitään ja jättää vans papan itkut omiin arvoihinsa.
Why so fragile?

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #16 : Joulukuu 29, 2019, 20:54:35 »
Rahattomilta tuskin kukaan kyselee yhtään mitään ;)

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #17 : Joulukuu 30, 2019, 03:57:32 »
SO:lla kirjoitin joitakin rapsoja, ensimmäisen tytön pyynnöstä. Periaatteessa mua rapsaaminen tökkii. Seksi on intiimi kahden ihmisen välinen juttu ja naisen vartalon, seksitaitojen tai persoonan arvostelu - vaikka se onkin maksettu palvelu - ei tunnu reilulta. Positiivinen rapsa on helpompi hyväksyä, mutta entä jos kehumasi palvelu onkin sellainen jota tyttö antaa vain harkintansa mukaan?

Mielestäni rapsaamisen säännöt pitäisi tehdä selkeämmiksi. Itselleni rapsat ovat lähinnä keino karsia huijarit (onko palvelu luvatun mukaista, ovatko kuvat aidot) ja sallisin arvostelupuolelta myös esim. ajan varaamisen helppous ja vastaavat käytännön asiat.

Nyt kun SO:n lopettamisen jälkenen olen löytänyt taas harrastuksen pariin, niin voisin tapaamistani positiivisen kommentin ym. rajoissa antaa, mutta tapaamani naiset ovat saaneet jos useita ja minun kahdeksastoista 'aito on ja tykkäsin' ei tuo mitään lisäarvoa. Ei siis yhtään rapsaa vyön alla tällä foorumilla.

t. Zorbas
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #18 : Joulukuu 30, 2019, 05:29:04 »
Itselleni rapsat ovat lähinnä keino karsia huijarit (onko palvelu luvatun mukaista, ovatko kuvat aidot) ja sallisin arvostelupuolelta myös esim. ajan varaamisen helppous ja vastaavat käytännön asiat.


Tässähän ne tärkeimmät tulivatkin.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ainaiset kyselijät ...harmittavat.
« Vastaus #19 : Joulukuu 30, 2019, 07:21:40 »
Rahattomilta tuskin kukaan kyselee yhtään mitään ;)
Sinullako on tieto kaikkien varallisuudesta?  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant