Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Delia Sexxy
Blain:
Kävin Deliaa tapaamassa.
Äärettömän hyväntuulinen ja miellyttävä neiti. Hymy oli herkässä ja tykkäsi kyllä miellyttää.
Mähän olen kyllä muutenkin helppo; aito hymy jo riittää.
Hyvä englannin taito ja kaunishan hän on. Silarit eivät ole mun juttu, joten se siitä.
Suikkari ei makuuni (owo), mut kyllä se lastit laittoi lopulta liikkeelle. Toki se upea perse ihailtavana ja kosketeltavana edesauttoi prosessia.
Mut suikkari oli suorastaan heikko. Sellainen jatkuvuus/intensiteetti puuttui.
Kaikki muu palvelu kiitettävää ja ihanalle maistui ja tuoksui hänen alapäänsä.
Suorastaan kultainen tyttö kyseessä.
Ei voi kuin suositella.
Noodelidude:
^ Kiitos rapsasta, monesti olen Delialla käyntiä harkinnut. Blainilla ja mulla taitaa olla samankaltaisia preferenssejä suihinoton suhteen, niin näillä eväin tiedän ettei mun varmaan kannatta suikkari only-käyntiä tehdä. Pyllypanolla voisin kyllä käydä.
FortySexN2:
Mä olen myös käynyt Delialla hetki sitten. Kuten todettu, tämän kanssa on helppo tulla toimeen, kommunikointi helppoa ja seksiin siirtyminen luonnollista ja helppoa.
En kiinnittänyt suikkariin sillain huomiota, päällimmäisenä jäi mieleen, että tämän fokus oli täysin minussa ja tunsin oloni ”kuninkaaksi”.
Pidin palvelua kokonaisuudessaan kiitettävänä ja hymyilin leveästi pois lähtiessäni. Tuli mieleen silloin että sopisi varmaan hyvin ensikertalaiselle, kun nämä usein kyselevät suosituksia.
Noista erilaisista kokemuksista vois sanoa, että varmaan pitävät paikkansa, hupakotkaan eivät ole koneita.
Blain:
--- Lainaus käyttäjältä: Noodelidude - Toukokuu 11, 2024, 22:05:52 ---^ Kiitos rapsasta, monesti olen Delialla käyntiä harkinnut. Blainilla ja mulla taitaa olla samankaltaisia preferenssejä suihinoton suhteen, niin näillä eväin tiedän ettei mun varmaan kannatta suikkari only-käyntiä tehdä. Pyllypanolla voisin kyllä käydä.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, olen myös ymmärtänyt, että arvostamme samoja asioita näissä jutuissa😁.
Ja ei suikkarille only missään nimessä. Siihen löytyy omat pätevämmät tekijänsä kyllä. Mitkä laajalti varmasti jo tiedätkin.
Lisätään vielä, että loppusuorani aiheutti Deliassa yskimistä eli kuti lähti sit ihan hyvin, mut toi yskiminen taas heikensi mun huipentumia. Vaikea siinä on kullia imeä, jos yskittää😂.
Eli mikään bj-expertti Delia ei ole.
Alkulämmittelyissä toki menee.
Totta myös, että Deliaa voi suositella aloittelijoille. On niin aito ja kiltti.
Niinkuin sanoin, upea neito.
HarryPotter:
--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Toukokuu 11, 2024, 22:25:05 ---Mä olen myös käynyt Delialla hetki sitten. Kuten todettu, tämän kanssa on helppo tulla toimeen, kommunikointi helppoa ja seksiin siirtyminen luonnollista ja helppoa.
En kiinnittänyt suikkariin sillain huomiota, päällimmäisenä jäi mieleen, että tämän fokus oli täysin minussa ja tunsin oloni ”kuninkaaksi”.
Pidin palvelua kokonaisuudessaan kiitettävänä ja hymyilin leveästi pois lähtiessäni. Tuli mieleen silloin että sopisi varmaan hyvin ensikertalaiselle, kun nämä usein kyselevät suosituksia.
Noista erilaisista kokemuksista vois sanoa, että varmaan pitävät paikkansa, hupakotkaan eivät ole koneita.
--- Lainaus päättyy ---
Itse samoilla linjoilla ja olen pitänyt Deliasta - seksikäs, nätti nainen ja puhuu hyvää lontoota. Hemmetin luontevaa ainakin minulla on ollut käydä vierailulla, enkä ole niinkään suikkariin jäänyt jumiin - vaan enemmänkin nauttinut kokonaisuudesta :behind:
Tänä vuonna olen käynyt pari kertaa ja sitä aikaisemmat myöskin 2 kertaa - ja kyllä edelleen voisin mennä tapaamaan Deliaa eli mielestäni minun kohdalla hyvin toimiva pakkaus
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta