Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Delia Sexxy
Gynther:
Hyvä, että muutkin näkee tytöissä noita "epäkohtia", kun joskus tuntuu, että oonko mä jotenkin skitsofreenisen tarkka ton mun naismaun suhteen. Mutt ei sille, vittu, voi mitään, ett esim. Delian tapauksessa noi kumipallorinnat ja leveä lantio/vyötärö saa mussa aikaan hieman vetäytymistä. Ei siis nouse kurkkuun se eläimellisen kiihotuksen tilan tunne,minkä tosinaaras minussa saa aikaan.
Kerran tuli Delian luona Espoon Sellon nurkilla vierailtua viime syksynä ja vikaksi kerraksi tais jäädä. Kaikinpuolin nätti, herttainen, tyttömäinen ja seksikäskin muuten paitsi noi edellämainitut "epäkohdat".
Dodger:
Deliasta oma kokemus viime vuodelta jumbon seudulta.
Mun mielestä nätti flikka ja kemiat kohtasi erittäin hyvin näin juttelun osalta sekä pyrki selvittämään että mitä olen hakemassa ja millaista rodeota etsin.
Mutta hien sekä röökin haju oli ensimmäinen turn off ja vielä lopuksi käden väliin työntäminen estäen "perille pääsyn" oli myös harmittava muuten ok tapaamiselle.
Ehkä vaan ainakin tuohon aikaan bookkasi liikaa ja esimerkiksi ei sen takia perus hygieniasta ehtinyt pitää huolta, mutta jäi ainakin toistaiseksi omaksi vikaksi kerraksi hänen kanssa.
Liukuhihna kuitenkin hyvällä aspalla on oma kiteytetty kokemus.
Blain:
Ohhoh.
Mä olen tosi tarkka hygieniajutuissa ja nenä on tarkka myös röökihommissa.
Ei mitään yllämainittua ollut Deliassa havaittavissa.
Pyyteli anteeksi, jos aamun parfyymit vielä tuoksuu.
Ja kyllä mä uusinnalle menen, mut owon sijaan peppuoptio kiehtoo.
Delia tosiaan tykkäsi, kun häntä rimmailin.
Mut tosiaan ehkä ollut jotain ylibuukkausta yms jos on moisia tuoksuja ollut havaittavissa
MestariMerlin:
Millaisia kokemuksia on pyllypanosta Delian kanssa? Yksi jos toinen kertoo täällä kyllä rimmailleensa mutta siihen on jääneet pepputouhut kys. neidon kanssa.. Hupaisaa sinänsä:)
Blain:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Toukokuu 17, 2024, 17:50:32 ---Millaisia kokemuksia on pyllypanosta Delian kanssa? Yksi jos toinen kertoo täällä kyllä rimmailleensa mutta siihen on jääneet pepputouhut kys. neidon kanssa.. Hupaisaa sinänsä:)
--- Lainaus päättyy ---
Itseäni tuo oraaliosasto kiehtoo penetraatiota enemmän.
Mut ajattelin Delian luona tehdä uusintavisiitin ja owon sijaan maksan peppupanosta. Ei toki nyt lohduta, mutta raportoin kyllä heti tämän eeppisen kohtaamisen.
Noin ihana neito on nähtävä uudelleen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta