Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aannika  (Luettu 21704 kertaa)

Poissa BlackScooter

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Aannika
« : Joulukuu 28, 2019, 01:25:58 »
SO:lla ilmoitteli vielä viime metreillä Aannika nimimerkillä oleva tyttö. Aivan erinomainen tapaus mutta kaikki kommunikointi tapahtui SO:n viesteillä. Onko neidistä tai yhteystiedoista parempaa tietoa..?
In the bar people were calling me names since I was 50 and my girlfriend was 20.

It completely ruined our 10-years anniversary.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aannika
« Vastaus #1 : Tammikuu 11, 2020, 17:18:13 »
Ilmoitus löytyy näköjään naapurista. Nyt viestintä tapahtuu sähköpostitse. Helposti saa sovittua ajan.

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #2 : Tammikuu 13, 2020, 02:37:57 »
Joo naapurissa on ilmoitus esillä ;)

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #3 : Tammikuu 13, 2020, 15:22:11 »
moi. olen uusi kaveri tällä palstalla ja sanoit tuossa viestissä että.....naapurissa ilmoitus? mistäköhän  mahto olla kysymys? ja millä nimimerkillä?

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aannika
« Vastaus #4 : Tammikuu 13, 2020, 15:26:34 »
^ Miksi et ota yksärillä yhteyttä jos kiinnostaa niin ei tarvitse välittää naapurista mitään?

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aannika
« Vastaus #5 : Tammikuu 13, 2020, 18:07:12 »
^ei tuossa puhuttu yhteydenotosta mitään. Ilmoitus olisi aina hyvä nähdä ennen yhteydenottoa.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aannika
« Vastaus #6 : Tammikuu 13, 2020, 18:16:05 »
No sitten kyselijä alkaa etsimään ilmoitusta naapurin satojen ilmoitusten joukosta :D

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Aannika
« Vastaus #7 : Huhtikuu 10, 2020, 21:00:48 »
Sovin tapaamisen hiukan yli 20-vuotiaan Annikan kanssa. Löysin ilmoituksen naapurisaitilta.
Yhteydenottoon Annika vastasi nopeasti mukavalla, rennolla vastauksella, josta ilmeni hintatietojen lisäksi muutamat palveluskaalan rajoitteet (b-rappu ei käytössä).

Aikataulujemme yhteensovittaminen sujui sutjakkaasti, ja pian löysinkin itseni seisomassa Annikan oven takana.

Oven avauduttua minut valtasi helpotus siitä että ilmoituksen kuvat ja Annikan ulkonäkö olivat yhteneväiset.

Suoritettuani taloudelliset velvoitteet, hän ohjeisti minua suihkun sijainnista kylpyhuoneessa.

Suihkun jälkeen pääsimme itse asiaan, seksiin. Seksi oli erittäin hyvää.

Koska olin varannut tunnin ajan, minulle ja Annikalle jäi reilu kolme varttia jutusteluun.

Kotiin päin ajelin iloisin, keventynein mielin.

Kohdelkaahan, turskaveljet, hyvin tätä hienoa neitoa.

Sää oli upea, aurinkoa +0C.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2020, 21:04:39 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Aannika
« Vastaus #8 : Huhtikuu 10, 2020, 21:07:21 »
Koska olin varannut tunnin ajan, minulle ja Annikalle jäi reilu kolme varttia jutusteluun.

Meni viski-colat nenään😂😂

Muuten rapsa oli kattava ja informatiivinen 👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aannika
« Vastaus #9 : Huhtikuu 11, 2020, 00:12:02 »
Kiitokset rapsasta, mullekkin tuo 45min rupattelu maksetulla ajalla pisti silmään.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Aannika
« Vastaus #10 : Huhtikuu 12, 2020, 08:48:48 »
Saattaa olla että hiukan liioittelin rupatteluaikaa.
Saitin Bud Spencer

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #11 : Toukokuu 08, 2020, 15:00:48 »
Kiitoksia entto rapsasta! Mullakin oli mukavaa tapaamisella rupatellessa sekä itse toiminnassa ;)  :-*

Poissa Sporty

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #12 : Toukokuu 22, 2020, 07:46:26 »
Annika teki minulle valitettavasti oharit. Olimme sopineet tapaamispäivän ja -ajan, vahvistin tuloni edellisenä iltana niin kuin hän ohjeisti, mutta en koskaan saanut tapaamispaikan osoitetta. Sen jälkeen onkin ollut sähköpostihiljaisuutta. Olenkin kysymysmerkkiä, että mikä meni vikaan. Sääli, sillä kaiken hyvän palautteen ja ilmoitusten kuvien perusteella  hän todella vaikuttaa tapaamisen arvoiselta. Kanssakäyminen palveluntarjoajien kanssa on minulle myös jokseenkin uutta, eli ehkä saatoin kirjoittaa jossain vaiheessa jotain etiketin vastaista? Mielestäni olin asiallinen ja kunnioittava. Ymmärrän, että esteitä ja yllättäviä menoja voi tulla, mutta olisi kohteliasta ilmoittaa niistä.

Toivon kuitenkin, että asiat järjestyvät ja pääsemme vielä tapaamaan.  :)

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #13 : Toukokuu 24, 2020, 12:39:30 »
Annika teki minulle valitettavasti oharit. Olimme sopineet tapaamispäivän ja -ajan, vahvistin tuloni edellisenä iltana niin kuin hän ohjeisti, mutta en koskaan saanut tapaamispaikan osoitetta. Sen jälkeen onkin ollut sähköpostihiljaisuutta. Olenkin kysymysmerkkiä, että mikä meni vikaan. Sääli, sillä kaiken hyvän palautteen ja ilmoitusten kuvien perusteella  hän todella vaikuttaa tapaamisen arvoiselta. Kanssakäyminen palveluntarjoajien kanssa on minulle myös jokseenkin uutta, eli ehkä saatoin kirjoittaa jossain vaiheessa jotain etiketin vastaista? Mielestäni olin asiallinen ja kunnioittava. Ymmärrän, että esteitä ja yllättäviä menoja voi tulla, mutta olisi kohteliasta ilmoittaa niistä.

Toivon kuitenkin, että asiat järjestyvät ja pääsemme vielä tapaamaan.  :)

Niin itsehän kirjoitat tuossa etten tullut vahvistamaan tapaamista, eikä sulla edes ollut osoitetta. Tämä on ihan yleinen tekniikka ja jos toiselta ei kuulu vahvistusta tapaamista ei ole. Mulla oli ajatukset aivan muualla ja totaalinen kiire niin nämä puuhat ei valitettavasti ole silloin ekana mielessä. Jos laskisin kaikki vahvistamattomat tapaamiset itsekin ”ohareiksi” niin mulla olisi niitä 90% kun miehistä ei vain kuulu. Ihmisillä nääs tulee aina elämäänsä kaikenlaista. Jos musta ei päivää ennen kuulu ja kuten ollaan sovittu että vahvistellaan tapaaminen niin silloin se tapaaminen raukeaa, sama pätee toiseen suuntaan. Jos mäkään en olisi kuullut susta en olisi lähtenyt sheivailemaan ja laittautumaan sekä sitten suuttunut kun ei ovella olekkaan ketään.  :D

Poissa Sporty

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #14 : Toukokuu 24, 2020, 13:22:03 »
Viestissäni taisi kuvastua vasta-alkajan pettymys. Vastasinkin sinulle jo sähköpostitse. Pahoitteluni Annika, että ymmärsin vahvistuksen väärin.

Kohti parempia aikoja ja tapaamisia.  :)

Poissa Nagsus

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Aannika
« Vastaus #15 : Toukokuu 24, 2020, 23:31:51 »
Tuli SO:n puolella kirjoiteltua useamminkin, mutta nyt tällä saitilla ekaa kertaa liikenteessä. En ihan helpolla ala negatiivista palautetta antamaan kenestäkään, saati sitten tapaamatoomista neidoista, mutta nyt oli sen verran ylimielinen kommentti ja asenne, että on pakko pari sanaa sanoa.

Käyn tasaisin väliajoin pääkaupunkiseudulla ja on kiva saada muutakin seuraa kuin vaimo, joten joitan viikkoja sitten lähestyin Annikaa perjantaina sunnuntaista tapaamista tavoitellen. Mitään ei kuulunut, joten otin yhteyttä toiseen palveluntarjoajaan ja sain asiat sovittua heti. Jälkikäteen huomasin Annikan vastanneen kahteen eri sähköpostiini täysin samoin seraavana maanantaina, kun sunnuntaiksi aikaa kysyin, joten kuuostaa melkoiselta liukuhihnalta.

Reilu viikko sitten päätin lähestyä Annikaa kaikesta epäilyksistäni huolimatta ja tällä kertaa hän jopa vastasi. Parin viestin jälkeen päästiin siihen tilanteeseen, että neito itse ehdotti aikaa, mutta vastattuani tähän aikaan sen minulle sopivan, ei enää mitään kuulunut. Onneksi tälläkin kertaa löytyin toinen naine tilalle

Näin markkinoinnin ammattilaisena ymmärrän, että palveluntarjoajalla on vara valita asiakkaansa, mutta jokin raja sentään. Varmasti tällä alalle tulee molempiin suuntiin ohareita, mutta luulisi sentään olevan aikaa laittaa se yksi viesti, että ei sovikaan.

Jo SW:n aikoina oli viestejä Annikalla olevan taipumusta tämän suunnan toimimiseen, en enää ihmettele miksi.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aannika
« Vastaus #16 : Toukokuu 25, 2020, 05:21:08 »
Jälkikäteen huomasin Annikan vastanneen kahteen eri sähköpostiini täysin samoin seraavana maanantaina, kun sunnuntaiksi aikaa kysyin, joten kuuostaa melkoiselta liukuhihnalta.

Muuhun en ota kantaa, mutta tämä pisti silmään... Ensinnäkin, jos palveluntarjoaja ei ehdi sulle vastata heti, (joillakin meistä on ajoittain muutakin elämää) asia ei muutu sillä, että laitat viestiä toisesta sähköpostista. Toisekseen, jos saan parhaimmillaan satakin viestiä päivässä, näistä noin 10 olisi ihan oikeasti tulossa tapaamaan, niin pitäisikö mun jokaikiselle kirjoittaa uniikki esittelyviesti itsestäni ja hinnoistani? Jos näin tekisin, en ehtisi kyllä koskaan panemaan yhtään ketään. Ja en takuulla ole ainut, joka copy-pastettaa saman esittelyviestin kaikille.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aannika
« Vastaus #17 : Toukokuu 25, 2020, 06:42:22 »
^Noi copy-paste viestit, joissa kaikki oleellinen tieto kerrottuna on juurikin täydellisiä. Mikään ei ole raskaampaa kuin kaivella kaikki tarvittava tieto pitkässä viestiketjussa hupakolta.  8)


Poissa Sporty

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #18 : Toukokuu 25, 2020, 06:52:40 »
^Noi copy-paste viestit, joissa kaikki oleellinen tieto kerrottuna on juurikin täydellisiä. Mikään ei ole raskaampaa kuin kaivella kaikki tarvittava tieto pitkässä viestiketjussa hupakolta.  8)

Annikan ensimmäinen viesti oli oikein hyvä (vastasi oikeastaan kaikkiin kysymyksiin, mitkä olivat päässäni ennen yhteydenottoa), ja muutenkin kommunikaatio miellyttävää ja selkeää.

Näin miehenä on hyvin vaikea samaistua tilanteeseen, missä pistää seuranhakuilmoituksen jollekin sivustolle ja alkaa saamaan satoja ja taas satoja yhteydenottoja (ellei sitten tee testiksi feikki-ilmoitusta). Se on utopia. Siksi en kuvittele ymmärtäväni, miten vaikeaa niiden vastausten hallinnointi voi olla, kun on vielä muutakin elämää.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 25, 2020, 06:58:30 kirjoittanut Sporty »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aannika
« Vastaus #19 : Toukokuu 25, 2020, 09:44:14 »
Jälkikäteen huomasin Annikan vastanneen kahteen eri sähköpostiini täysin samoin seraavana maanantaina, kun sunnuntaiksi aikaa kysyin, joten kuuostaa melkoiselta liukuhihnalta.

Reilu viikko sitten päätin lähestyä Annikaa kaikesta epäilyksistäni huolimatta ja tällä kertaa hän jopa vastasi. Parin viestin jälkeen päästiin siihen tilanteeseen, että neito itse ehdotti aikaa, mutta vastattuani tähän aikaan sen minulle sopivan, ei enää mitään kuulunut. Onneksi tälläkin kertaa löytyin toinen naine tilalle

Juuri näin se nimenomaan kannattaa hoitaa. Kun on yksi selkeä, ajatuksella muotoiltu sähköposti-ilmoitus, jonka voi lähettää yhteydenottajille parilla klikkauksella, niin ajanvaraukset sekä nopeutuvat että helpottuvat. Kun ei tarvitse miettiä, mitä sanoa, niin vastausaika riippuu enää 2 tekijästä: siitä, miten nopeasti viestin huomaa, sekä siitä ajasta, kun arvioi, että kannattaako viestiin vastata vai ei. Jos jokaiselle yhteydenottajalle rupeaisi pitkän kaavan mukaan runoilemaan henkilökohtaista vastaanottoa, niin päivässä ei kovin montaa viestiä pystyisi käsittelemään, ja sitten tulisi vielä enemmän valitusta siitä, miten vastaamisessa kestää.

Ja liukuhihnaus ei ole mikään paha asia, lakatkaa käyttämästä sitä haukkumasanana. Joo ei ehkä ole kivaa mennä sotkuiseen kämppään tapaamaan väsynyttä palveluntarjoajaa ja liukastella aiempien asiakkaiden käyttämiin kortsuihin (vaikka jotkut tuostakin kiihottuvat). Mutta liukuhihnan voi hoitaa myös suunnitelmallisesti ja omasta jaksamisestaan huolehtien niin, että jokaisella asiakkaalla on vastassaan koskemattoman näköinen sänky sekä puhdas ja pirteä palveluntarjoaja. Tällainen liukuhihnaaja jos sattuu vastaan, niin sietäisi teidän asiakkaiden olla iloisia, koska jos päivystyspäivän aikana ottaisi vastaan vain kolme asiakasta, niin kaikella todennäköisyydellä juuri sinä jäisit siihen ryhmään, jolle ei aikoja ole enää vapaana.

Mikä tulee viestittelyn yhtäkkiseen katkeamiseen, niin joskus niin vain käy, se kuuluu hommaan. Minullakin monet yhteydenottajat lopettavat viestittelyn kuin seinään, vaikka tapaamisen sopiminen oli minun mielestäni ihan hyvässä vauhdissa. Ja minäkin lopetan joidenkin kanssa viestittelyn kuin seinään, esim. siksi jos minua alkaa epäilyttää, tai jos minusta näyttää siltä että tapaamisen sopiminen on sille toiselle ihan hirveän vaikeaa ja minulla ei sillä hetkellä satu olemaan resursseja vaikeiluun. (Mahdollisia syitä on paljon enemmänkin, enkä ota kantaa siihen, miksi joku toinen on lopettanut viestittelyn jonkun kolmannen kanssa.)
Eläkkeellä.