Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Aannika
Jimmy-setä:
--- Lainaus käyttäjältä: basti - Joulukuu 25, 2020, 12:12:16 ---^Ei voi vaatia asiakkailta aikataulujen kunnioitusta jos hupakko itsekään ei sitä tee.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä oli kyse tapaamisesta, jota ei oltu vahvistettu.
Vieras0116:
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Joulukuu 25, 2020, 12:32:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: basti - Joulukuu 25, 2020, 12:12:16 ---^Ei voi vaatia asiakkailta aikataulujen kunnioitusta jos hupakko itsekään ei sitä tee.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Sepä se pointti oli, että se on vahvistettu silloin kun tapaaminen sovitaan. Erikseen perutaan, jos tulee jotain, mutta muuten sovitun pitää pitää.
Jos raha vaihtaa omistajaa, niin silloin on kyse liiketoiminnasta ja liiketoimintaa ei voi tehdä kuin yhdellä tavalla. Sovitut asiat pitää pitää.
Ettei nyt turhan suuriin sfääreihin kasva, niin lienee kyse enemmän yksittäistapauksesta, kuin valtavirran ongelmasta alalla. Tai en tiedä, kertokaa..
Yksi syistä miksi en käytä suomalaisia, on varmaan, että ei voi luottaa jos sovin tapaamisen 12.02.2021 klo 14.15 Kampissa, että siellä varmasti joku olisi.
Syy on siis se, että suomalaiset ei niin päivystä kuin ulkomaiset vaan pitää sopia ajat ennakkoon. Ulkomaisilta saa heti kun jaksaa muutamalle soitella
Jimmy-setä:
--- Lainaus käyttäjältä: Afctyk - Joulukuu 25, 2020, 13:33:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Joulukuu 25, 2020, 12:32:13 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Sepä se pointti oli, että se on vahvistettu silloin kun tapaaminen sovitaan. Erikseen perutaan, jos tulee jotain, mutta muuten sovitun pitää pitää.
Jos raha vaihtaa omistajaa, niin silloin on kyse liiketoiminnasta ja liiketoimintaa ei voi tehdä kuin yhdellä tavalla. Sovitut asiat pitää pitää.
Ettei nyt turhan suuriin sfääreihin kasva, niin lienee kyse enemmän yksittäistapauksesta, kuin valtavirran ongelmasta alalla. Tai en tiedä, kertokaa..
Yksi syistä miksi en käytä suomalaisia, on varmaan, että ei voi luottaa jos sovin tapaamisen 12.02.2021 klo 14.15 Kampissa, että siellä varmasti joku olisi.
Syy on siis se, että suomalaiset ei niin päivystä kuin ulkomaiset vaan pitää sopia ajat ennakkoon. Ulkomaisilta saa heti kun jaksaa muutamalle soitella
--- Lainaus päättyy ---
Toinen osapuoli ei ollut vahvistanut tapaamista.
Vieras0116:
--- Lainaus käyttäjältä: Sporty - Toukokuu 22, 2020, 07:46:26 ---Annika teki minulle valitettavasti oharit. Olimme sopineet tapaamispäivän ja -ajan,
--- Lainaus päättyy ---
AAANNIKA:
--- Lainaus käyttäjältä: Vieras0116 - Joulukuu 24, 2020, 03:06:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: AAANNIKA - Toukokuu 24, 2020, 12:39:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sporty - Toukokuu 22, 2020, 07:46:26 ---Annika teki minulle valitettavasti oharit. Olimme sopineet tapaamispäivän ja -ajan, vahvistin tuloni edellisenä iltana niin kuin hän ohjeisti, mutta en koskaan saanut tapaamispaikan osoitetta. Sen jälkeen onkin ollut sähköpostihiljaisuutta. Olenkin kysymysmerkkiä, että mikä meni vikaan. Sääli, sillä kaiken hyvän palautteen ja ilmoitusten kuvien perusteella hän todella vaikuttaa tapaamisen arvoiselta. Kanssakäyminen palveluntarjoajien kanssa on minulle myös jokseenkin uutta, eli ehkä saatoin kirjoittaa jossain vaiheessa jotain etiketin vastaista? Mielestäni olin asiallinen ja kunnioittava. Ymmärrän, että esteitä ja yllättäviä menoja voi tulla, mutta olisi kohteliasta ilmoittaa niistä.
Toivon kuitenkin, että asiat järjestyvät ja pääsemme vielä tapaamaan. :)
--- Lainaus päättyy ---
Niin itsehän kirjoitat tuossa etten tullut vahvistamaan tapaamista, eikä sulla edes ollut osoitetta. Tämä on ihan yleinen tekniikka ja jos toiselta ei kuulu vahvistusta tapaamista ei ole. Mulla oli ajatukset aivan muualla ja totaalinen kiire niin nämä puuhat ei valitettavasti ole silloin ekana mielessä. Jos laskisin kaikki vahvistamattomat tapaamiset itsekin ”ohareiksi” niin mulla olisi niitä 90% kun miehistä ei vain kuulu. Ihmisillä nääs tulee aina elämäänsä kaikenlaista. Jos musta ei päivää ennen kuulu ja kuten ollaan sovittu että vahvistellaan tapaaminen niin silloin se tapaaminen raukeaa, sama pätee toiseen suuntaan. Jos mäkään en olisi kuullut susta en olisi lähtenyt sheivailemaan ja laittautumaan sekä sitten suuttunut kun ei ovella olekkaan ketään. :D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä yritysmaailman lainalaisuus on nimenomaan niin, että jos kokous sovitaan niin se on, jos ei toisin ilmoiteta.
Itsekin sovin nyt helposti jo esim. Elokuun 15. päivä klo 11.30 paikassa x ja itse olen siellä saksalaisittain 15.08.2021 klo 11.28.
Mitä siitä tulisi jos kalenteriinsa ei voisi luottaa? Ei minulla (eikä kellään muullakaan yritysmaailmassa) ainakaan mitään..
--- Lainaus päättyy ---
Minä aina sanon varauksen yhteydessä että vahvistellaan kaiken olevan ok päivää ennen ja annan silloin osoitteen. Jos en ole vahvistanut tai jos mulle ei olla vahvistettu niin tapaaminen raukeaa. Jos asiasta on sovittu näin niin en ymmärrä miksi tästä sitten suututaan.. ja mulle tämä ei ole mitään yritysmaailmaa, nautintoa vain silloin tällöin kahden ihmisen kesken vaikka raha vaihtaakin omistajaa ☺️
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta