Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Aannika
Azazello:
Tässä busineksessa tapaaminen kannattaa merkata kalenteriin kun hupakko on vahvistanut sen ja antanut koordinaatit. Alustavat tapaamisen sopimiset ovat molemmin puolin vain alustavia sopimuksia 😎
Vieras0116:
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Joulukuu 24, 2020, 07:42:05 ---Tää ei ole yritysmaailmaa ja säännöt ovat ihan erit. Jos et saa yhteyttä/vahvistusta sovitusti, niin kannattaa alkaa toteuttaa suunnitelmaa b.
--- Lainaus päättyy ---
Ei pysty. Oon kalenterinorja
Vieras0147:
OT koska en ole tavannut. Joskus Ihan alkuaikoina kun keltaisille ilmestyi ilmoitus tuli muutamat viestit vaihdettua, muttei koskaan tapaamiselle asti. Iski silmään vaan parit kommentit. Jos kerran toisessa ketjussa oikein suututaan siitä, kun ei pidä samankaltaisina yrittäjinä kuin muita ja täällä sitten selitellään, ettei tämä ookkaan perinteinen yritysmaailma. Koita sit ymmärtää….
Jimmy-setä:
--- Lainaus käyttäjältä: Someone Unknown - Joulukuu 25, 2020, 10:35:27 ---OT koska en ole tavannut. Joskus Ihan alkuaikoina kun keltaisille ilmestyi ilmoitus tuli muutamat viestit vaihdettua, muttei koskaan tapaamiselle asti. Iski silmään vaan parit kommentit. Jos kerran toisessa ketjussa oikein suututaan siitä, kun ei pidä samankaltaisina yrittäjinä kuin muita ja täällä sitten selitellään, ettei tämä ookkaan perinteinen yritysmaailma. Koita sit ymmärtää….
--- Lainaus päättyy ---
Nyt pitäisi tietää, mihin viestiini viittaat, mutta itse olen ainakin kirjoittanut siitä, että hinnat muodostuvat tälläkin alalla kysynnän ja tarjonnan mukaan. Se on taas ihan eri asia tämän aikatauluhomman kanssa.
basti:
^Ei voi vaatia asiakkailta aikataulujen kunnioitusta jos hupakko itsekään ei sitä tee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta