Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sondaus  (Luettu 2863 kertaa)

Poissa Vieras0279

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Sondaus
« : Joulukuu 26, 2019, 23:30:39 »

Post orgasm tortureen ja kidutusrunkkaukseen liittyvät jutut ovat olleet jo pidempään mun ehdottomat suosikit. Sen sijaan sondaus on kuulostanut liian extremeltä ja en ole sitä halunnut ikinä kokeilla.

Viime aikoina olen kuitenkin huomannut haaveilevani siitä, että osa tätä kidutusrunkkaus sessiota olisi myös sondaus. Jotenkin kiehtoo se, että täysin sidottuna olisin pakotettu ottamaan tämänkin vastaan ja katsomaan kun tuota itselle tehdään.

Onko tähän sondaukseen suosituksia palveluntarjoajista, jotka oikeasti osaavat toteuttaa sen turvallisesti ja noudattaen riittävää hygieniaa yms. Tuohon POT teemaan liittyen olen huomannut, että moni sanoo osaavansa homman, mutta todellisuudessa ollaan aivan kuutamolla, mistä siinä asiassa on kyse. Mutta myös tosi POT taitajiakin on tullut vastaan ja hienoja sessioita koettu. Jos mun kullin työnnetään jotain, niin en todellakaan halua että tekijä on joku muka asiansa osaava, joten suosituksia ja vinkkejä otetaan mieluusti vastaan.

Onko kellään jakaa kokemuksia, miltä tuollainen sondaus tuntuu, ilmeisesti enemmän nautintoa kuin kidutusta, vaikka vähän kidutukselta kuulostaakin?


Napakettu

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sondaus
« Vastaus #1 : Joulukuu 27, 2019, 17:50:58 »
Mua ei ole koskaan sondattu, mutta vastaan silti.  ;)

Sondeja ei ole tarkoitus työntää sisään väkisin (vaan lähinnä antaa sen laskeutua painovoiman avulla), eikä sondauksen ole tarkoitus sattua. Päin vastoin: kipu on melko varma merkki siitä, että tyyppi tekee jotain väärin. Ideana ei ole raapia virtsaputken seinämiä rikki, aiheuttaa tulehduksia tai vuodattaa verta. Ideana on tuottaa tuntemuksia, joita ei oikein muuten pääse kokemaan. Sondissa voi olla myös vibra tai sähköt.

Jos palveluntarjoaja ei puhdista ja desinfioi välineitä juuri ennen käyttöä, tai käyttää liukkarina jotain kauan sitten avatusta isosta putelista tulevaa mönjää, käytä turvasanaa.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sondaus
« Vastaus #2 : Helmikuu 27, 2020, 22:13:07 »
Monen en tätä uskaltaisi antaa tehdä. Viola on yksi niistä  harvoista.