Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Lady Domina

<< < (2/5) > >>

naut1skelija:
Se on vähän hassua että pyytää videota ja itse käyttää sitten maskia.

Vähän kyllä olisi vaikea suhtautua jos tollasella kommandopipolla ottaa vastaan. Vaikka herkkurunkoiselta näyttääkin

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: naut1skelija - Tammikuu 02, 2024, 00:05:59 ---Se on vähän hassua että pyytää videota ja itse käyttää sitten maskia.

Vähän kyllä olisi vaikea suhtautua jos tollasella kommandopipolla ottaa vastaan. Vaikka herkkurunkoiselta näyttääkin

--- Lainaus päättyy ---

Tavallaan ymmärrän maskin mutta on se kuitenkin epätasa-arvoinen tilanne, jos kuitenkin toisella on kasvot näkyvillä ja se toinen on juurikin se asiakas. Ja tuo yhdistettynä siihen (hyvin poikkeukselliseen ja epätavanomaiseen) video-pyyntöön, niin enpä ainakaan itse innostuisi.

naut1skelija:

--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Tammikuu 02, 2024, 14:17:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: naut1skelija - Tammikuu 02, 2024, 00:05:59 ---Se on vähän hassua että pyytää videota ja itse käyttää sitten maskia.

--- Lainaus päättyy ---

Tavallaan ymmärrän maskin mutta on se kuitenkin epätasa-arvoinen tilanne, jos kuitenkin toisella on kasvot näkyvillä ja se toinen on juurikin se asiakas. Ja tuo yhdistettynä siihen (hyvin poikkeukselliseen ja epätavanomaiseen) video-pyyntöön, niin enpä ainakaan itse innostuisi.

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin näin, samat mietteet.

20TANKO:
Hei. Hänen pyytämällä videolla lukee näin:

” Lähetä lyhyt video jossa näen sinun ylävartalon ja suun vähintään. Muutakin voit näyttää 😈. Tämä hygienia syistä.
Minulta sait jo videon.”

Minusta tuo on kohtuullinen pyyntö. Jokainen voi tehdä videon näyttämättä kasvoja ja tapaamisessa itsekkin käyttää maskia. Siinä on tietty kiihottava elementti ainakin itselleni 😈.

En ole tavannut toista tyttöä joka squirttaa uudemman kerran ja saa orgasmin nussittaessa tai runkatessa niin kovaa että menee koko mimmi kramppiin 😜

ugeli77:
Okei, mua alkoi kiinnostaa jos tää squirttaa! Sisältyikö squirttaus hintaan? Mites sormettaminen tän kanssa onnistuu? Monille pt:ille sormettaminen on no-go mutta skippi tulee jos pikku sormetuksia ei anna tehdä :) Mutta tää vois mennä to-do listalle varsinkin jos suostuisi laittamaan tapaamiseen ton kuvissa olevan skimaskin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta