Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Lady Domina

(1/5) > >>

sampsa100:
Lady Domina domina ilmoittelee re ssä. Muutaman kerran käyneenä.
tiukka ja timmissä kunnossa oleva nainen ja kaikki sujui hyvin.
Ilmaista parkkihalliakin löytyy ihan vierestä.

Jorma ja Pallit:
Näyttää salilla viihtyneeltä. Naapurin puolella ilmossa vaatii videota ennen tapaamista. RE puolella ei. Miten oli? Itse en itsestäni mitään laita kenellekkään jo ihan ettei päädy vääriin käsiin ja joudu kiristettäväksi. Mustat timmit tytöt kyllä käyn normisti astumassa.

Saint:

--- Lainaus käyttäjältä: Jorma ja Pallit - Joulukuu 27, 2023, 11:08:33 ---Näyttää salilla viihtyneeltä. Naapurin puolella ilmossa vaatii videota ennen tapaamista. RE puolella ei. Miten oli? Itse en itsestäni mitään laita kenellekkään jo ihan ettei päädy vääriin käsiin ja joudu kiristettäväksi. Mustat timmit tytöt kyllä käyn normisti astumassa.

--- Lainaus päättyy ---

Oon muutaman kerran PT:n tavannut ja voin suositella. Videon lähetin ’view once’ toiminnolla. Paluu postina sain kuvan ja videon. Ei sekään täysin varma ole, mutta hieman turvallisempi. Vaikuttaa luotettavalta ja kaikki toimi aikataulun ja sovitun mukaan.

mattssonni:
Täällä oli yksi hyvä ketju tuosta, että PT pyytää kuvaa https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,10639.0.html

Kuten Venla tuossa ketjussa totesi, "Ammattihorolla ei kuitenkaan ole mitään syytä pyytää asiakkaan kuvaa. Ei mitään"
Pätee kaksinverroin videoihin.

Siinä voi dominointi mennä ihan uudelle levelille  :whipping:, kun tämän skenen puitteissa lähetätte videon tuntemattomalle ihmiselle.

sampsa100:
hän on suomalainen, varmaan käyttää maskia ettei tunnistettaisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta