Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Lady Domina

<< < (4/5) > >>

Merkonomi:
Tiedän sen, mutta haluan nähdä pt:n kasvot. Varmasti moni muukin

Jorma ja Pallit:

--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Marraskuu 18, 2024, 17:37:19 ---On kyllä yksi paras vartaloisista naisista mitä olen nähnyt. Palvelu myös hyvä jos ei odota gfe toimintaa liikaa.

Twerkkaa kikkeli pakaroiden välissä ja antaa hyvällä imulla myös suullisen hoidon, niin ei tarvitse pitkään tuuppia takaapäin niin nalli alkaa palaa. Todella kiinteä vartalo...

--- Lainaus päättyy ---
Millaiset tissit? Muistan Melanie nimen puolelta maininnan rukkasista. Olen ollut tän kanssa samalla salilla. 99% varma, mutta ei treenannut ilman yläosa.

Pioneeri:
Tisseihin en tarkemmin tutustunut kuin puristelemalla takaapäin rintaliivien läpi. Tämä reissu oli vähän extempore lyhyt aika kun teki mieli pikapanoja.

Mutta muu kroppa oli ainakin todella tikissä ja oli mukava sitä puristella.

Ei tuo punainen "teatterimaski" juuri menoa haitannut varsinkin olin asennoitunut vain siihen että nyt pannaan ilman hempeilyä.

Mutta olihan tuo perse aika hypnoottisen hyvä. Asenne ihan hyvä myös kun juttelee mukavia alussa.

Nordiq:
Ajatuksena on ensi viikolla mennä vierailulle. Pistän rapsan tynkää sitten tulemaan. Ilmoituksessa hänellä nykyään milking-table, se on vielä meikäläiseltå kokematta ja sitä mentävä testaamaan, pelkona vaan että nalli palaa siinä maatessa. No kerron sitten miten kävi.

Houdini:
Laitan vähän viiveellä kokemusta toukokuulta. Tunnin tapaamiselta plussat ja miinukset:
+ Ehdottomasti uskomattomimpia vartaloita, joita olen nähnyt
+ Esitteli itseään auliisti ja kaikki onnistui pyynnöstä
+ Tunnin hinta edullinen
- Saapuessani ei "ottanut vastaan" vaan näppäili puhelintaan ja menin odottamaan sohvalle ja tämä jatkui kunnes itse aktivoiduin
- Tietty poissaolevuus ja väsymys olemuksessa mitä en ollut kokenut aiemmin enkä sen jälkeenkään, koska tottunut että yleensä palveluntarjoaja yrittää olla mukava ja läsnä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta