Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tina Best  (Luettu 2062 kertaa)

Poissa vahvakuningas

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Tina Best
« : Joulukuu 21, 2023, 15:36:38 »
Toki epäilin että kun on rapsat on poistettu, niin siihen on syynsä. Vierailin Tina Bestin luona ja oven avanneella neidillä ei ollut mitään tekemistä ilmoituksen kuvien kanssa eikä hän todellakaan ole 21v. Otin silti 15 min koska, no, aikojen varaaminen on hankalaa ja kun nyt siellä olin. Jos jotain positiivista, niin oven avannut lyhyt hieman pyöreä 30-kymppinen nainen oli kuitenkin varsin mukava. Mitään girlfriendiä ei ollut, mutta harvemmin 15 min aika sellaista onkaan. Hän hymyili, rintoja sai hieroa, oli ihan hyvä suikkari, katsoi silmiin välillä ja hoiti hommansa. Hieman kiire ratsaille eikä suostunut siinäkään himmailemaan, niin lopputuloksena oli akti aika nopeasti ohi. Mikä tosin osittain oli tavoitteenikin. Yhteenvetona: ei ollut täysin paska, mutta en mene uudestaan ja todellakin pitäisi rangaista täysin väärien kuvien käytöstä. Samaan hintaluokkaan löytyy parempia, jos hakee kuvien mukaista nuorta, mutta heille joille ystävällinen 30-kymppinen mamma on nannaa, niin siitä vain.

Oli +1 lämmintä ja liian liukkaat jalkakäytävät, mutta toosa oli sopivan liukas ja tiukka, ei liikaa eikä liian vähän.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 355
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tina Best
« Vastaus #1 : Joulukuu 21, 2023, 17:26:54 »
Hyvä ettei ollut turha reissu vaikka kaipa tuo on ollut jo tiedossa että Tina on väärillä kuvilla liikkeellä. Itselle menee kyllä asenne ja taidot ulkonäön edelle joten rapsaamattomat jää yleensä aina väliin.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tina Best
« Vastaus #2 : Joulukuu 26, 2023, 15:12:43 »
Mulla taas menee ulkonäkö pitkälle taitojen ja asenteen edelle. Jos ei naisessa ole sitä jotain, mikä minun silmiin tai oikeastaan hormoneihin vetoaa, on turha edes yrittää finaaliin pääsemistä.

Tämä feikkikuvilla vedättäminen on itse asiassa mielestäni vakavampi asia, kuin miten moni turska siihen suhtautuu. Jos kuvat osoittautuvat feikiksi, vaikka etukäteistiedusteluissa niiden vakuutettiin olevan aidot, on kyseessä mielestäni jo lievä petos.

Eikä tällainen toiminta lopu ellei niitä ovella/eteisessä kääntyjiä ala olla enemmän. Mutta miten se ein sanominen on meille suomalaisille niin hankalaa.

Jos kuvissa on Mea Melone ja ovella onkin vastassa Octavia Red, niin ei minullakaan ole voimia kääntyä pois. Mutta harvoin se näin päin onkaan.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 355
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tina Best
« Vastaus #3 : Joulukuu 26, 2023, 17:53:08 »
Harva noista likoista on niin susiruma etteivät ulkonäkövaatimukset täyttyisi.. mutta onhan se nyt kiusallista olla sellaisen kaunottaren kanssa jolla ei ole mitään kiinnostusta tai taitoja tuottaa Sinulle mielihyvää.. Tällaisiakin on tullut joskus vastaan joten siksi olen tätä mieltä..