Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju

<< < (15/24) > >>

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: Höpö Höpö - Joulukuu 23, 2023, 23:43:02 ---Tämä akan kertomushan on tietenkin tosi, sitähän ei saa mitenkään kyseenalaistaa...

--- Lainaus päättyy ---
Totta kai saa kyseenalaistaa ihan mitä haluaa. Minulle riittää, että tarinat ovat yhteneväisiä melko olennaisen asian osalta.

Taika Jim:
Asiahan ei minulle tietysti mitenkään kuulu, mutta sanonpahan kuitenkin. Sivistysmaissa tytön parittaja olisi hakannut paskat ulos Rogerin kaltaiselta puliveivarilta. Ei olisi ollut tarvetta poliisitutkinnalle tai katkerille foorumiviesteille.

Parittajan olemassaolo toimii myös toiseen suuntaan. Muistan hyvin sen kerran kun olin tilannut huoran hotellihuoneeseeni. Maksu tapahtui hotellin parkkipaikalla. Rahat parittajalle ja huora mukaan. Kun huora alkoi hotellihuoneessa venkoilla sovituista ja maksetusta palveluista, ei tarttenut kuin soittaa pomolle, niin jo alkoi hommat taas kummasti kiinnostaa tyttöä. Ja niin kiltisti nuoltiin 15 minuuttia Jimin karvaista persereikää, joka lisäksi maistui vielä kuulemma herkulliselta. 😁😁😁

Mutta asiahan ei minulle tietysti mitenkään kuulu.

Jatkakaa...

Penaattori:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Joulukuu 21, 2023, 18:17:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Joulukuu 21, 2023, 18:12:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Joulukuu 21, 2023, 13:59:43 ---Suihkussa käynnin jälkeen päädyit perumaan tapaamisen, koska et päässyt peiton alle?

--- Lainaus päättyy ---

Näin ilmaistuna kyllä...🤭😂.

Itse ajattelin, että tuossa lyhyessä keskusteluhetkessä, liittyen peittoon, on ollut pt:n taholta havaittavissa sellaista elekieltä ja muita merkkejä, mitkä on sit tulkittu turskan puolella niin, että parempi poistua ns hyvän sään aikana.

Mikä rapsan mukaan olikin jo myöhäistä.

--- Lainaus päättyy ---
Epäilen, että ongelmat ovat liittyneet sedän elekieleen. Toihan on ihan normikäytänne, että lakanoita ei sotketa.

--- Lainaus päättyy ---
Ööh, eiks se idea justiinkin ole että lakanat vaihdetaan asiakkaitten välillä? Näin ainakin huorauksen sivistysmaissa. Vai haluatko nussia päiväpeiton päällä johon 10 edellistä asiakasta on sotkenut eritteensä?

Jimmy-setä:
^ Ai koko setti aina vaihdetaan, kun sedät haluaa päästä peiton alle?

Penaattori:
^Eli vaihdetaan se päiväpeitto mut ei lakanoita?  ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta