Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
MestariMerlin:
Setämies tai ei niin kyllä voi ihan asiallisesti käyttäytyväkin asiakas kohdata varsin ikävää käytöstä. Näin on käynyt myös allekirjoittaneelle. Mihinkään fyysiseen käsiksikäymiseen en sentään ole törmännyt mutta muunlaista perseilyä kyllä.. Joten en tässä kohtaa leimaisi kumpaakaan osapuolta pelkkien kertomusten perusteella. Jos et ole itse ollut paikalla niin aika vaikea tuomita..
Jimmy-setä:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Joulukuu 22, 2023, 17:03:41 ---Setämies tai ei niin kyllä voi ihan asiallisesti käyttäytyväkin asiakas kohdata varsin ikävää käytöstä. Näin on käynyt myös allekirjoittaneelle. Mihinkään fyysiseen käsiksikäymiseen en sentään ole törmännyt mutta muunlaista perseilyä kyllä.. Joten en tässä kohtaa leimaisi kumpaakaan osapuolta pelkkien kertomusten perusteella. Jos et ole itse ollut paikalla niin aika vaikea tuomita..
--- Lainaus päättyy ---
Asiakashan on itse myöntänyt käyttäytyneensä todella oudosti.
FortySexN2:
Täällä raati, minä mukaan lukien, tekee johtopäätökset asioiden kulusta molempien osapuolten kuvauksen perusteella. Oikeuskin tekee joskus päätöksiä ja antaa tuomioita vain osapuolten kertomusten perusteella. Pidän Vidian kuvausta tapahtumista uskottavampana. Tosi kurja juttu nuo aiheutetut vammat, toivottavasti Vidia toipuu ja pystyy palaamaan töihin ❤️
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Joulukuu 22, 2023, 16:27:59 ---Oman turskakokemukseni perusteella jää kyllä nyt sellainen käsitys että molemmat osapuolet ovat tavalla tai toisella ns. perseilleet ja ylittäneet rajoja käsiksikäymisen ja suoranaisen väkivallan osalta. Se kyllä ärsyttää että tukea tulee kuitenkin lähinnä pt:n suuntaan ja aloittaja leimataan kusipääksi.. Miksi aloittaja olisi edes kirjoittanut asiasta jos ei olisi kokenut saaneensa ikävää kohtelua..? Tuskin kukaan nauttii tilanteesta jossa jää ilman ja saa lähteä kassit täynnä kotiin.. Mutta näinhän se yleensä menee että mies ja varsinkin setämies(!) on automaattisesti syyllinen kaikkeen pahaan maailmassa.
--- Lainaus päättyy ---
Usko pois, niitä on jotka nauttii. Jotka tarkoituksella käy esim eteisessä pyörimässä ja maleksimassa ilman aikomustakaan maksaa. Virnuilenassa. Ehkä varastamassa suudelman. Kyllä, heitä on.
Hottis puuma:
Tällaisten aloittajan kaltaisten luonnevikaisten yksilöiden takia onnittelen itseäni päätöksestä olla ottamatta uusia asiakkaita. Ei siksi etten osaisi pitää puoliani (seksityöntekijänä uraa on takana lähes 30 vuotta) vaan siksi - että olen jo pitkään ollut lopen kyllästynyt kaikkiin sairaisiin hämärätyyppeihin joita skene vetää puoleensa. Ei seksin ostaminen/myyminen ole silloin mikään ratkaisu, vaan ratkaisuna on pysyä ihan näiden piirien ulkopuolella että järkevät ja bisneksensä hyvin hoitavat ihmiset saisivat olla rauhassa.
Vidialle paljon rohkeutta ja voimia! <3
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta