Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju  (Luettu 10979 kertaa)

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #20 : Joulukuu 22, 2023, 00:40:36 »
Aika tapaus on kyllä myös setä, joka tulee suihkuttelemaan, mutta haluaa lähteä, kun ei pääse peiton alle.


Tiesin kirjoittaessani, että tuohon peiton alle pääsemiseen joku jaksaa tarttua. Ihan ok. Ymmärrän, että joku muu olisi pannut itsensä ja PT:n lämpimäksi vaikka jääpalapussi hampaissa. Itselleni moni asia on tärkeämpää kuin seksi. Lämpö ja puhtaus kuuluvat näihin. Jos niitä ei ole tarjolla, oikea ratkaisu on kääntyä pois. Ikävä kyllä realiteetit selvisivät vasta "suihkuttelun" jälkeen. Ensi kerralla osaan kysyä etukäteen. Viestini ydin oli kuitenkin muualla, kuten moni lukija on huomannut.

Mun parhaalla maksuseksikeikallani pääsin peiton alle ja aloiteltiin toka kierros lusikassa pt:n kanssa. Kuin ”kotiseksiä”, mutta todella kuuman kissan kanssa. Eka kierros meni vähän kinkymmissä merkeissä, tokalla himmailtiin.

Mut on se jumalauta kumma, ihmiset, että suuhun saa kusta, päälle oksentaa ja naamalle paskantaa, mut jos joku haluaa peiton alle lämmittelemään, niin täällä on joku lynkkauskuoro haukkumassa kirjoittajaa.

No tunkekaa lynkkaajat vaikka sitten hevosten sähköpiiska kuivana perseeseenne ja painakaa napista. Ehkä se tuntuu teistä kivemmalta kuin peiton alla lämmittely. None of my business, kuha mielipiteeni näin ilmaisen. Aloittajalle pointsit suoraselkäisestä toiminnasta ja selkeästä viestinnästä. Ja pointsit myös niille, jotka ei lynkanneet.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2023, 00:43:11 kirjoittanut velihopea »

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #21 : Joulukuu 22, 2023, 02:18:29 »
Niin, tässähän on vaan toisen osapuolen versio tilanteesta, niin en nyt lähtisi lynkkaamaan kumpaakaan.

Voihan olla, että kemiat ei oo toiminut ja vittuiltu puolin ja toisin, tosin jos muija alkanut syyttä väkivaltaa käyttämään niin se kyllä on jo aikamoista

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #22 : Joulukuu 22, 2023, 06:44:27 »
Niin, tässähän on vaan toisen osapuolen versio tilanteesta, niin en nyt lähtisi lynkkaamaan kumpaakaan.

Voihan olla, että kemiat ei oo toiminut ja vittuiltu puolin ja toisin, tosin jos muija alkanut syyttä väkivaltaa käyttämään niin se kyllä on jo aikamoista
Tuossahan siis aloittaja kertoi, että tosiaan päätyi suihkun jälkeen lähtemään, koska ei päässyt peiton alle. Mielestäni kannattaa etukäteen kertoa, jos peiton alle pääsyyn on niin kova tarve, että sen epääminen johtaa paikalta poistumiseen rahojen kanssa.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #23 : Joulukuu 22, 2023, 07:47:40 »
Niin, tässähän on vaan toisen osapuolen versio tilanteesta, niin en nyt lähtisi lynkkaamaan kumpaakaan.


Olisi mielenkiintoista kuulla molempien versiot, kun en ollut kärpäsenä katossa. Ei se maksettu raha kaikkeen oikeuta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #24 : Joulukuu 22, 2023, 08:05:11 »
Kun pt myy aikaa. Aika alaa siitä kun asiakas astuu sisälle ovesta.
Silloin suihkussa käyminen on jo kuluttanut ostettua aikaa.
Rahojen takaisinmaksusta pitäisi vähentää osa kuluneesta ajasta ja loput antaa takaisin asiakkaalle.
Ymmärrän palveluntarjoajan raivon kun hänen aikaa on kulutettu saamatta siitä minkäänlaista korvausta.
Eipä tämä mennyt ihan protokollan mukaan.
Ihanat naiset.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #25 : Joulukuu 22, 2023, 09:01:59 »
No mie taas palaan tuohon peittoon vielä.
Jos PT on keikkakämpässä ja käyttää yhtä peittoa. Peiton päällä pannaan ja sitten yöksi PT itse asettautuu peiton alle puhtaaseen lakanaan.
Monilta asiakkailta tulee touhutippaa siihen malliin jo alkulämmittelyissä, että tyttö ei tahtonut ottaa riskiä saadakseen nukkua tahraisen peiton alla.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #26 : Joulukuu 22, 2023, 09:31:08 »
RogerLessi on hienoa huomata että et suostu palelemaan perse paljaana peiton päällä. Jos minä en pääsisi huoran peiton alle, varastaisin peiton ja lähtisin kotiin.
Why so fragile?

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #27 : Joulukuu 22, 2023, 09:46:18 »
”Raivo repesi täysin provosoimatta”, sanoo mies joka sopi ajan, kävi pt:llä suihkussa ja teki kynnyskysymyksen siitä että pt piti kiinni rajoistaan.

Tein kynnyskysymyksen peiton alle pääsemisestä. Kuten viestissäni kirjoitin, myönsin, että PT asettaa rajat kotonaan. Kysyntä ja tarjonta eivät kohdanneet. Pystyin hyväksymään sen, PT ei.

RogerLessin tarinan kertojaminä ei vaikuta erityisen luotettavalta, ja saattaa hyvinkin esittää asioita itselleen edullisella tavalla. Tämä ei ole syytös siitä että näin tapahtui, vaan toteamus että tarinan kertoja ei vaikuta sellaiselta ihmistyypiltä, joka etsisi vikaa itsestään.

Haluaisin oppia teksteissäni viestimään luotettavuutta. Toivoisin myös näyttäytyväni henkilönä, joka pystyy näkemään omat puutteensa. Otan mielelläni vastaan vinkkejä siitä, miten voisin muokata viestintääni niin, että saavuttaisin nämä tavoitteet.

Objektiivinen totuus on että sä käytännössä tuhlasit pt:n aikaa, urkit selville asuinpaikan, näit kasvot ja lähdit ilman että pt:lle jäi käteen muuta kuin pyykkiä. Sun näkökulmasta nämä asiat on ehkä merkityksettömiä, mutta pt:n ei.

Seuraava askel olisi miettiä, miltä sun tekemiset mahdollisesti näytti vastapuolen subjektiivisessa kokemuksessa. Etenkin nuoret ja vasta alalle tulleet pt:t kohtaavat kaikenlaisia perseilijöitä ja hyväksikäyttäjiä, kuten täällä voi useammasta keskustelusta lukea. Kun on koko viikon diilannut oharien, tinkaajien yms. pellejen kanssa, niin sun käytöksen voi aika herkästi tulkita esim. näin: ”tyyppi livahti mun kylppäriin runkkaamaan ja sitten keksi tekosyyn vaatia rahat takaisin ja lähteä”.

Kun näin asettuu hetkeksi toisen steikkareihin niin aika pienellä pohdinnalla löytyy ihan järkeenkäypä mahdollinen selitys sille miksi toinen suuttui. Tämän selityksen pitäminen mahdollisena ei tarkoita, että olisit paha tai epärehellinen ihminen. Vain että tarinassasi et kauheasti pysähtynyt miettimään asioita muusta kuin omasta perspektiivistäsi. Näin tehdessäsi tarjoilit helpon syötön ennakkoluuloille: nuorella tytöllä pinkki tukka ja tatuointeja ja kilahtaa yllättäen = mielenterveysongelmia.

(Edelleen, väkivalta ei ole ok, en nähnyt mitä tapahtui, en näe teistä kummankaan pään sisälle.)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #28 : Joulukuu 22, 2023, 10:02:49 »
Kun pt myy aikaa.

Kyllä PT myy seksipalvelua (tai mitä vain sovittua sisältöä), ei aikaa. Palvelusta vain veloitetaan aikaperusteisesti ajan pituuden mukaan.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #29 : Joulukuu 22, 2023, 10:48:26 »
Mut on se jumalauta kumma, ihmiset, että suuhun saa kusta, päälle oksentaa ja naamalle paskantaa, mut jos joku haluaa peiton alle lämmittelemään, niin täällä on joku lynkkauskuoro haukkumassa kirjoittajaa.

No tunkekaa lynkkaajat vaikka sitten hevosten sähköpiiska kuivana perseeseenne ja painakaa napista. Ehkä se tuntuu teistä kivemmalta kuin peiton alla lämmittely. None of my business, kuha mielipiteeni näin ilmaisen.

Sun mielipiteesi ja sen ilmaiseminen näin kivasti ei millään muotoa muuta sitä, että jokaisella seksityöntekijällä on lupa määrittää omat rajansa, ymmärsit sinä niitä tai et 😘

Jollekulle suutelu on liian intiimiä. Aika monelle ei käy owo tai se suuhun kuseminen. Joku ei tahdo sträpätä. Jollain on keittiön ovi kiinni, se on yksityisaluetta, asiakkailta pääsy kielletty. Ja sitten on heitä, jotka nussii asiakkaat mieluummin työpäiväpeiton päällä, ja omat rakkaat omissa lakanoissa. Deal with it.

Mulle suutelu on täysin ok, mutta tuntuu oudolta päästää asiakas oman peiton alle. Ei sen tarvitse olla sun mielestä loogista, mutta en nyt sähköshokkiakaan ota vain koska sun ymmärrys ei ihan riitä.

*

Samaa mieltä olen monen kommentoijan kanssa: väkivalta ei todellakaan ole ok, ja jos tilanne meni kuten kuvattu, niin ikävää, että aloittaja sellaista kohtasi.

Kuitenkin myös tämä pointti on varsin validi:


Objektiivinen totuus on että sä käytännössä tuhlasit pt:n aikaa, urkit selville asuinpaikan, näit kasvot ja lähdit ilman että pt:lle jäi käteen muuta kuin pyykkiä. Sun näkökulmasta nämä asiat on ehkä merkityksettömiä, mutta pt:n ei.

*

Kun pt myy aikaa.

Kyllä PT myy seksipalvelua (tai mitä vain sovittua sisältöä), ei aikaa. Palvelusta vain veloitetaan aikaperusteisesti ajan pituuden mukaan.

Tämä menee ehkä jo saivartelun puolelle, mutta kyllä minä ainakin myyn aikaani ja läsnäoloani. Ja sen sovitun ajan puitteissa voidaan tehdä mun rajojeni sisällä olevia, asiakkaan toivomia juttuja. Hyvin usein ainakin osa ajasta harrastetaan (jonkinlaista) seksiä (/seksuaalista toimintaa). Mutta ei aina.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #30 : Joulukuu 22, 2023, 11:26:50 »
En ota kantaa peiton alle menemiseen enkä sen kummemmin PT:n reaktioon, kun asiasta tuli "kiistaa". Tahtoisin vain jatkossa tietää, jos Vidia Fairy/ Pinkkiprinsesakeiju vaihtaa "taiteilijanimensä" joksikin muuksi. Olen tässä harrastuksen lomassa oppinut, että ainakaan minulla ei noin massiivisesti reagoivan kanssa ne kuuluisat kemiat kohtaa. Eli melkoisen hukkaan menisivät minun rahat kyseisen PT:n kanssa.

Rapsaa peliin, kanssaturskat, jos nimimerkki PT:llä vaihtuu, PLEASE:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #31 : Joulukuu 22, 2023, 11:34:30 »
Ilona tuossa hyvin sanoikin, monella meistä on se päiväpeitto siinä nussimista varten. Ei mullakaan ole peittoa jonka alle käpertyä jos asiakas spontaanisti näin haluaakin. On vähän vittumaista pestä niitä touhutippoja, paskaraitoja tai mällejä untuvatäkistä, jonka alla olisi kiva itse nukkua seuraavana yönä.

Lisäksi sängyssä mulla alimpana on vielä muovitettu lakana. Niin, suojaamassa sitä sänkyä niiltä eritteiltä. Moni kun nyt tulee nussimaan, ei nukkumaan.

Toki sitten kaapin perukoilta voi kaivaa sen jonkun setä-täkin, jos se on ehdoton vaatimus tapaamiselle. Pidemmillä tapaamisilla mulla on usein ollut viltti lähettyvillä, ikinä ei oo tarvinnut.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Five

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #32 : Joulukuu 22, 2023, 13:51:19 »
Itse kyseisen neitokaisen tavanneena tuntuu hankalalta kuvitella aloittajan kuvailemaa käytöstä kaikin puolin niin asialliselta palveluntarjoajalta.

Mitään tarkempaa raporttia en käynnistäni tule valitettavasti antamaan palveluntarjoajan pyynnöstä.

Onhan toki mahdollista, että kerrottu tapahtuma on tottakin ja ehkei kyseinen käsittely esimerkiksi sisältynyt minun maksamaani 60 minuuttiseen  😄

Poissa vidia

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #33 : Joulukuu 22, 2023, 14:35:46 »
heips kaikille tätä lukeville! täällä tosiaan kirjoittaa nyt Vidia.

olen saanut tähän keskusteluketjuun liittyen nyt parilta vakkarilta ja muutamalta muulta viestiä ja ajattelin nyt vastata tähän. olen parille vastannut ja selittänyt tilanteen lyhyesti, mutta ehkä parempi että selitän tilanteen myös tänne laajemmin ja yksityiskohtaisemmin. seksisaitti ei ole itsellä ollut aikaisemmin käytössä, joten rekisteröinnissä ja käyttäjän hyväksynnässä kesti hetki. olen ollut myös tapahtuneesta erittäin järkyttynyt ja ahdistunut.

aloitetaan nyt siitä, että tämä oli ensimmäinen huono asiakaskokemus joka on tullut vastaan. aikaisemmin kaikki asiakkaat ovat olleet aivan ihania ja ollaan saatu hommat tehtyä ilman mitään sen kummempia. tottakai välillä on saattanut olla hieman "niukempi" tunnelma, mutta kaikesta ollaan selvitty (tällä tarkoitan, että ei välttämättä ole asiakkaan kanssa ollut kauheasti keskusteltavaa/tapaaminen on ollut enemmän sisään ja ulos tyylistä). kiitokset teille <3.

osoitteen tänne kirjoittaminen on täysin tarpeetonta ja se ei ole julkista tietoa. edes kaupunginosaa en ilmoituksessa kerro. haluatko sinä, että kirjoitan tänne tarkat tiedot sinusta, esim. "nimesi" ja sähköpostiosoitteesi? tai vaikka erittäin yksityiskohtaisen kuvauksen ulkonäöstäsi? onneksi kuitenkin tapaamispaikka vaihtuu vuoden vaihteessa ja en sielä päin enää liiku.

kuten aloittaja/asiakas kirjoitti alkoi tapaaminen hyvissä merkeissä. ennen tapaamista luin vielä sähköpostiketjun läpi ja muistelin mieleeni asiakkaan toiveet ja halut. rahat vaihto omistajaa ja asiakas meni suihkuun.

kerran aikaisemmin on asunnon viileydestä ohimennen mainittu, mutta nopeasti ollaan saatu molemmat toisemme lämpimäksi (otan kuitenkin nyt harkintaan jonkun extra viltin tms hankinnan. kiitos myös sille pt:lle joka mainitsi lämmittimestä). ehdotin asiakkaalle, että voisi tulla viereeni lämmittelemään, mutta ei siihen suostunut vaan seisoi mielummin sängyn edessä ja valitti jäätyvänsä. miksi sitten en päästänyt peiton alle? koskaan aikaisemmin ei asiakkaat oo sinne asti "jaksaneet" kömpiä ja ollaan aina hoidettu hommat päiväpeitteen päällä. siitä on tullut siis itselle se normi ja rutiini. niinkin yksinkertaista. päiväpeitto + lakanat kyllä menee aina pesuun.

asiakas jäi seisomaan sängyn eteen ja sanoi että ehkä kannattaa jättää sitten kokonaan välistä. tähän kommentoin, että minulle se on ok. olen sitä mieltä, että jos toiselle tulee edes vähänkään mieleen lopettaa hommat niin ne sitten lopetetaan. haluan että molemmat on 100% mukana puuhissa. en ala anelemaan ja yritä kääntää toisen mieltä.

asiakas kysyy rahojaan takaisin ja sanon hänelle että saa rahansa takaisin heti, kun olen _täysin varma_ hänen lähdöstään. asiakas ei kuitenkaan tehnyt mitään lähtemisen eteen. tässä kohtaa sanon asiasta jyrkemmin, että ole hyvä ja poistu. mitään helvettiin painumista en vielä tässä kohtaa sanonut. asiakas alkaa pukemaan eteisessä  ja kokoajan sanallisesti provosoi. kenkiä pukiessaan kertoo mm. että "nyt on ainakin parempi varustus". tuon kommentin otin uhkauksena ja ajattelin että kohta tulee potkasu.

vaatteet saatuaan päälle asiakas käskee antamaan rahat takaisin ja tulee eteisestä olohuoneeseen. käsken häntä pysymään eteisessä, mutta hän sanoistani huolimatta tulee minua kohti ja ottaa sen sijaan minua käsivarsista kiinni kovalla otteella ja työntää kohti keittiötä. asiakas oli näköjään nähnyt että sinne päin asuntoa rahat vein tapaamisen alussa. hänelle ei jostain syystä sopinut odottaa rahojen saamista eteisessä. tottakai tässä kohtaa alan huutamaan, käsken häntä irroittamaan ja yritän rimpuilla itseäni vapaaksi. asiakas sanoo, että kohta mua sattuu pahemmin jos en tottele. rahat sain annettua takaisin ja vasta tällöin käskin hänen painua helvettiin. asiakas jäi kuitenkin vielä keittiön eteen notkumaan ja "tarkistamaan" rahansa. tässä kohtaa kävelen eteiseen, avaan oven ja huudan samaa että painu helvettiin. heitin asiakkaan repun rappukäytävään ja vihdoin asiakaskin poistui asunnosta. ennen oven sulkeutumista asiakas katsoo mua sellaisella virneellä ja ilmeellä, että selkeesti hän nautti tilanteesta.

kovista otteista sain mustelmia ja verenpurkaumia molempiin käsivarsiin, näistä otettu kuvat. kuvat on otettu myös siitä sotkusta joka asuntoon jäi tästä kiinnipitotilanteesta (kun yritin rimpuilla itseäni irti, tauluja kaatui lattialle ja vartalopeili meni melkein rikki). mä en itse missääkään vaiheessa ole lyönyt tai käyttäytynyt fyysisesti väkivaltaisesti, koska tiedän olevani niin heikossa asemassa. eihän siinä muutenkaan ole mitään järkeä, että mä alle 160cm alan sellaiseen, olenhan kirjoittajan mukaan tämmöinen hento sintti :-----). sanallisen väkivallan tunnustan, huusin ja kiroilin tämän tilanteen aikana.

kyllä, ilmoituksen poistin tämän tapaamisen takia. kuten alussa sanoin, tää oli eka tämmöinen kerta ja jätti kyllä hetkeksi jäljen. otan hetkeksi itselleni aikaa (ja tosiaan ihan joulunkin takia) ja palaan puuhiin sittenkun siltä taas tuntuu. keskityn vakkareihin, ehkä jossain kohtaa tapaan taas uusia asiakkaita. jos jotkut jättää tulematta tän keskustelun takia niin sitten jättää. tällä nimellä kuitenkin jatkan, mulla ei tässä tilanteessa ole mitään salattavaa ja haluan että tämmöiset kokemukset on avoimesti ihmisten luettavana.

lisäyksenä vielä kun jotain tähän liittyvää luin tästä ketjusta; mitään mielenterveysongelmia mulla ei ole. olen arkitöissä käyvä ja opiskelen nykyään myös yliopistolla. nämä hommat on ollu mulle kivaa pikku lisätienestiä. tottakai tollasta on helppo alkaa huutelee ympäri nettiä ja siirtää syy toisen niskoille.


käyn lukemassa tätä ketjua muutamaan otteeseen tässä parin pvä aikana ja tarkennan mieluusti jos jollain jäi joku asia epäselväksi. muuten haluan tämän tapahtuneen ja asiakkaan unohtaa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #34 : Joulukuu 22, 2023, 14:48:28 »
Pelottava tilanne! Halauksia Vidia ❤️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #35 : Joulukuu 22, 2023, 14:59:48 »
Jotenkin en yllättynyt, että tilanne ei välttämättä mennyt kuten aloittaja mainitsi... Mies joka suihkun jälkeen peruu tapaamisen, koska ei päässyt peiton alle...

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #36 : Joulukuu 22, 2023, 15:03:03 »
^^^Kiitos että jaoit myös toisen puolen tarinaa, voimia!
Saitin Bud Spencer

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #37 : Joulukuu 22, 2023, 15:26:36 »
Hyh ku kuulostaa pelottavalta tilanteelta! Voimia Vidia ja muista levätä nyt kunnolla!❤️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #38 : Joulukuu 22, 2023, 15:33:48 »
Kiitoksia Vidialle vastineesta! Kuulostaa varsin ikävältä tilanteelta näin kerrottuna. Ja erikoista ettei naisen lämmittely kelpaa vaan mieluummin pitäisi saada se peitto.. Kertomukset eivät siis ihan täsmää.. ja jos vammoja on dokumentoitu niin onko harkinnassa nyt rikosilmoitus?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
« Vastaus #39 : Joulukuu 22, 2023, 16:00:58 »
Vidia, onneksi sait kusipään ulos kämpästä. On tosi kurjaa kuulla, että olet kokenut tuollaista.

Jos kaipaat jutteluseuraa, niin esim. pro-tukipisteeseen voi olla yhteydessä vaikka soittamallakin!

Hienoa että jaksoit tulla jakamaan sun version tapahtumista.

❤️
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~