Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta  (Luettu 8096 kertaa)

Poissa Kepupullo

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« : Joulukuu 18, 2023, 12:17:32 »
Kysyisin semmoista, että jos jo 30-vuotiaana ei oo mitään oikeaa seurustelukokemusta takana (paitsi muutama yhdenillan juttu, useamman eri henkilön kanssa treffejä ja hupakot), niin onko asiasta Ok valehdella? Siis joku esim. vuoden pituinen suhde voisi mennä ihan täydestä, ja jos siitä aletaan tarkemmin utelemaan, niin aina voi piiloutua sen taakse, että ei koe että näistä asioista/"exästään" pitäisi enempää avautua. Näin mulle itellekki on tehty, jos ihan uteliaisuuttaan oon kysyny exästä.
Kun luulen, että pari alkavaa hommaa on tyritty siinä, kun oon mennyt sanomaan, että ei oo ollut mitään vakavampaa, jos tuota asiaa on multa itellä kysytty. Jos ei erikseen kysytä, niin en nää että ihan kaikkea kannattaa mennä kertomaan.

Oikeastihan se syy on se, kun ei oo löytynyt sellaista tyyppiä, kenen kanssa haluaisin olla. Tai siinä on käynyt just niinpäin, että kenestä oon ite ollu kiinnostunu, niin vastapuoli ei oo ollu kiinnostunu vuorostaan minusta. Ja joskus käy juuri toisinpäin, että itse en ole ollut kiinnostunut vastapuolesta, vaikka vastapuoli on ollut kiinnostunut minusta.

Sit toinen asia on se, että esimerkiks viimeksi tinderissä pareista poistoon johti se, kun annoin vähän asiallista palautetta ohareista. Tyyppi siis 1,5h ennen treffejä ilmoitti,ettei hänelle käykkään yllättävien menojen vuoksi. Tuo oli jo toinen kerta, niin siks minusta oli ok antaa palautetta.
Ja jos nainen ei tiedä, että haluaako tulla treffeille vai ei, niin yleensä oon pyrkiny muotoilee asian siten, että siihen pystyy vastaamaan vaan kyllä tai ei. Joidenkin mielestä tuo voi olla painostamista, mutta jos joku sanoo, että "en tiedä", niin sit myöhemmin se voi kuitenki ilmoittaa, että löytyi jonkun toisen tai ei haluakkaan muutenvaan tavata.
Mitäs muut ajattelee näistä?

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #1 : Joulukuu 18, 2023, 12:43:28 »
Itse olen 40-vuotias, enkä ole koskaan seurustellut. Kaikki seksikokemukseni ovat maksullisesta seksistä. Itsellänikin on käynyt niin, että kiinnostusta on ollut mutta se on yksipuolista. Yleensä niin, että itse olen kiinnostunut mutta toinen ei. En ole hyvännäköinen/sporttinen/pitkä mies, joten Tinderiä en ole viitsinyt kokeilla. Minulla on käsitys että se on kovin ulkonäkökeskeinen, enkä sillä asialla pysty kilpailemaan.

Jos kuitenkin joskus niin kävisi, että jonkun tapaisin ja seurustelusuhde olisi mahdollinen, en valehtelisi aikaisemmasta historiastani. Toivoisin, että kelpaisin omana itsenäni ja aikaisempi seurustelemattomuus nähtäisiin positiivisena asiana siinä mielessä, että varmasti arvostaisin suhdetta ja seurustelukumppania todella paljon ja tekisin kaikkeni suhteen eteen. Jos sitten mahdollisuus menee sen takia sivu suun niin ei mahda mitään.

Poissa guuguuman

  • Jr. Member
  • Viestejä: 98
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #2 : Joulukuu 18, 2023, 13:20:59 »
En kyllä lähtisi ainakaan valehtelemaan. Jos nimittäin tuolta pohjalta kehittyisi suhde, niin jäisit varmasti jossain vaiheessa valheesta kiinni. Niin moneen kertaan kuitenkin nuo historiat tulee juteltua läpi, että tarinassa pysyminen on lähes mahdotonta. Puhumattakaan siitä, että rakentaminen soiseen maastoon ei missään olosuhteissa ole paras tapa aloittaa.

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 534
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #3 : Joulukuu 18, 2023, 13:40:05 »
Kannattaa valehdella. Muuten nainen tekee sen johtopäätöksen että kun et ole kelvannut kenelle muullekaan, niin miksi kelpaisit hänelle?
Go woke, go broke.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #4 : Joulukuu 18, 2023, 14:40:50 »
Valehdella ei kannata, mutta kaikkea ei menneisyydestä tarvitse kertoa. Jos vastapuoli kovin paljon kyselee suhteista, kumppanien määrää ym, suhtautuisin varauksella tällasiin kysymyksiin. Minusta ei tarvitse kertoa edes määrää, suhteiden, irtosuhteiden, eikä minkään määrää. Jos toinen kysyy vaikka onko sulla ollut yhden illan juttuja, minusta se on asiaton kysymys.

Valmistautuisin sen verran ennen seuraavaa yritelmää, että miettisin mitä kerron. Sanaa tapailu voi myös käyttää, on tapaillut joitain muttei ole kehittynyt vakavampaa, se miksi ei, ei tarvitse kertoa. Myös jonkun verran, muutamia, ym sanoja voi käyttää. Ne ei ole valehtelua.

Nykyään on hyvin tavallista 30v ei ole ollut vakavassa suhteessa. Se on tää aika, 2000 kohta 24. Omassa nuoruudessani hyvin kauan sitten tuossa iässä kaikilla oli jo perhe ja osa jo eronneita. Maailma on hyvin paljon muuttunut. En stressaisi siitä, että et ole ollut suhteissa.

Nykyään avioidutaan myöhemmin ja harvemmin, jos lapsia edes tehdään, niin myöhemmin. Ensin ollaan vapaita, sinkkuja, eletään, opiskellaan ehkä. Vakiintuminen on siirtynyt 5-10v myöhemmälle iälle.

Kaikilla meillä on tilanteita missä kiinnostus ei ole kohdannut, joku käy sadoilla treffeillä eikä natsaa, joku käy kerran ja on lopunikää yhdessä. Sattumaakin. Ei näihin edes ole vastausta vaikka, että miksi ei ole ollut vakavaa suhdetta, syitä on monia eikä mitään selkeää syytä välttämättä edes pysty erittelemään. Elämä vaan mennyt niin.










Poissa Kepupullo

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #5 : Joulukuu 18, 2023, 15:53:56 »
Itse olen 40-vuotias, enkä ole koskaan seurustellut. Kaikki seksikokemukseni ovat maksullisesta seksistä. Itsellänikin on käynyt niin, että kiinnostusta on ollut mutta se on yksipuolista. Yleensä niin, että itse olen kiinnostunut mutta toinen ei. En ole hyvännäköinen/sporttinen/pitkä mies, joten Tinderiä en ole viitsinyt kokeilla. Minulla on käsitys että se on kovin ulkonäkökeskeinen, enkä sillä asialla pysty kilpailemaan.

Jos kuitenkin joskus niin kävisi, että jonkun tapaisin ja seurustelusuhde olisi mahdollinen, en valehtelisi aikaisemmasta historiastani. Toivoisin, että kelpaisin omana itsenäni ja aikaisempi seurustelemattomuus nähtäisiin positiivisena asiana siinä mielessä, että varmasti arvostaisin suhdetta ja seurustelukumppania todella paljon ja tekisin kaikkeni suhteen eteen. Jos sitten mahdollisuus menee sen takia sivu suun niin ei mahda mitään.
Tinder todellakin on ulkonäkökeskeinen paikka. Valitettavasti.... Mullakin alkaa homma luistaa sen jälkeen siellä, kun tajusin kokeilla parempia kuvia, ja hieman kopioin julkkisten, ym. tyyliä. Ulkonäkö ollu kyllä käytännössä aika sama 21-30v. Eli on niillä kuvilla todella iso merkitys siellä.

En kyllä lähtisi ainakaan valehtelemaan. Jos nimittäin tuolta pohjalta kehittyisi suhde, niin jäisit varmasti jossain vaiheessa valheesta kiinni. Niin moneen kertaan kuitenkin nuo historiat tulee juteltua läpi, että tarinassa pysyminen on lähes mahdotonta. Puhumattakaan siitä, että rakentaminen soiseen maastoon ei missään olosuhteissa ole paras tapa aloittaa.
Valehtelu ei välttämättä kannata, mutta tässä tapauksessa tarkoitus pyhittää keinot. Ja vaikka jäisinkin valheesta kiinni esim. vuoden seurustelun jälkeen, niin ainakaan seuraavalle ei tarvitsisi valehdella ja olisin oppinut suhteesta jotakin. Eli tietäisin, että miten olla parisuhteessa naisen kanssa. Tähänkin mulla ois ollu mahdollisuus ottaa tiettyjä "harjoituskappaleita" mutta tässäpä on just se ongelma, jos itse en oo ollu kiinnostunu. Tuntuu vaan jotenki vähän ajanhaaskaukselta semmoinen suhde, missä joutuu esittämään kiinnostunutta.

Valehdella ei kannata, mutta kaikkea ei menneisyydestä tarvitse kertoa. Jos vastapuoli kovin paljon kyselee suhteista, kumppanien määrää ym, suhtautuisin varauksella tällasiin kysymyksiin. Minusta ei tarvitse kertoa edes määrää, suhteiden, irtosuhteiden, eikä minkään määrää. Jos toinen kysyy vaikka onko sulla ollut yhden illan juttuja, minusta se on asiaton kysymys.

Valmistautuisin sen verran ennen seuraavaa yritelmää, että miettisin mitä kerron. Sanaa tapailu voi myös käyttää, on tapaillut joitain muttei ole kehittynyt vakavampaa, se miksi ei, ei tarvitse kertoa. Myös jonkun verran, muutamia, ym sanoja voi käyttää. Ne ei ole valehtelua.

Nykyään on hyvin tavallista 30v ei ole ollut vakavassa suhteessa. Se on tää aika, 2000 kohta 24. Omassa nuoruudessani hyvin kauan sitten tuossa iässä kaikilla oli jo perhe ja osa jo eronneita. Maailma on hyvin paljon muuttunut. En stressaisi siitä, että et ole ollut suhteissa.

Nykyään avioidutaan myöhemmin ja harvemmin, jos lapsia edes tehdään, niin myöhemmin. Ensin ollaan vapaita, sinkkuja, eletään, opiskellaan ehkä. Vakiintuminen on siirtynyt 5-10v myöhemmälle iälle.

Kaikilla meillä on tilanteita missä kiinnostus ei ole kohdannut, joku käy sadoilla treffeillä eikä natsaa, joku käy kerran ja on lopunikää yhdessä. Sattumaakin. Ei näihin edes ole vastausta vaikka, että miksi ei ole ollut vakavaa suhdetta, syitä on monia eikä mitään selkeää syytä välttämättä edes pysty erittelemään. Elämä vaan mennyt niin.
Ok. Minustakin tuommonen menneisyyden utelu ei oo asiallista, ja aina parempi jos alottaa jutut puhtaalta pöydältä.
Mutta nyt kun huorafoorumeilla ollaan, niin mun mielestä hupakoistakaan ei ole velvollista mennä kertomaan. Miten itse ajattelet?

Siis ainakin sinne asti, kun seksityöstä on vähän stigmaava ilmapiiri, ja seksiä ostavat automaattisesti lynkataan. Motiivit on aika samat tähän, ku monella muullakin, eli yksinkertaisesti turhautuminen noihin baarisäätöihin, nettideittailuun ("eipä meillä oikeen ollut kemiaa") ja ohareihin.

Ja en tiiä onko tuo yleisesti nyt ok mennä sanomaan aiheesta, jos 2 kertaa tullut ohari. Mutta mun mielestä ainakin nyt toisen kerran jälkeen pitäisi olla ok sanoa asiallisesti, että ihan hyvä että tämmösistä ilmotetaan jo hyvissä ajoin.
Tietysti tilanteesta riippuen jo ekanki oharin jälkeen voi musta antaa palautetta. Kuten vaikka sovitaan jotain, ja seuraavana päivänä ilmoittaakin ite olevansa krapulassa, eikä pysty näkemään. Ja sekin, että ei oikeasti ilmesty edes paikalle.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2023, 16:04:24 kirjoittanut Kepupullo »

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #6 : Joulukuu 18, 2023, 16:59:19 »
Mikään suhde ei kestä, jos sen rakentaa valheen päälle.

Ei yksikään ihmissuhde.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7770
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #7 : Joulukuu 18, 2023, 17:42:34 »
^Ei varmaan kestäkään. Tietenkin riippuu siitä, mikä on tavoite: 1, 5, 15 vai 50 vuotta.
Jörn Donnerin leskeäkin otti salasuhde päähän, joten hän kaatoi osan vainajan tuhkista kompostiin.

Valehtelua en kannata, mutta aina voi jättää osan asioista kertomatta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #8 : Joulukuu 18, 2023, 17:57:28 »
Olen pian 56v ja käytännössä 1 toki pitkä mutta alkon kyllästämä suhde en laske nuoruuden

muutamia treffejä ollenkaan mukaan ne ei vienyt mihinkään. en valehtele jos kysytään mutta

en nyt heti mainostaisikaan.
kysyvälle vastataan

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #9 : Joulukuu 18, 2023, 18:42:26 »
Ohjeena sanoisin, että älä valehtele, riittää kun puhut muunneltua totuutta.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kepupullo

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #10 : Joulukuu 18, 2023, 21:29:12 »
Ohjeena sanoisin, että älä valehtele, riittää kun puhut muunneltua totuutta.
Niin, muistinkin juuri et iteasias oli mulla nuorempana yks juttu ihan oikeastikin, minkä vois sanoa "tapailuksi". Siis jos jonku viikon-parin ajan tuli tapailtua, ja lopulta päätin itse jättää leikin kesken.
Tuossa kohtaa voi kai ihan rehellisestikkin sanoa "tapailleensa joitain, mutta ei niistä syvempää syntyny".
Baarista löydetty keissi siis, ja seuraavana päivänä alkoikin viestipommitus. Harkitsin asiaa, et viitinkö lähtee jatkaa, mutta tuli nyt sen pari kertaa sen jälkeen nähtyä, kunnes jätin ite homman kesken.

Itse olen 40-vuotias, enkä ole koskaan seurustellut. Kaikki seksikokemukseni ovat maksullisesta seksistä.
Mulla ois yks kysymys. Siis sulla kuitenki on ollut joitain tilanteita, ja ois ollut mahdollisuus siviiliseksiin? Etkö kokeilun vuoksi ottanut yhtäkään ehdokkaista siviiliseksiin? Ootko miettiny, että miltä se tuntuis verrattuna maksuseksiin?
Omista kokemuksista voisin sanoa, että ei se sinällään ehkä kauheasti eroa, mut tämäkin riippuu PT:stä.

Joskus kun sattuu tosi mukavia ja asiallisia semmosia, niin melkeen unohtaa maksaneensa siitä. Tiiän, että kyllä hommaan kuuluu näytteleminen, asiakkaan toiveiden mukaan meneminen ja tämmöinen, mutta osa vaikuttaa ihan aidosti mukavilta, keitä oon tavannu. Tai sitten ovat vaan aika todella taitavia näyttelemään. Kun semmosen teennäisyyden ja esittämisen kyllä huomaa läpi.
Eikä tääkään asiallisuus ja mukavuus kato kansalaisuuteen, kun näitä on nähty ihan kotimaisissa, ku ulkkareissakin.

Nykyään on hyvin tavallista 30v ei ole ollut vakavassa suhteessa. 
Tämäkin voi pitää paikkansa, mutta omassa tuttavapiirissä useammalla 30v jäbällä on jo ainakin nyt se yksi "vakavempi" seurustelukokemus takana.
Ja joskus nuorempana (21v) tulin hölmöyksissäni möläyttäneeks yhdelle baarista tavatulle, ja kämpille yöksi päätyneelle mimmille (22v) myöhemmin, että ei oo aiemmin tullu seurusteltuu. Siihenpä loppu sekin lysti.
Että toisilla se on niin, että mielellään jo ennen parikymppisiä pitäis olla jotain juttuja takana.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2023, 21:35:50 kirjoittanut Kepupullo »

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #11 : Joulukuu 18, 2023, 22:17:09 »
^ Ei ole ollut mahdollisuuksia siviiliseksiin. Kaikki ns. siviilikontaktit naisiin ovat aina olleet kaverillisia. Toki itsellä olisi ollut kiinnostusta useinkin, mutta toisella ei. En todellakaan osaa "iskeä" naisia eivätkä naiset sen puoleen ole pitäneet minua kiinnostavana seksuaalisesti. Neitsyyteni olen menettänyt pt:lle.

Ainakin omat kokemukseni maksuseksistä ovat todella positiivisia, aina on ollut lämpöä ja läheisyyttä myös mukana enkä ole ainakaan itse mitään teeskentelyä huomannut. Olen käyttänyt vain kotimaisia. Tietenkään mitään vertailua siviili- ja maksuseksin välillä en pysty tekemään.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2023, 22:21:12 kirjoittanut Nuolija »

Poissa Kepupullo

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #12 : Joulukuu 19, 2023, 00:28:26 »
Mikään suhde ei kestä, jos sen rakentaa valheen päälle.

Ei yksikään ihmissuhde.
Niin, ihan totta että valehtelu tuskin kannattaa, mutta en täysin ymmärrä sitä logiikkaa erolle tuossa tilanteessa, jos kyseessä on yksi valkoinen valhe.
Siis jos valehtelee vaikka jostain vuoden kestäneestä parisuhteesta, eikä oikesti ole oikeaa seurustelukokemusta, ja sitten uuden tyypin kohdalla vaikka vuoden-kahden yhdessäolon jälkeen valhe paljastuu, ja siitä tuleekin ero.
Siis jos puhutaan siitä, että siinä "oikeassa" suhteessa kaikki menee ihan just niinku pitääkin, kaikki toimii, ja molemmat on onnellisia keskenään sen vuoden-kahden ajan, kunnes valhe paljastuu.
Luulis siinä vaiheessa olevan melko pieni juttu, jos sanoi nyt vuoden olleen aiemmin yhdessä naisen x kanssa, jota ei oikeasti edes ollut.

^ Ei ole ollut mahdollisuuksia siviiliseksiin. Kaikki ns. siviilikontaktit naisiin ovat aina olleet kaverillisia. Toki itsellä olisi ollut kiinnostusta useinkin, mutta toisella ei. En todellakaan osaa "iskeä" naisia eivätkä naiset sen puoleen ole pitäneet minua kiinnostavana seksuaalisesti. Neitsyyteni olen menettänyt pt:lle.

Ainakin omat kokemukseni maksuseksistä ovat todella positiivisia, aina on ollut lämpöä ja läheisyyttä myös mukana enkä ole ainakaan itse mitään teeskentelyä huomannut. Olen käyttänyt vain kotimaisia. Tietenkään mitään vertailua siviili- ja maksuseksin välillä en pysty tekemään.
Hyvä kuulla, että sulla on kuitenkin nyt maksuseksistä tullut hyviä kokemuksia :)
Siis jos muut hommat ei oo onnistunu ollenkaan.
Oon kuullut, että nämäkin hommat ois pohjimmiltaan itsevarmuudesta kiinni.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2023, 00:38:08 kirjoittanut Kepupullo »

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #13 : Joulukuu 19, 2023, 04:24:41 »
Sanotaan nyt siviiliseksistä se, että jos et ole erittäin äveriäs, niin ainakin selkein ero on se, että vaikka esim tunnissakin kerkii kaikenlaista, kyllä siitä aika eri fiilis tulee kun vietät sen kivan mimmin kanssa esim 24h yhdessä, ja ei tarvi ladata sitä kaikkea siihen tuntiin, jonka jälkeen ilmapiiri on se "no oli kiva tavata tuu joskus uudelleen"

Siviilissä voi toteutua sellaisia tapauksia, että tapaa mimmin klubilla, ootte suudelleet klubilla jo alle sen puoltoista tuntia, molemmilla on käyny kädet housuissa vähän kokeilemassa et mikä meno.

Mimmi tulee mun luokse, tyttö vetää jotain soihdinmeno tanssia musan tahtiin puolialasti olkkarissa kun kuunnellaan musiikkia, tiedät että se muija haluaa sua ja sä haluat sitä, et kuitenkaan tee mitää selkeetä aloitetta vaan annat tilanteen elää. Jossain vaiheessa on aika mennä nukkumaan ja oot alasti sen muijan kanssa peiton alla lähekkäin, ja neitokin jo vähän sanoo että mä en sitte anna sulle tänään...mut jostain syystä kuitenkin se käsi eksyy sinne sun reidelle ja kikkelille, suudellaan, yksi asia johtaa toiseen, jossain kohtaa muija jo kuiskuttelee korvaan et voitko panna mua vähäse... jossain vaiheessa ku hommat on hoideltu ja käyt keittiöstä hakee vähän vettä huomaat että kello on 9.27 aamulla ja ootte muhinoinu sen 5 tuntii...ei muuta ku nukkumaan, aamulla uusi kierros.

Sit syödään vähän aamupalaa, neito dikkailee sun seurasta ja sä sen ja kummallakaan ei oo mitää tärkeetä menoa, no kattellaan sylikkäin vähän leffoja/sarjaa, käydää lounaalla.

Hei pitäiskö leipoo jotain, jos mä jään sun luokse?  :kiss: Sarjamaratoonia ja seksiä vuoronperään ja samanaikaisesti. se tunne kun se leffa tai sarjan jakso pitää kelata 3 kertaa takasin päin kun jotenkin aina jossain vaiheessa alkaa panetus ja paneminen.

käydään vähän iltakävelyllä, ja suunnitellaan jo että huomenna ois kiva käydä salilla tms yhdessä, jos mimmi käy kotoo hakee vaa treenikamat ja vaihtaa vähä vaatteita ja vois tulla vielä sit treenien jälkee mun luo saunaan ja nukkuu yhes... kuullostaa suunnitelmalta, maanantai aamuna heität mimmin töihin tai tiputat matkalle... puolen päivään mennessä muija laittaa viestii että sil on tuhma olo ku miettii viikonloppua ja haluais tulla töiden jälkeen näkee sua uudestaan...

Niinno, hyviä kokemuksia kyllä on usein hupakoiden kanssa kun valitsee hyvin. Mut itsellä ainakaan en pystyisi perustelemaan yli tunnin tai max puolentoista tunnnin settejä nykyhinnoilla. Siinä kerkii suorittamaan yhden mukavan hetken jossa molemmat on läsnä... Ja siihen se jää.

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #14 : Joulukuu 19, 2023, 05:12:27 »
^ Olisihan tuollainen kohtaaminen unelmien täyttymys ja ihan järkyttävä tuuri, mutta tuolla siviilipuolella on jo pelkästään ulkonäöllä niin suuri merkitys, että ei ole meikäläiselle mahdollista. On sitä tullut baareissa/klubeilla juostua, mutta eipä ole ollut lähelläkään kuvatun kaltainen tilanne.

Mielestäni siinä tilanteessa maksullinen seksi/läheisyys on parempi kuin että ei olisi mitään. Eihän se toki halpaa ole, enkä ole rikas mutta pystyn kuitenkin 1-2 kk välein tapaamisen ostamaan. Jossain vaiheessa olisi tarkoitus ostaa pidempi 12-24 h tapaaminen, se vaatii toki sitten ensin useamman käynnin jonkun saman pt:n luona luottamuksen syntymiseksi.

Jokainen löytää seuraa tavallaan, pääasia ettei kenenkään tarvitsisi olla aina yksin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2023, 05:14:09 kirjoittanut Nuolija »

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #15 : Joulukuu 19, 2023, 16:50:22 »
Sanotaan nyt siviiliseksistä se, että jos et ole erittäin äveriäs, niin ainakin selkein ero on se, että vaikka esim tunnissakin kerkii kaikenlaista, kyllä siitä aika eri fiilis tulee kun vietät sen kivan mimmin kanssa esim 24h yhdessä, ja ei tarvi ladata sitä kaikkea siihen tuntiin, jonka jälkeen ilmapiiri on se "no oli kiva tavata tuu joskus uudelleen"

Siviilissä voi toteutua sellaisia tapauksia, että tapaa mimmin klubilla, ootte suudelleet klubilla jo alle sen puoltoista tuntia, molemmilla on käyny kädet housuissa vähän kokeilemassa et mikä meno.

Mimmi tulee mun luokse, tyttö vetää jotain soihdinmeno tanssia musan tahtiin puolialasti olkkarissa kun kuunnellaan musiikkia, tiedät että se muija haluaa sua ja sä haluat sitä, et kuitenkaan tee mitää selkeetä aloitetta vaan annat tilanteen elää. Jossain vaiheessa on aika mennä nukkumaan ja oot alasti sen muijan kanssa peiton alla lähekkäin, ja neitokin jo vähän sanoo että mä en sitte anna sulle tänään...mut jostain syystä kuitenkin se käsi eksyy sinne sun reidelle ja kikkelille, suudellaan, yksi asia johtaa toiseen, jossain kohtaa muija jo kuiskuttelee korvaan et voitko panna mua vähäse... jossain vaiheessa ku hommat on hoideltu ja käyt keittiöstä hakee vähän vettä huomaat että kello on 9.27 aamulla ja ootte muhinoinu sen 5 tuntii...ei muuta ku nukkumaan, aamulla uusi kierros.

Sit syödään vähän aamupalaa, neito dikkailee sun seurasta ja sä sen ja kummallakaan ei oo mitää tärkeetä menoa, no kattellaan sylikkäin vähän leffoja/sarjaa, käydää lounaalla.

Hei pitäiskö leipoo jotain, jos mä jään sun luokse?  :kiss: Sarjamaratoonia ja seksiä vuoronperään ja samanaikaisesti. se tunne kun se leffa tai sarjan jakso pitää kelata 3 kertaa takasin päin kun jotenkin aina jossain vaiheessa alkaa panetus ja paneminen.

käydään vähän iltakävelyllä, ja suunnitellaan jo että huomenna ois kiva käydä salilla tms yhdessä, jos mimmi käy kotoo hakee vaa treenikamat ja vaihtaa vähä vaatteita ja vois tulla vielä sit treenien jälkee mun luo saunaan ja nukkuu yhes... kuullostaa suunnitelmalta, maanantai aamuna heität mimmin töihin tai tiputat matkalle... puolen päivään mennessä muija laittaa viestii että sil on tuhma olo ku miettii viikonloppua ja haluais tulla töiden jälkeen näkee sua uudestaan...

Aikahypyllä eteenpäin sen 15 vuotta;

Sit ollaankin jo aviossa kaikkine "herkkuineen" (omakotitalo, lapsia, Volvo).

Be careful what you wish for.

Eikä toi visio vaadi mitään cv:tä seurustelusta.





Poissa Kepupullo

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #16 : Joulukuu 19, 2023, 19:38:13 »
Sanotaan nyt siviiliseksistä...
Tähän pitää kyllä sanoo, että on sitä itekki tullu klubeilla juostua, ja joskus on kyllä onnistunutkin.
Harvemmin vaan, vaikka on näitä tilanteita ollu monet kerrat, ja mullekki on tultu vuosien varrella juttelee aika monta kertaa.
Aloitteita on silti tullu harvemmin tehtyy mahdollisten tylyjen pakkien takia. Näinpä se on monella kaverillakin.
Mutta yli vuoden aikana on tilanne lähteny ainaki aloitteiden suhteen muuttumaan, ja on tullu enemmän tehtyä.
Jännä kyllä, että mitään oikeasti tylyjä pakkeja oo kertaakaan tullu, vaikka on kyllä nuorempana tullut nähtyä pari yllättävää pillastumistakin. :D
Isoin kompastuskivi varmasti just tuo itsevarmuuden puute, ja juuri se, kun ei oo mitään oikeaa aiempaa seurustelukokemusta. Sitä voi ajatella uuden naisen kohdalla tälleen, että nyt kerrankin onnistu, ja kaikki peliin, että ei tämäkään tsäänssi tyri. Mut sit kuitenki lopulta seki voi mennä perseelleen, ja taas aloita sama prosessi alusta jonku toisen uuden naisen kanssa.....

Mutta kuitenki tommosta sun kuvaamaa tilannetta ei oo käyny, ja lähes aina homma päättynyt siihen, et joko ite aamulla lähen kämpiltä, tai muija lähtee, ja sen jälkeen ei enää tavata.

Kuitenki jos nyt jostain syystä kyselee menneistä, nii näistä kaikista jutuista päätellen vaan viisaampaa sanoa, että on tullut tapailtua joitakin, mutta ei oo niistä sen ihmeempää syntyny?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2023, 19:46:13 kirjoittanut Kepupullo »

Poissa Kepupullo

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #17 : Joulukuu 19, 2023, 19:51:56 »
Ainiin, Naut1skelijalle;
Miksi muuten itse oot käyny/käyt hupakoimassa?
Tiedän kavereita, keitä onnistaa baareissa ja klubeilla, eivätkä oo koskaan käyneet hupakoissa. Ja tiedän myös niitäkin, keitä ei onnista, ja eivät oo käyneet.
Ja pari sellaista, keitä ainakin nuorempana on tuntunut onnistavan lähes aina, ja silti käyvät/ovat käyneet hupakoissa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #18 : Joulukuu 20, 2023, 06:46:24 »
Vetäkää kaikki omalla tyylillänne ja tunkekaa neuvot sekä neuvonantajat perseeseen.
Why so fragile?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miehellä ei aiempaa seurustelukokemusta
« Vastaus #19 : Joulukuu 20, 2023, 08:37:43 »
Ainiin, Naut1skelijalle;
Miksi muuten itse oot käyny/käyt hupakoimassa?
Tiedän kavereita, keitä onnistaa baareissa ja klubeilla, eivätkä oo koskaan käyneet hupakoissa. Ja tiedän myös niitäkin, keitä ei onnista, ja eivät oo käyneet.
Ja pari sellaista, keitä ainakin nuorempana on tuntunut onnistavan lähes aina, ja silti käyvät/ovat käyneet hupakoissa.

Ei kovasti kiinnostusta yöelämään joka on muuttunut aika paljon, ja koska taloudellinen tilanne sen mahdollistaa että muutamalla hyvällä on helppo käydä sillon tällön tekemässä juttuja joita harvemmin ihan ekoilla tapaamisilla siviilissä ehdottaisin neitokaisille.