Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?  (Luettu 9828 kertaa)

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1041
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #140 : Huhtikuu 18, 2024, 00:11:03 »
Ihmettelisin kyllä suuresti viiden huntin hintapyyntöä, mutta en alkaisi kyselemään perusteluja sille. En tuollaista summaa koskaan maksaisi, joten minulle on samantekevää, vaikka myyjä lujasti uskoisikin palvelunsa olevan pyynnin arvoinen.

No jep.
#freepalestine

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1392
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #141 : Huhtikuu 18, 2024, 09:19:46 »
Tositarina

Jos hintapyyntö on 500€/tunti ja kysyn, mihin hintapyyntö perustuu, onko kyse tinkimisestä?



Ei ole kyse tinkimisestä, mutta ei ole asiallista keskustelua kysellä perusteluita hinnalle. Jokainen määrittelee palveluille hintansa itse eikä niitä tarttee kenellekkään perustella.

Minusta on täsyin asiallista kysyä palveleuntarjoajalta, milaista lisäarvoa keskimääräistä huomattavasti korkeammalla hinnalla mahdollisesti saa. Itse yleensä skippaan sikahintaiset suoraan, mutta saatan kysyä perusteluja hinnalle, jos palveluntarjoaja muuten on harkitsemisen arvoinen.

Ylläolevan kaltaiset "wannabe-pillupoliisin ohjeistukset" kannattaa muuten jättää ihan omaan arvoonsa. Niitä eivät tarvitse seksin myyjät eivätkä ostajat.

Wannabe pillupoliisilla (wpp) on historiaa näistä ohjeistuksista. Sexworkilla modet laittoivat kieliposkessa äänestyksen josko tämän asema virallistettaisiin ja tästä tehtäisiin mode. Sen puolesta eivät äänestäneen kuin tämä wpp itse aliaksineen.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #142 : Huhtikuu 18, 2024, 17:06:57 »
Virosa tästä ilmoituksesta tulee aika kipakkaa palautetta, eikä kukaan turska puolusta ilmoittajaa.

Anneli | Tallinna | +37254.....
Olen 155/52/39a Tulen käymään kotiisi tai autoosi.
Olen kaupungin keskustassa. Seksi/ bj/ 69- 200€ Vain bj 150€
Ei tinkimisiä! Jos haluat tavata niin lähetä tekstiviesti numerooni....
Tänään 13:22

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5295
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #143 : Huhtikuu 18, 2024, 17:31:36 »
Tositarina

Jos hintapyyntö on 500€/tunti ja kysyn, mihin hintapyyntö perustuu, onko kyse tinkimisestä?



Ei ole kyse tinkimisestä, mutta ei ole asiallista keskustelua kysellä perusteluita hinnalle. Jokainen määrittelee palveluille hintansa itse eikä niitä tarttee kenellekkään perustella.

Minusta on täsyin asiallista kysyä palveleuntarjoajalta, milaista lisäarvoa keskimääräistä huomattavasti korkeammalla hinnalla mahdollisesti saa. Itse yleensä skippaan sikahintaiset suoraan, mutta saatan kysyä perusteluja hinnalle, jos palveluntarjoaja muuten on harkitsemisen arvoinen.

Ylläolevan kaltaiset "wannabe-pillupoliisin ohjeistukset" kannattaa muuten jättää ihan omaan arvoonsa. Niitä eivät tarvitse seksin myyjät eivätkä ostajat.

Wannabe pillupoliisilla (wpp) on historiaa näistä ohjeistuksista. Sexworkilla modet laittoivat kieliposkessa äänestyksen josko tämän asema virallistettaisiin ja tästä tehtäisiin mode. Sen puolesta eivät äänestäneen kuin tämä wpp itse aliaksineen.
Tällaista ei ole tapahtunut.

Poissa finfe

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #144 : Huhtikuu 19, 2024, 15:12:27 »
Jos joku pyytää ylihintaa lapiosta, moposta, hieronnasta, parturipalveluista tai seksipalveluista, on täysin normaalia kysyä, mihin hinta perustuu.

Jos saa hyvän vastauksen, kuten että lapion kärki on timanttia tai mopo kulkee satasta, tai viidelläsadalla saa vetää paljaalla ja mimmi tarjoaa kaljat päälle, niin hommahan on ok ;D

Mutta jos ylihinnalle ei ole mitään kunnon perustelua, niin se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Seuraava ilmo tai ovella pikainen kääntyminen…

Siis sun mielestä jos tiedostat et jonku pt:n pyytämä hinta on sulle liikaa niin on silti ok käydä selvittämässä toisen osoite ja tuhlata sen pt:n aikaa menemällä vain katselemaan ? 😳


Neiti hyvä, missä olen kirjoittanut jonkun osoitteen selvittämisestä tai ajan tuhlaamisesta? Tuollainen on täyttä perseilyä eikä sellainen ole millään tavoin hyväksyttävää.

Joillakin, usein ulkomaalaisilla, huorilla on kuitenkin valitettavana tapana alkaa vasta paikan päällä vängätä hintaa ylöspäin erilaisten extrojen avulla. Yhtäkkiä kaikki onkin extraa ja hinta jotain muuta kuin viestissä tai puhelimessa. Silloin kannattaa asiakkaan vain lähteä menemään ja etsiä joku pt, joka ei kuseta.

Nettikeskustelussakaan ei silti kannata tunkea sanoja toisen suuhun, vaan pyytää avoimella kysymyksellä tarkennusta.

”tai ovella pikainen kääntyminen…” eihän sinne ovelle toki ilman osoitetta pääse…🙈🙈
Felicia 👸