Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?  (Luettu 9677 kertaa)

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #120 : Huhtikuu 16, 2024, 11:28:20 »
Voihan asiakas hintapyyntöön vastata että liian kallista on minulle, mutta varsinaiseen tinkaamiseen on kai aika turha ryhtyä.
Palvelut on toki hyvä selvittää, mitä kuuluu hintaan, ja vastaavasti pystyykö asiakkaan toiveita täyttämään.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #121 : Huhtikuu 16, 2024, 21:24:24 »
^mitä sä niillä perusteluilla teet?

Valitettavasti suomalainen turska ostaa sian säkissä, eikä saa suutaan auki.

Sex;suusex ;massaze- Hello men! Feminine blond woman is waiting for you to visit, (170sm, breast size 3)Private, clean apartment in the city center, shower, towels, not curious neighbors, Visiting 30min 100 eur. 1h 130evr 2 times 150evr Sex, oralsex, (only with protection_)massaz. Anal not offer. My photo.
Tuossa on selkeästi kerrottu mitä on tarjolla Virun naapurissa. Tosin kuvat eivät ole omat, toki sinnepäin. Ovea ei siis avaa venäläinen baabuska.

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1031
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #122 : Huhtikuu 16, 2024, 21:45:04 »
^mitä sä niillä perusteluilla teet?

Valitettavasti suomalainen turska ostaa sian säkissä, eikä saa suutaan auki.

Sex;suusex ;massaze- Hello men! Feminine blond woman is waiting for you to visit, (170sm, breast size 3)Private, clean apartment in the city center, shower, towels, not curious neighbors, Visiting 30min 100 eur. 1h 130evr 2 times 150evr Sex, oralsex, (only with protection_)massaz. Anal not offer. My photo.
Tuossa on selkeästi kerrottu mitä on tarjolla Virun naapurissa. Tosin kuvat eivät ole omat, toki sinnepäin. Ovea ei siis avaa venäläinen baabuska.

Niin mitä sä niillä perusteluilla teet?
#freepalestine

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #123 : Huhtikuu 16, 2024, 22:37:04 »
Tositarina

Jos hintapyyntö on 500€/tunti ja kysyn, mihin hintapyyntö perustuu, onko kyse tinkimisestä?

Suomen seksimarkkinoiden anomalia on siinä, että hintapyyntö on suurinpiirtein samaa, vaikka laadussa on merkittäviä eroja.

Ei ole tinkimistä, asiallista keskustelua.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 538
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #124 : Huhtikuu 16, 2024, 22:46:26 »
Tositarina

Jos hintapyyntö on 500€/tunti ja kysyn, mihin hintapyyntö perustuu, onko kyse tinkimisestä?
Ei tietenkään ole.
Suomen seksimarkkinoiden anomalia on siinä, että hintapyyntö on suurinpiirtein samaa, vaikka laadussa on merkittäviä eroja.
Muistelisin että edellinen huoramafian johtajatar lausui jotain älykästä tyyliin että halvalla ei saa hyvää ja paremmat tytöt voivat pyytää enemmän, mutta kaikilla tytöillä (myös niillä ei niin missityyppisillä) on oikeus pytää (saada) vähintään sama taksa kuin muutkin.
Go woke, go broke.

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1031
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #125 : Huhtikuu 16, 2024, 23:22:27 »
Tositarina

Jos hintapyyntö on 500€/tunti ja kysyn, mihin hintapyyntö perustuu, onko kyse tinkimisestä?



Ei ole kyse tinkimisestä, mutta ei ole asiallista keskustelua kysellä perusteluita hinnalle. Jokainen määrittelee palveluille hintansa itse eikä niitä tarttee kenellekkään perustella.
#freepalestine

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1391
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #126 : Huhtikuu 16, 2024, 23:34:19 »
Aika vedätettävissä oleva urpo täytyy olla mikäli ei palvelua ostaessaan halua tietää, mitä palvelu sisältää eli mihin hinnoittelu perustuu

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 538
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #127 : Huhtikuu 16, 2024, 23:37:12 »
^mitä sä niillä perusteluilla teet?

Valitettavasti suomalainen turska ostaa sian säkissä, eikä saa suutaan auki.

Sex;suusex ;massaze- Hello men! Feminine blond woman is waiting for you to visit, (170sm, breast size 3)Private, clean apartment in the city center, shower, towels, not curious neighbors, Visiting 30min 100 eur. 1h 130evr 2 times 150evr Sex, oralsex, (only with protection_)massaz. Anal not offer. My photo.
Tuossa on selkeästi kerrottu mitä on tarjolla Virun naapurissa. Tosin kuvat eivät ole omat, toki sinnepäin. Ovea ei siis avaa venäläinen baabuska.

Niin mitä sä niillä perusteluilla teet?
Niin mitä sä sillä tiedolla teet?
Go woke, go broke.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #128 : Huhtikuu 16, 2024, 23:46:53 »
Jos joku pyytää ylihintaa lapiosta, moposta, hieronnasta, parturipalveluista tai seksipalveluista, on täysin normaalia kysyä, mihin hinta perustuu.

Jos saa hyvän vastauksen, kuten että lapion kärki on timanttia tai mopo kulkee satasta, tai viidelläsadalla saa vetää paljaalla ja mimmi tarjoaa kaljat päälle, niin hommahan on ok ;D

Mutta jos ylihinnalle ei ole mitään kunnon perustelua, niin se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Seuraava ilmo tai ovella pikainen kääntyminen…

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #129 : Huhtikuu 17, 2024, 06:04:29 »
Normaalissa kaupanteossa totta kai voi kysellä mihin hinta perustuu, ja voi tinkiäkin. Jos kysyy mihin 500/h perustuu, niin se ei ole tinkimistä jos oikeasti harkitset myös sen 500/h maksamista. Jos vain keräät aseita johonkin samaa saa satasellakin argumenttiin niin…

Mutta oli se tinkimistä tai muuta neuvottelua, niin lapiomyyjälläkin on oikeus sanoa ettei kiinnosta neuvottelut, mene vaikka Puuiloon jos haluat halpaa. Seksimyyjät ainakin mainostavat käyttävänsä tätä oikeuttaan, toisin kuin lapiomyyjät.

Ja toisin kuin fyysistä tuotetta ostaessa, ostetun palvelun taso saattaa muuttua palveluntuottajan fiilisten mukaan. Vaikkei se tietenkään ole ammattimaista, niin maailma on täynnä esimerkkejä ihan ruokaan sylkevistä tarjoilijoista stadionkeikailla diivaileviin muusikkomiljonääreihin.

Itse olen kerran vastaanottanut 500/h pyynnin, josta kieltäydyin vedoten omaan budjettiini ja toivotin hyvät jatkot. Pt pyysi sitten itse vastatarjousta, ja lopulta tavattiin vielä samana iltana. Asia järjestyi näinkin eikä kenenkään tarvinnut kokea itseään basaarimyyjäksi tai hönötetyksi urpoksi.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #130 : Huhtikuu 17, 2024, 07:09:54 »
Normaalissa kaupanteossa totta kai voi kysellä mihin hinta perustuu, ja voi tinkiäkin. Jos kysyy mihin 500/h perustuu, niin se ei ole tinkimistä jos oikeasti harkitset myös sen 500/h maksamista.


Itse olen kerran vastaanottanut 500/h pyynnin, josta kieltäydyin vedoten omaan budjettiini ja toivotin hyvät jatkot. Pt pyysi sitten itse vastatarjousta, ja lopulta tavattiin vielä samana iltana. Asia järjestyi näinkin eikä kenenkään tarvinnut kokea itseään basaarimyyjäksi tai hönötetyksi urpoksi.

Tuo on normaalia kaupankäyntiä missä tahansa busineksessa. Sivistynyt kauppaehdoista neuvottelu on eri asia kuin basaarissa tinkiminen ja kamelien tai oravannahkojen tarjoaminen maksuksi. Pääasia, että kysyntä ja tarjonta kohtasivat.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1391
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #131 : Huhtikuu 17, 2024, 08:23:19 »
Itse olen kerran vastaanottanut 500/h pyynnin, josta kieltäydyin vedoten omaan budjettiini ja toivotin hyvät jatkot. Pt pyysi sitten itse vastatarjousta, ja lopulta tavattiin vielä samana iltana. Asia järjestyi näinkin eikä kenenkään tarvinnut kokea itseään basaarimyyjäksi tai hönötetyksi urpoksi.

Hyvä esimerkki hintakeskustelusta, mitä olen itsekin suosinut. Palveluntarjoajalla saattaa olla huono käsitys markkinoista, että mikä on se rajahinta millä voi optimoida tulojaan

Poissa finfe

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #132 : Huhtikuu 17, 2024, 12:25:30 »
Jos joku pyytää ylihintaa lapiosta, moposta, hieronnasta, parturipalveluista tai seksipalveluista, on täysin normaalia kysyä, mihin hinta perustuu.

Jos saa hyvän vastauksen, kuten että lapion kärki on timanttia tai mopo kulkee satasta, tai viidelläsadalla saa vetää paljaalla ja mimmi tarjoaa kaljat päälle, niin hommahan on ok ;D

Mutta jos ylihinnalle ei ole mitään kunnon perustelua, niin se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Seuraava ilmo tai ovella pikainen kääntyminen…

Siis sun mielestä jos tiedostat et jonku pt:n pyytämä hinta on sulle liikaa niin on silti ok käydä selvittämässä toisen osoite ja tuhlata sen pt:n aikaa menemällä vain katselemaan ? 😳
Felicia 👸

Poissa jakkone

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #133 : Huhtikuu 17, 2024, 13:09:50 »
En tingi tytön hintapyynnistä. Mutta jos hinnoittelu on pahasti vinksallaan niin etsin toisen palveluntarjoajan. Business as usual.

Ainoat poikkeukset tähän ovat

1. Jos tytön viestissä antama hinta on eri kuin ilmoituksessa ym. Kysyn hinnan aina erikseen myös viestissä/puhelimessa ettei paikan päällä tule sekoilua. Toki usein näissä hinnanmuuttajissa on muutenkin jotain epäilyttävää.

2. Extroista saatan kysyä ns pakettitarjousta jos on ajatuksissa ottaa useampi erikoisuus. Moni tyttö ymmärtää tämän olevan win-win ratkaisu molemmille osapuolille.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #134 : Huhtikuu 17, 2024, 14:00:40 »
Tositarina

Jos hintapyyntö on 500€/tunti ja kysyn, mihin hintapyyntö perustuu, onko kyse tinkimisestä?



Ei ole kyse tinkimisestä, mutta ei ole asiallista keskustelua kysellä perusteluita hinnalle. Jokainen määrittelee palveluille hintansa itse eikä niitä tarttee kenellekkään perustella.

Minusta on täsyin asiallista kysyä palveleuntarjoajalta, milaista lisäarvoa keskimääräistä huomattavasti korkeammalla hinnalla mahdollisesti saa. Itse yleensä skippaan sikahintaiset suoraan, mutta saatan kysyä perusteluja hinnalle, jos palveluntarjoaja muuten on harkitsemisen arvoinen.

Ylläolevan kaltaiset "wannabe-pillupoliisin ohjeistukset" kannattaa muuten jättää ihan omaan arvoonsa. Niitä eivät tarvitse seksin myyjät eivätkä ostajat.

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 538
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #135 : Huhtikuu 17, 2024, 15:22:58 »
^Täyttä asiaa.
Go woke, go broke.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #136 : Huhtikuu 17, 2024, 15:43:03 »
Jos joku pyytää ylihintaa lapiosta, moposta, hieronnasta, parturipalveluista tai seksipalveluista, on täysin normaalia kysyä, mihin hinta perustuu.

Jos saa hyvän vastauksen, kuten että lapion kärki on timanttia tai mopo kulkee satasta, tai viidelläsadalla saa vetää paljaalla ja mimmi tarjoaa kaljat päälle, niin hommahan on ok ;D

Mutta jos ylihinnalle ei ole mitään kunnon perustelua, niin se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Seuraava ilmo tai ovella pikainen kääntyminen…

Siis sun mielestä jos tiedostat et jonku pt:n pyytämä hinta on sulle liikaa niin on silti ok käydä selvittämässä toisen osoite ja tuhlata sen pt:n aikaa menemällä vain katselemaan ? 😳

Miten muuten saa selville onko se 500€ pillu kultaa?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #137 : Huhtikuu 17, 2024, 17:38:10 »
Jos joku pyytää ylihintaa lapiosta, moposta, hieronnasta, parturipalveluista tai seksipalveluista, on täysin normaalia kysyä, mihin hinta perustuu.

Jos saa hyvän vastauksen, kuten että lapion kärki on timanttia tai mopo kulkee satasta, tai viidelläsadalla saa vetää paljaalla ja mimmi tarjoaa kaljat päälle, niin hommahan on ok ;D

Mutta jos ylihinnalle ei ole mitään kunnon perustelua, niin se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Seuraava ilmo tai ovella pikainen kääntyminen…

Siis sun mielestä jos tiedostat et jonku pt:n pyytämä hinta on sulle liikaa niin on silti ok käydä selvittämässä toisen osoite ja tuhlata sen pt:n aikaa menemällä vain katselemaan ? 😳


Neiti hyvä, missä olen kirjoittanut jonkun osoitteen selvittämisestä tai ajan tuhlaamisesta? Tuollainen on täyttä perseilyä eikä sellainen ole millään tavoin hyväksyttävää.

Joillakin, usein ulkomaalaisilla, huorilla on kuitenkin valitettavana tapana alkaa vasta paikan päällä vängätä hintaa ylöspäin erilaisten extrojen avulla. Yhtäkkiä kaikki onkin extraa ja hinta jotain muuta kuin viestissä tai puhelimessa. Silloin kannattaa asiakkaan vain lähteä menemään ja etsiä joku pt, joka ei kuseta.

Nettikeskustelussakaan ei silti kannata tunkea sanoja toisen suuhun, vaan pyytää avoimella kysymyksellä tarkennusta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2024, 13:16:18 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #138 : Huhtikuu 17, 2024, 18:13:36 »
Tositarina

Jos hintapyyntö on 500€/tunti ja kysyn, mihin hintapyyntö perustuu, onko kyse tinkimisestä?



Ei ole kyse tinkimisestä, mutta ei ole asiallista keskustelua kysellä perusteluita hinnalle. Jokainen määrittelee palveluille hintansa itse eikä niitä tarttee kenellekkään perustella.

Minusta on täsyin asiallista kysyä palveleuntarjoajalta, milaista lisäarvoa keskimääräistä huomattavasti korkeammalla hinnalla mahdollisesti saa. Itse yleensä skippaan sikahintaiset suoraan, mutta saatan kysyä perusteluja hinnalle, jos palveluntarjoaja muuten on harkitsemisen arvoinen.

Ylläolevan kaltaiset "wannabe-pillupoliisin ohjeistukset" kannattaa muuten jättää ihan omaan arvoonsa. Niitä eivät tarvitse seksin myyjät eivätkä ostajat.

Tämä Timppa on viime aikoina esiintynyt nohevana pt:en puolustajana useammassakin topikissa.
Alennukset luvassa vai mikä lie motiivina tähän yli-innokkaaseen lähestymistapaan?

Ihan kuin Pt:n lyömä hinta on joku "holy mountain", mitä ei saisi millään muotoa kyseenalaistaa.
Ja nyt ei saisi aiheesta keskusteluakaan käydä.

Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon sen uudestaan;
Aina rahan ollessa yhtälössä mukana on aivan varma, että teen hintavertailua.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #139 : Huhtikuu 18, 2024, 00:00:26 »
Ihmettelisin kyllä suuresti viiden huntin hintapyyntöä, mutta en alkaisi kyselemään perusteluja sille. En tuollaista summaa koskaan maksaisi, joten minulle on samantekevää, vaikka myyjä lujasti uskoisikin palvelunsa olevan pyynnin arvoinen.