^Varmasti hyvännäköinen myös ilman hepeneitä.
Uutiset:
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Anniina varasti mun pikkarit Turussa 😁 (Ne näkyvät kuvassa.) Viereinen PerC on allekirjoittaneen (jos joku ei tunnistanut...) 😁😘😘On siinä kauniit perC:t ihanasti vierekkäin
Kuva sen kunniaksi, että mulla on enää kaksi työpäivää jäljellä ennen vähän pidempää lomaa (palaan luultavasti joulukuussa), ja sen viimeisen (ylihuomenna) saan viettää tämän ihanan naisen kanssa Tampereella 😊❤️

Anniina varasti mun pikkarit Turussa 😁 (Ne näkyvät kuvassa.) Viereinen PerC on allekirjoittaneen (jos joku ei tunnistanut...) 😁😘😘Näihin PerC:n en koskaan kyllästy 😍
Kuva sen kunniaksi, että mulla on enää kaksi työpäivää jäljellä ennen vähän pidempää lomaa (palaan luultavasti joulukuussa), ja sen viimeisen (ylihuomenna) saan viettää tämän ihanan naisen kanssa Tampereella 😊❤️

Anniina varasti mun pikkarit Turussa 😁 (Ne näkyvät kuvassa.) Viereinen PerC on allekirjoittaneen (jos joku ei tunnistanut...) 😁😘😘
Hyvää lomaa!Andreea Predan hepeneissä, aika hyvä kuvaEi tälläisestä Pebasta saa huonoa kuvaa 😍
Rattis

Nauttii muiden arvostusta
Anniina varasti mun pikkarit Turussa 😁 (Ne näkyvät kuvassa.) Viereinen PerC on allekirjoittaneen (jos joku ei tunnistanut...) 😁😘😘
hyvää lomaa Ilonalle 
Rattis

Nauttii muiden arvostusta
Andreea Predan hepeneissä, aika hyvä kuva

Vieras1918

Rakastajien aatelia
Oliskohan tämä nyt se oikea ketju näille otoksille..Todellakin on oikea ketju 😍
HarryPotter

Foorumihierarkian huipulla
Oliskohan tämä nyt se oikea ketju näille otoksille..

Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua