Tulin vielä pyllistelemään ja huomiohuoraamaan perseineni..
Nyt on näkymät kohdillaan🤩
Uutiset:
pihla666

Huikea tyyppi
Mutta vaikka vähän myöhästyin peppuperjantaista niin kai lauantainakin saa nauttia pehmeistä persikoista..? 
pikkukulli

Näyttää hyvää esimerkkiä
Onnistuukohan tää mun kuvan lähetys..!Joka päivä voi poluillaMutta vaikka vähän myöhästyin peppuperjantaista niin kai lauantainakin saa nauttia pehmeistä persikoista..?

pikkukulli

Näyttää hyvää esimerkkiä
Tulin vielä pyllistelemään ja huomiohuoraamaan perseineni..Kyllä kannatti
Cick

Nauttii muiden arvostusta

Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Onnistuukohan tää mun kuvan lähetys..!Mutta vaikka vähän myöhästyin peppuperjantaista niin kai lauantainakin saa nauttia pehmeistä persikoista..?

HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä

Onnistuukohan tää mun kuvan lähetys..!Mutta vaikka vähän myöhästyin peppuperjantaista niin kai lauantainakin saa nauttia pehmeistä persikoista..?

Pahoittelut, ettei ole perse-perjantai. Voin kyllä poistaa kuvan jos se häiritsee;)
HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä
Pahoittelut, ettei ole perse-perjantai. Voin kyllä poistaa kuvan jos se häiritsee;)

jpetke

Huikea tyyppi

Takapuolitiistai kelpaa myös![]()

Pahoittelut, ettei ole perse-perjantai. Voin kyllä poistaa kuvan jos se häiritsee;)Herkullinen kuva kyllä 😜
Papparainen56

Piristää muiden päivää
Pahoittelut, ettei ole perse-perjantai. Voin kyllä poistaa kuvan jos se häiritsee;)Tuota herkkua katsoo mielellään vaikka joka päivä 😍
HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä
Aamupepa Porissa.