Aattelin vähän vielä heruutella perseen vetkutuksella 🤭Tästähän se tämänpäiväinen panetus lähti liikkeelle

Uutiset:
Papparainen56

Piristää muiden päivää
Aattelin vähän vielä heruutella perseen vetkutuksella 🤭Tästähän se tämänpäiväinen panetus lähti liikkeelle

Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Pitsillä kuorrutettu peppu!
meinasin kirjoittaa jokin juttu nurkasta mutta... 
Freyja

Rakastajien aatelia
Kaunistameinasin kirjoittaa jokin juttu nurkasta mutta...
Prophat

En ole nurkassa häpeämässä! En etenkään pyllyäni, pidän siitä kovin. Hel...a mm. istumista ja muita toimintoja. 😌😅
ei ole mitään hävettävää, oisin mielellään samassa nurkassa samanaikaisesti, ai nythän sen silti kirjoitin... 
Freyja

Rakastajien aatelia
En ole nurkassa häpeämässä! En etenkään pyllyäni, pidän siitä kovin. Hel...a mm. istumista ja muita toimintoja. 😌😅
juu eiei,ei ole mitään hävettävää, oisin mielellään samassa nurkassa samanaikaisesti, ai nythän sen silti kirjoitin...

Vieras1776

Huikea tyyppi
kilikello

Huikea tyyppi
Ei mahdu kaikki vanhat pikkarit enää jalkaan eikä hameet kiinni... Tissitkin on kyllä kasvaneet jonkun vuoden sisällä yli kuppikoolla, pitänee kiittää korkeampia voimia siitä että lohtumässäilyn lisäämä rasvakudos on sattunut etsiytymään näinkin onnekkaille paikoille 
jpetke

Huikea tyyppi

Huhhuh, siis mun perseestä on tullut ihan valtava yhtäkkiä! En meinaa enää kuvia ja videoita editoidessa edes tunnistaa sitä omakseniEi mahdu kaikki vanhat pikkarit enää jalkaan eikä hameet kiinni... Tissitkin on kyllä kasvaneet jonkun vuoden sisällä yli kuppikoolla, pitänee kiittää korkeampia voimia siitä että lohtumässäilyn lisäämä rasvakudos on sattunut etsiytymään näinkin onnekkaille paikoille
Hyvin nuo pikkarit mahtuvat.

mhj
Kelpo kaveri
Huhhuh, siis mun perseestä on tullut ihan valtava yhtäkkiä! En meinaa enää kuvia ja videoita editoidessa edes tunnistaa sitä omakseniEi mahdu kaikki vanhat pikkarit enää jalkaan eikä hameet kiinni... Tissitkin on kyllä kasvaneet jonkun vuoden sisällä yli kuppikoolla, pitänee kiittää korkeampia voimia siitä että lohtumässäilyn lisäämä rasvakudos on sattunut etsiytymään näinkin onnekkaille paikoille

Huhhuh, siis mun perseestä on tullut ihan valtava yhtäkkiä! En meinaa enää kuvia ja videoita editoidessa edes tunnistaa sitä omakseniAijai miten ihana pylly, tuota kun pääsisi hieman hieromaan 😜Ei mahdu kaikki vanhat pikkarit enää jalkaan eikä hameet kiinni... Tissitkin on kyllä kasvaneet jonkun vuoden sisällä yli kuppikoolla, pitänee kiittää korkeampia voimia siitä että lohtumässäilyn lisäämä rasvakudos on sattunut etsiytymään näinkin onnekkaille paikoille
Prophat

pitänee kiittää korkeampia voimia siitä että lohtumässäilyn lisäämä rasvakudos on sattunut etsiytymään näinkin onnekkaille paikoille
Taidoista on kiinni, jos mässätään oikein niin...
Hattu, et osaa...
pikkukulli

Näyttää hyvää esimerkkiä
Huhhuh, siis mun perseestä on tullut ihan valtava yhtäkkiä! En meinaa enää kuvia ja videoita editoidessa edes tunnistaa sitä omakseniAivan ihana näkyEi mahdu kaikki vanhat pikkarit enää jalkaan eikä hameet kiinni... Tissitkin on kyllä kasvaneet jonkun vuoden sisällä yli kuppikoolla, pitänee kiittää korkeampia voimia siitä että lohtumässäilyn lisäämä rasvakudos on sattunut etsiytymään näinkin onnekkaille paikoille