Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen peppu  (Luettu 1216665 kertaa)

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1700 : Heinäkuu 05, 2021, 15:44:50 »

Kuvien kommentoinnit taas, no sanoisin että ompa imelää. Itse ottaisin mieluusti kuvaketjut ilman käsientaputteluja (tai muitakaan arviointeja), mutta kait jokainen oman pyrstönsä lataaja kaipaa jonkinlaisia hurraa -huutoja...
Juiri näin, ja lisäksi kannattaa kehua, koska kuva laittaja tykkää siitä ja voi saada repukoita👍. Minulle se sopii koska harrastukseni on viidennen vihreän repukkaneliön saavuttaminen.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #1701 : Heinäkuu 05, 2021, 15:48:27 »
Niin, meinasi melkein unohtua... Golddiggerillä on tosi hyvännäköinen perse :inlove:.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Vieras0242

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #1702 : Heinäkuu 05, 2021, 16:02:20 »

Kuvien kommentoinnit taas, no sanoisin että ompa imelää. Itse ottaisin mieluusti kuvaketjut ilman käsientaputteluja (tai muitakaan arviointeja), mutta kait jokainen oman pyrstönsä lataaja kaipaa jonkinlaisia hurraa -huutoja...
Juiri näin, ja lisäksi kannattaa kehua, koska kuva laittaja tykkää siitä ja voi saada repukoita👍. Minulle se sopii koska harrastukseni on viidennen vihreän repukkaneliön saavuttaminen.

Jotenkin tuntuisi, että kuvaketjujen kommentointi liittyy enemmän maksulliseen seksiin aikuisten kesken kuin esimerkiksi politiikka (siltä osin kun se ei liity maksulliseen seksiin) - mielestäni se sopii vallan hyvin seksisaitille. Eikä tässä maailmassa tule ikinä olemaan liikaa positiivista palautetta. Jos se itsestä tuntuu imelältä, niin jättäkää lukematta. Tai kokeilkaa vaikka itse joskus antaa positiivista palautetta. Ehkä se ei tunnukaan niin vastenmieliseltä.

Poissa Seepeli

• Sr. Member
« Vastaus #1703 : Heinäkuu 05, 2021, 17:06:08 »
^
Hyvin sanottu👍
Amator

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #1704 : Heinäkuu 05, 2021, 17:12:01 »
^^ ^
Samaa mieltä!

Poissa Miss Emily

• Newbie
  • Galleria (5)
« Vastaus #1705 : Heinäkuu 05, 2021, 17:15:25 »

Jotenkin tuntuisi, että kuvaketjujen kommentointi liittyy enemmän maksulliseen seksiin aikuisten kesken kuin esimerkiksi politiikka (siltä osin kun se ei liity maksulliseen seksiin) - mielestäni se sopii vallan hyvin seksisaitille. Eikä tässä maailmassa tule ikinä olemaan liikaa positiivista palautetta. Jos se itsestä tuntuu imelältä, niin jättäkää lukematta. Tai kokeilkaa vaikka itse joskus antaa positiivista palautetta. Ehkä se ei tunnukaan niin vastenmieliseltä.
Aamen  :behind:
Arkisin paikalla Helsingissä.
Anna mun olla syy sun hymyyn ;)

Poissa Jousimies2012

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #1706 : Heinäkuu 05, 2021, 17:21:11 »
Sori paljon tekstiä. Ja jottei ketjun perimmäinen ajatus unohtuisi, kuva jättimäisestä perseestä 😛
Aivan mahtava 😘

Itse kehun kun tykkään kuvasta.
Välillä menee kyllä paljon hyviä kuvia ohi suun 😬😩
Naisessa on monta kaunista kohtaa 😍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #1707 : Heinäkuu 06, 2021, 07:15:48 »
Lähtökohta on se että jokainen kuva on kehumisen arvoinen jos haluamme ihailla jatkossakin peppukuvia. Positiivinen palaute ehkä rohkaisee naisia julkaisemaan niitä täällä. Niin, ja saa repukoita...

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #1708 : Heinäkuu 14, 2021, 19:11:33 »
Jos nyt vielä vähän kuumaa tyttörakkautta Emmanuellan kanssa, kun vauhtiin pääsin  ;)
@Kuusamo

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #1709 : Heinäkuu 14, 2021, 19:20:06 »
Jos nyt vielä vähän kuumaa tyttörakkautta Emmanuellan kanssa, kun vauhtiin pääsin  ;)

Eroottisuus vaihtuu jo Kuumuudeksi! - Vivecan Peppuhan vain Paranee kuva kuvalta  :) !

Poissa Jousimies2012

• Sr. Member
« Vastaus #1710 : Heinäkuu 14, 2021, 19:37:57 »
Huh huh  :inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Stan

• Sr. Member
« Vastaus #1711 : Heinäkuu 14, 2021, 19:58:27 »

No on kuuma pari :inlove:

Poissa Js90

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #1712 : Heinäkuu 15, 2021, 00:03:57 »

nam ihanalta näyttää..  :kiss: :inlove:

Poissa Juusto

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #1713 : Heinäkuu 15, 2021, 12:30:00 »
Upeaaaa :inlove:
Tarvinnee keksiä työreissua Keski-Suomeen :behind: Siitä on liian kauan, kun tuon pepun on nähnyt livenä ;)

Poissa veeras

• Sr. Member
« Vastaus #1714 : Heinäkuu 15, 2021, 13:12:45 »
Liian kuuma vaatteille.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0242

• Sr. Member
« Vastaus #1715 : Heinäkuu 15, 2021, 13:21:11 »
Liian kuuma vaatteille.

Onpas houkuttelevan kaunis peppu! 😍🤩

Poissa Jousimies2012

• Sr. Member
« Vastaus #1716 : Heinäkuu 15, 2021, 13:24:02 »
Liian kuuma vaatteille.
Voin tulla jääpalalla viilentämään 😜
Kaunista katseltavaa 😍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Aallonpohja

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #1717 : Heinäkuu 15, 2021, 13:35:16 »
Liian kuuma vaatteille.
Ois aika täydellinen patsaan aihe  :inlove:

Poissa Villerius

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #1718 : Heinäkuu 15, 2021, 13:36:02 »
Liian kuuma vaatteille.
Se on myös niin söpönen pylly.  :inlove: :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #1719 : Heinäkuu 15, 2021, 13:54:25 »
Liian kuuma vaatteille.

Uskomattoman kaunis peppu, kuin  taideteos, maisemakelpoinen! :inlove:

Osaispa soittaa hanuria niin näppäilisin sua. 😊❤️
Livekonsertit 2025: 31  (2024:20)