Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen peppu  (Luettu 609748 kertaa)

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1360 : Huhtikuu 18, 2021, 16:42:38 »
Mäkin kokeilin osaisinko tehä giffin! Mut oharoitiin niin oli aikaa pyöritellä pyllyä seuraavaa odotellessa  :kiss:

Ihana Helmi 😍❤️ Itsellä kun on ihan plääh pylly, niin ihana katsella sellaista jolla on jumalainen peppu 😘


Älä nyt noin sano! Pistä mieluummin kuva tänne niin me Asiantuntijat arvioimme asian. Jotenkin vaan vaikuttaa siltä että olet turhan vaatimaton asian suhteen, sellainen intuitio minulla on.

Jokainen nainen tietää omat vahvuutensa, ja mulla ne on tissit, silmät ja hymy 😉❤️

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1361 : Huhtikuu 18, 2021, 18:14:04 »
Mäkin kokeilin osaisinko tehä giffin! Mut oharoitiin niin oli aikaa pyöritellä pyllyä seuraavaa odotellessa  :kiss:

Ihana Helmi 😍❤️ Itsellä kun on ihan plääh pylly, niin ihana katsella sellaista jolla on jumalainen peppu 😘


Älä nyt noin sano! Pistä mieluummin kuva tänne niin me Asiantuntijat arvioimme asian. Jotenkin vaan vaikuttaa siltä että olet turhan vaatimaton asian suhteen, sellainen intuitio minulla on.

Jokainen nainen tietää omat vahvuutensa, ja mulla ne on tissit, silmät ja hymy 😉❤️
No ainakin tissisi näyttävät todella hyviltä, varmasti myös silmät ja hymy, niistä en ole nähnyt tarkkaa kuvaa.

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1362 : Huhtikuu 20, 2021, 15:46:44 »
Kun näitä pyörityskuvia kattelee, niin suu(kin) kostuu...

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1363 : Huhtikuu 20, 2021, 16:33:56 »
Kiitos ihanat ❤️ Ja menin sanomaan että oharoitiin, vaikka virallisestihan kyse oli siis sairastumisesta. Mutta on se vaan vähän kummaa miten se kuume nousee aina just hetkeä ennen kun pitäs huoran vastaanotolle saapua... En tosin ollut yllättynyt, oli hiukan sellainen fiilis jo aiempien viestien perusteella että ehkä ei tule paikalle. Yllättävän hyvin oma intuitio pelaa näissä.

Mutta, menee ehkä pepuista vähän ohi jo tämä :D
Kylläpä keinuu peppu söpösti sinun ja Mariannekarkin giffeissä. Nuuskuttelisin ja paneskelisin lambadan tahtiin. :D

Oharikuumeesta sen verran, että kahdesti olen vuosien varrella joutunut perumaan kun on tuntunut tapaamispäivänä että ei ole ihan kunnossa. Kummallakaan kerralla ei ole lopulta ollut kyse oikeasta sairastumisesta, mutta olen ajatellut sen olevan silti molempien etu vaikka ettei tule lääpimään jos on yhtään epävarma. Näin koronahössötyksen aikana varsinkin on hyvä olla tarkkana. Minä olen vähän liiankin tiukkapipoisesti passannut tapaamiset viimeisen vuoden aikana, vaikka kuinka on panettanut.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2021, 16:36:27 kirjoittanut Knarf »

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1364 : Huhtikuu 20, 2021, 16:44:09 »
Mäkin kokeilin osaisinko tehä giffin! Mut oharoitiin niin oli aikaa pyöritellä pyllyä seuraavaa odotellessa  :kiss:

Ei voi muuta sanoa kuin helmet on helmiä, vaikka mitä tekisi. Näitä vaan ei saisi koskaan töissä vilkasta... :inlove:
Feel so good...

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1365 : Huhtikuu 20, 2021, 17:43:13 »
Oharikuumeesta sen verran, että kahdesti olen vuosien varrella joutunut perumaan kun on tuntunut tapaamispäivänä että ei ole ihan kunnossa. Kummallakaan kerralla ei ole lopulta ollut kyse oikeasta sairastumisesta, mutta olen ajatellut sen olevan silti molempien etu vaikka ettei tule lääpimään jos on yhtään epävarma. Näin koronahössötyksen aikana varsinkin on hyvä olla tarkkana. Minä olen vähän liiankin tiukkapipoisesti passannut tapaamiset viimeisen vuoden aikana, vaikka kuinka on panettanut.
Joo siis toki se on ihan totta, että korona-aikana on hyvä että peruu jos on oireita. Mutta korona-aikana myös kaikki sellaiset, jotka eivät oikeasti ole olleet tulossakaan, ovat tapaamispäivinä "kuumeessa", joka tietysti nousee just puoli tuntia ennen kun tapaamiselle pitäis saapua.

Sanotaan niinkin että jos tapaamisen sopiminen vaatii poikkeuksellisen monta viestiä niin se jo herättää epäilyksiä, että mahtaakohan olla mikään oikea asiakas kyseessä. Sitten kun siihen päälle iskee se kuume just ennen tapaamista niin vähän jää sellanen fiilis, että mahtoiko olla oikeasti tulossakaan. Mutta mahdotonta näistä tietysti aina on sanoa.

Sori, menee off topiciksi :)

ps. Lisää kiitoksia uusista kehuista ja LilyPayne519 vois kyllä uskaltautua postaamaan peppunsa, hyvältä se näyttää kuitenkin! Mullakin on pieniä epävarmuuksia omasta kehostani, siks tuntuu kivalta saada täältä niin ihania kommentteja. Vaikka varmaan keskimääräistä parempi kehonkuva monella pt:llä onkin, uskaltaisin väittää.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2021, 17:44:54 kirjoittanut Lasihelmi »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1366 : Huhtikuu 20, 2021, 17:44:39 »
^
Jokatapauksessa sun pylly on ihana.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1367 : Huhtikuu 20, 2021, 17:49:28 »
^
Jokatapauksessa sun pylly on ihana.  :inlove:

Tästä oon 100% samaa mieltä ;)

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1368 : Huhtikuu 20, 2021, 18:03:59 »
Mullakin on pieniä epävarmuuksia omasta kehostani, siks tuntuu kivalta saada täältä niin ihania kommentteja. Vaikka varmaan keskimääräistä parempi kehonkuva monella pt:llä onkin, uskaltaisin väittää.
Lisää vaan kuvia, lupaan kehua antaumuksella. :D

Poissa Vieras0199

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1369 : Huhtikuu 20, 2021, 22:52:01 »
Mäkin kokeilin osaisinko tehä giffin! Mut oharoitiin niin oli aikaa pyöritellä pyllyä seuraavaa odotellessa  :kiss:

Wow!! Damn girl! 😍🔥

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1370 : Huhtikuu 20, 2021, 23:02:35 »
Harmi että minun kännykällä ei pysty katsomaan giffejä tai muitakaan videoita.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1371 : Huhtikuu 20, 2021, 23:05:04 »
Harmi että minun kännykällä ei pysty katsomaan giffejä tai muitakaan videoita.

Näkyykö ne ihan vaan kuvana vai eikö näy mitään?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1372 : Huhtikuu 20, 2021, 23:11:35 »
Videot ja giffit eivät näy ollenkaan. Ei edes kuvana. Pitää hankkia uudenaikaisempi kännykkä.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1373 : Huhtikuu 21, 2021, 19:43:39 »
Hei vieläkö mäkin ehtisin messiin gifivillitykseen!  :inlove:
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1374 : Huhtikuu 21, 2021, 19:48:32 »
^
no ehdottomasti kerkiät

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1375 : Huhtikuu 21, 2021, 19:59:16 »
Hei vieläkö mäkin ehtisin messiin gifivillitykseen!  :inlove:
No voit justiin ja justiin keritä mutta pidä kiirettä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1376 : Huhtikuu 21, 2021, 20:04:23 »
Hei vieläkö mäkin ehtisin messiin gifivillitykseen!  :inlove:

Sulla näkyisi olevan liite viestissä (klemmari otsikkokentän vieressä), mut forkka-alusta ei tunnista sitä gif-muotoisena. Joku teknikko ehkä osaa auttaa?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2021, 20:06:24 kirjoittanut Unilukkari »

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1377 : Huhtikuu 21, 2021, 20:07:25 »
Hmm, toimisikohan nyt  :weightlifting:
Hupsu hupakko Turusta

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1378 : Huhtikuu 21, 2021, 20:10:19 »
Ainakin oma mittarini ilmoitti että toimii. Viisari heilahti pystyyn.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen peppu
« Vastaus #1379 : Huhtikuu 21, 2021, 20:10:50 »
Hyvin toimii 😍
Sitä saa mitä sattuu tulemaan