Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä  (Luettu 3465 kertaa)

Poissa Jorma ja Pallit

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« : Joulukuu 13, 2023, 13:05:40 »
Onko tästä neidosta kokemuksia? Idaxki. Kuvat ja asennot herättävät uroskoiran minussa.



« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2023, 21:36:21 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa Satunnaisturskailija

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #1 : Joulukuu 13, 2023, 13:16:45 »
Valitettavasti tähänkin rapsattava että teki oharit viime käynnillään ja niin on tehnyt myös tällä kertaa. Todella outo tapaus muutenkin kaiken kommunikaation osalta. Vanhempiakin topiceja asiasta löytyy sekä helsingin että tampereen osalta.

Poissa Satunnaisturskailija

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #2 : Joulukuu 13, 2023, 13:17:57 »
Tosin oikeasti tapahtuneitakin tapaamisia siis niiden aiempien rapsojen mukaan kuitenkin on. Eli meno erittäin haahuilevaa sopiessa, osan mukaan tavatessakin mutta mikään pelkkä oharoitsija ei kuitenkaan kyseessä.

Poissa Matiasveh

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #3 : Joulukuu 13, 2023, 15:55:25 »
Idaxi käyttää huumeita, halusi kesken tapaamisen aikana käydä wc iha pikku hiljaa oli omissa maailmoissaan..

Poissa Satunnaisturskailija

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #4 : Joulukuu 13, 2023, 16:07:48 »
Idaxi käyttää huumeita, halusi kesken tapaamisen aikana käydä wc iha pikku hiljaa oli omissa maailmoissaan..

Onkohan tämä varma tieto vai arvailua?

Oli miten oli, ehkä ihan hyvä että omalle kohdalle teki oharit.

Poissa Idaxki

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #5 : Joulukuu 14, 2023, 17:22:39 »
Idaxi käyttää huumeita, halusi kesken tapaamisen aikana käydä wc iha pikku hiljaa oli omissa maailmoissaan..

Ei oo totta. En käytä huumeita enkä oo kenenkään tapaamisen aikana täällä Helsingissä käynyt vessassa. Eli ei olla edes tavattu sun kanssa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2023, 17:25:11 kirjoittanut Idaxki »

Poissa Perawalo

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #6 : Joulukuu 14, 2023, 17:31:55 »
Kerran olen hänet tavannut, enkä havainnut mitään laittomiin aineisiin liittyvää. Vähän hitaasti syttyvä, ei ole heti hoputtamassa. Kun olin aiemmat rapsat lukenut, joudutin itse lemmenpuuhiin ryhtymistä. Kaunis nuori neiti kyseessä ja tuntui rentoutuvan jutustellessa.

Poissa RoccosApprentice

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #7 : Joulukuu 14, 2023, 18:58:32 »
Idaxi käyttää huumeita, halusi kesken tapaamisen aikana käydä wc iha pikku hiljaa oli omissa maailmoissaan..

Ei oo totta. En käytä huumeita enkä oo kenenkään tapaamisen aikana täällä Helsingissä käynyt vessassa. Eli ei olla edes tavattu sun kanssa.

Iso puolto Idan puheille! Nyt ei ole edes valkoritarointia vaan ihan pelkkä ulostulo paskanpuhumista vastaan.

Ida on huippu daami! <3

Poissa Satunnainen matkaaja

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #8 : Joulukuu 14, 2023, 19:28:52 »
Kerran Tampereella Idan tavannut eikä mitään ongelmia ollut. Viestitys ja ajanvaraaminen sujuvaa , asunto siisti ja tyttö kaunis ja upevartaloinen. Ehkä aluksi pikkusen hiljainen mutta se ei ole moite .
Itselle ei kyllä tullut mielikuvaa että käyttäisi jotain aineita. Joten, täältä peukku Iidalle ja tsemppiä 😊

Poissa Satunnaisturskailija

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #9 : Joulukuu 14, 2023, 19:55:18 »
Hienoa Ida että olet tullut itse linjoille. Osaatko kertoa miksi esim mulle sekä kaverillekin paritkin oharit ehtinyt tehdä? Oltiin siis sisältö, kesto, kellonaika yms sovittu eli aika tietysti sitten sinua varten varattu, kalenteriin laitettu ja muista hommista sille aikaa kieltäydytty mutta sitten tapaamista ennen osoitetta kysellessä et koskaan lukenutkaan viestejä enää. Ja kaverin osalta siis sovitulla tapaamishetkelläkin vielä luitkin mutta et vastannut mitään.

Sullahan saattaa siis sinänsä jopa olla joku ihan hyväkin syykin näihin mutta kun et sitä koskaan kertonut niin ei sillä oikeastaan ole merkitystäkään sitten esim tänne raportointiin ja sellaiseen. Tänne kun rapsataan se mitä tiedetään.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2023, 19:58:56 kirjoittanut Satunnaisturskailija »

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #10 : Joulukuu 14, 2023, 20:29:52 »
Hienoa Ida että olet tullut itse linjoille. Osaatko kertoa miksi esim mulle sekä kaverillekin paritkin oharit ehtinyt tehdä? Oltiin siis sisältö, kesto, kellonaika yms sovittu eli aika tietysti sitten sinua varten varattu, kalenteriin laitettu ja muista hommista sille aikaa kieltäydytty mutta sitten tapaamista ennen osoitetta kysellessä et koskaan lukenutkaan viestejä enää. Ja kaverin osalta siis sovitulla tapaamishetkelläkin vielä luitkin mutta et vastannut mitään.

Sullahan saattaa siis sinänsä jopa olla joku ihan hyväkin syykin näihin mutta kun et sitä koskaan kertonut niin ei sillä oikeastaan ole merkitystäkään sitten esim tänne raportointiin ja sellaiseen. Tänne kun rapsataan se mitä tiedetään.

Eihän se ole vielä oharointia, jos ei olla vielä samana päivänä varmistettu.  Eli tuon osalta ei voida Idaa syyttää. Tuosta toisesta tapauksesta, niin hupakot saavat varmaan niin paljon viestejä, että aikataulujen sopimisissa voi mennä sekaisin.  :inlove: mutta reiluinta olisi kuulla tytön versio tilanteesta ennen kuin kukaan suorittaa johtopäätöstä, sillä turskilla saattaa olla värikynää versioissaan  ;)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩

Poissa Satunnaisturskailija

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #11 : Joulukuu 14, 2023, 20:31:53 »
Jos syy on jotenkin arkaluonteinen niin voit yksityisviestilläkin laittaa ja kuittaan sitten tähän yleisellä tasolla että selitys saatu, jos joku järkevä selitys kuitenkin on.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #12 : Joulukuu 14, 2023, 20:35:11 »
Jos syy on jotenkin arkaluonteinen niin voit yksityisviestilläkin laittaa ja kuittaan sitten tähän yleisellä tasolla että selitys saatu, jos joku järkevä selitys kuitenkin on.
Kovin moni ei ole tuosta kuittauksestasi varmaan kiinnostunut.

Poissa Satunnaisturskailija

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #13 : Joulukuu 14, 2023, 20:35:30 »
Eihän se ole vielä oharointia, jos ei olla vielä samana päivänä varmistettu.  Eli tuon osalta ei voida Idaa syyttää.

Niin, ensinnäkään en mielestäni kantaa ottanut oliko nämä samana vai eri päivänä kuin tapaaminen. Toisekseen, itse olen kyllä sitä mieltä että ne on oharit, jos ei edes ilmoita että ei käykään. Eihän siinä vastapuoli voi tehdä muuta kuin odottaa että mites käy ettei teekin sitten itse oharit, jos se toinen palaakin kuten usein palaakin?

Eri tason ohareita taas siis tietenkin on enkä itsekään pidä yhtä pahana omiani kuin tuota toista tapausta.

Poissa Satunnaisturskailija

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä
« Vastaus #14 : Joulukuu 14, 2023, 20:36:58 »
Kovin moni ei ole tuosta kuittauksestasi varmaan kiinnostunut.

Ai? Olen toki uudehko täällä mutta eikö koko idea näissä rapsoissa ole että tietää mitä tulossa ja kannattaako ottaa yhteyttä yms ja eikö silloin sekin tieto hyvä jos onkin ollut vain yksittäistapaus ja hyvästä syystä eikä yleisempää?

Asiallinen keskustelu ja sekä puutteet että hyvät puolet julki on kai minkä vain tällaisen topicin ihan perusidea?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2023, 20:39:13 kirjoittanut Satunnaisturskailija »