Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Phuket  (Luettu 4450 kertaa)

Poissa peekku75

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Phuket
« : Joulukuu 09, 2023, 10:25:20 »
Kolmen vuoden tauon jälkeen tammikuun matka Phukettiin. Majoittuminen pääasiassa tutulla Patongilla ja liikkuminen lähialueilla. Onko niiltä kulmilta kokemusta koronan jälkeen? Millaista tarjontaa nykyään? Käymisen arvoisia paikkoja?

Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Phuket
« Vastaus #1 : Joulukuu 09, 2023, 14:59:59 »
itse myöskin menossa tammikuussa phukettiin.tosin hotla varattu vain kahdeksi yöksi,jonka aikana tarkoitus ostaa aurinkovoidetta,kunnon kartta ja vuokrataan isot skootterit jolla lähdetään kiertämään phuket ja sieltä krapille ja varmaan malesiaan myös.kolme viikkoa tien päällä olisi  tarkoitus.
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Phuket
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2024, 10:59:09 »
matka lähenee.kaks viikkoa ja reissuun.tosin laittelen raporttia vasta kun palailen.
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa peekku75

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Phuket
« Vastaus #3 : Tammikuu 16, 2024, 15:58:01 »
1000-2000 bath oli pano hierontasalongeissa, riippuen naisesta ja vuorokauden ajasta. Ja tähän päälle 300-400 talolle hieronnasta. Toki se hierontakin sisältyi pakettiin. 500 käsityöt ja suikkarit siltä väliltä. Aamupäivän hiljaisina tunteina sai panna kohtuu halvalla söpöäkin nuorta tyttöä. 800-1000b ja etenkin jos pokan sattui löytämään hiukan sivummalta kujalta eikä ihan keskustan alueelta.
Mutta parhaat ja kohtuuhintaiset käsityöt sai vanhemmalta ja elämää nähneeltä mamalta.

Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Phuket
« Vastaus #4 : Helmikuu 09, 2024, 12:57:22 »
kolmisen viikkoa tuli oltua phuketissa.koko saari tuli kierrettyä ja skootterilla noin tuhat kilsaa ajettua.bangla road oli aivan liian meluisa mesta,jotta olisin siellä viihtynyt.rannalta löytyi free lancereita,joita pariakin tuli käytettyä hotlassa.tuhannen bhatia kpl.muutama loistava hierontamesta löytyi jossa hieronta oli 300-400 riippuen millaisen halusi.tonni lisää ja pääsi työstämään.kelloa ei kertaakaan vilkuiltu, vaan hommat hoidettiin aina maaliin saakka.
ihan mukavia tapauksia olivat kaikki.yhdestä baarista sitte löytyi helmi.iltaa vietettiin bilistä pelaten kunnes kysyi mun hotellia.sanoi tulevansa sinne töitten jälkeen. jäi baarin kate välistä pois.eikä muuten ottanut itsekkään mitään? aamuyöllä koputteli oveen ja jäi yöksi.olipa kivaa.
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa Toni

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Phuket
« Vastaus #5 : Helmikuu 21, 2024, 20:06:21 »
kolmisen viikkoa tuli oltua phuketissa.koko saari tuli kierrettyä ja skootterilla noin tuhat kilsaa ajettua.bangla road oli aivan liian meluisa mesta,jotta olisin siellä viihtynyt.rannalta löytyi free lancereita,joita pariakin tuli käytettyä hotlassa.tuhannen bhatia kpl.muutama loistava hierontamesta löytyi jossa hieronta oli 300-400 riippuen millaisen halusi.tonni lisää ja pääsi työstämään.kelloa ei kertaakaan vilkuiltu, vaan hommat hoidettiin aina maaliin saakka.
ihan mukavia tapauksia olivat kaikki.yhdestä baarista sitte löytyi helmi.iltaa vietettiin bilistä pelaten kunnes kysyi mun hotellia.sanoi tulevansa sinne töitten jälkeen. jäi baarin kate välistä pois.eikä muuten ottanut itsekkään mitään? aamuyöllä koputteli oveen ja jäi yöksi.olipa kivaa.

Ite päälle viikon päästö ois lähtö. Mites se baarisysteemi oikein siellä toimii? Tytön saa ottaa seuraksi jos halua ja tietty voi kohteliaasti varmasti kieltäytyä jos haluaa yksin katsella. Maksut tytöistä taitaa mennä baarin pitäjälle jos haluaa heistä seuraa. Juomista vielä et Mites maksupolitiikka? Uusi kuitti päivittyy aina sitä myöten kun uuden juoman tilaa? Tytöille omat juomien hinnat? :D

Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Phuket
« Vastaus #6 : Helmikuu 22, 2024, 13:00:11 »
bisseä juon itse joka on kohtuu hintaista,ns. lady drinkit maksaa yli tuplat omiin juomiin verrattuna.muutama mesta mistä olis voinut ottaa tytön niin talolle 500-1000 bathia,jonka jälkeen saa itse neuvotella paljonko tyttö veloittaa.
jos mä vaan ihan vähän...