Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Minttu
Mikee88:
--- Lainaus käyttäjältä: minttu.typy - Joulukuu 24, 2019, 07:36:56 ---Moikka!
Pikkulinnut lauloivat, että täällä on kyselty minua. Jos tässä minua tarkoitetaan, niin kyllä minä tosiaan vielä teen keikkaa toisinaan :-*
Vielä on vähän hukassa, että missä nykyään kannattaa mainostaa ??? Sen verran on tuttuja vuosien varrella kertynyt, että osalle pystyn vielä ilmoittamaan henkilökohtaisesti reissuistani ja suurta tarvetta mainostamiselle julkisesti ei ole ollut ;D
Muutama ihana vanha tuttu on kyllä vielä hukassa. Jos tunnet piston sydämessäsi, niin tiedät mitä tehdä ;)
Ihanaa joulun aikaa kaikille! <3
--- Lainaus päättyy ---
Oi Minttu <3 Yksi suuri harmitus oli hukata yhteystiedot kun keltaiset sivut kaadettiin.
minttu.typy:
Kiitos ihanille asiakkaille M15t3rG, RobertLey ja Stan kauniista sanoistanne ja siitä että kävitte kylässä :-* Toivottavasti pian nähdään uudestaan :-*
Mako75:
Hirveä huoli iski että keikkaileehan minttu vielä. Viimeiset pari kertaa missasin ja nyt harmittaa. Pitkä tauko ollut näistä hommista ja minttu olisi mitä paras vaihtoehto aloitella uusikdi
minttu.typy:
--- Lainaus käyttäjältä: Mako75 - Heinäkuu 07, 2020, 18:17:44 ---Hirveä huoli iski että keikkaileehan minttu vielä. Viimeiset pari kertaa missasin ja nyt harmittaa. Pitkä tauko ollut näistä hommista ja minttu olisi mitä paras vaihtoehto aloitella uusikdi
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä vielä keikkailen, mutta valitettavasti tällä hetkellä tosi satunnaisesti siviilikiireistä johtuen :'( Pari tulevaa reissua löytää kalenterista ja lisää reissuja on tiedossa elokuun puolivälin paikkeilla :-*
Mako75:
YES. Toivottavasti elokuun puolivälissä osuu PK-seudulle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta