Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Minttu
Quif:
Mahtaako unohtumaton, upea Minttu olla vielä alalla?
Vieraili toisinaan PK-seudulla ja tarjosi Suomen hienointa pebaa.
Quif
jpetke:
Kalenteria kannattaa vilkaista...
dijon:
Aika jänn
ä, että y
hdeksän m
erkin väl
ein ladot
tu kalent
erimerkin
tä tavoit
taa ostaj
akandidaa
tit. 🤔
Näin siis mobiiliversion kalenterissa, joka muuten näkyy vain kirjautuneille. Lisäksi mintulla näyttää olevan sigussa mainos, mutta sitä ei ole kertaakaan foorumille postattu. Eli kaiken kaikkiaan ihan 5/5 vinkki jpetkeeltä ja varmasti hyödyksi monelle!
_
dijon on sinappi
minttu.typy:
Moikka!
Pikkulinnut lauloivat, että täällä on kyselty minua. Jos tässä minua tarkoitetaan, niin kyllä minä tosiaan vielä teen keikkaa toisinaan :-*
Vielä on vähän hukassa, että missä nykyään kannattaa mainostaa ??? Sen verran on tuttuja vuosien varrella kertynyt, että osalle pystyn vielä ilmoittamaan henkilökohtaisesti reissuistani ja suurta tarvetta mainostamiselle julkisesti ei ole ollut ;D
Muutama ihana vanha tuttu on kyllä vielä hukassa. Jos tunnet piston sydämessäsi, niin tiedät mitä tehdä ;)
Ihanaa joulun aikaa kaikille! <3
Vieras0055:
--- Lainaus käyttäjältä: minttu.typy - Joulukuu 24, 2019, 07:36:56 ---Moikka!
Pikkulinnut lauloivat, että täällä on kyselty minua. Jos tässä minua tarkoitetaan, niin kyllä minä tosiaan vielä teen keikkaa toisinaan :-*
Vielä on vähän hukassa, että missä nykyään kannattaa mainostaa ??? Sen verran on tuttuja vuosien varrella kertynyt, että osalle pystyn vielä ilmoittamaan henkilökohtaisesti reissuistani ja suurta tarvetta mainostamiselle julkisesti ei ole ollut ;D
Muutama ihana vanha tuttu on kyllä vielä hukassa. Jos tunnet piston sydämessäsi, niin tiedät mitä tehdä ;)
Ihanaa joulun aikaa kaikille! <3
--- Lainaus päättyy ---
Ihanaa joulun aikaa myös sulle ja Oulussa uudemman kerran tulet toivottavasti käymään sun kanssa ensimmäinen tapaaminen oli huippu ❤️ odotan seuraavaa tapaamistasi kanssasi Kaunis Minttu.typy
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta