Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suuseksi ilman kondomia?!  (Luettu 10408 kertaa)

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 398
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #60 : Lokakuu 13, 2023, 18:37:09 »
Turkuun;
Annoit kuitenkin ymmärtää, että et nuole palleja nimenomaan tautivaaran vuoksi, vaikka syynä on myös omat mieltymykset. Todennäköisesti mieltymykset ovat suuremmassa roolissa, koska muuten...
No, se menee taas tähän logiikkaan; muuten tuskin alalla edes olisit tautipelon vuoksi.

Tässä kontekstissa, missä tätä tautivaaraa oikein hysterioidaan, näkisin, että toi mieltymyspuoli olisi ollut erittäinkin oleellinen.





Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #61 : Lokakuu 14, 2023, 15:20:07 »
Hyvää keskustelua saatu aikaiseksi. Opin paljon uusia juttuja, mm. sen että pallien nuoleminen on vähemmän riskialttiimpaa kuin suutelu ja sen että suuseksistä voi saada kurkkusyövän. Arvostan todella paljon neitokaisia, jotka huolehtivat terveydestään ja asiakkaiden terveydestä. Owon vastaanottamisessakin on riski seksitaudeille, joten kuulun myös siihen turskajoukkoon, joka ottaa kaiken aina kumilla. Owoa tarjoilevat hupakot haluaisin välttää tämän vuoksi, joten saa varoittaa minua yksityisviestillä heistäkin!  :drinking:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #62 : Lokakuu 14, 2023, 16:45:14 »

Kyse on kokemuksista mitä jollain henkilöllä x on.

Perustatko tässäkin ajatuksesi muualta kuulemaasi vai omaan kokemukseen haisevista ja likaisista?

joka tapauksessa otan osaa kun jouduttu tapaaman likaisia ja itse nautin edelleen OWO:sta niiden luona kenellä käyn.  ;D

Mutkien suoraksi vetäminen on varmasti kivaa, mutta joskus täysin tarpeetonta.


Tämä on foorumin yhdeltä suorimmat yleistykset monesti tehneeltä naurettavin kommentti pitkään aikaan.  :laught:

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #63 : Lokakuu 14, 2023, 17:25:09 »
Tässä on jo monta sivua. Voidaanko avata uus lanka otsikolla miksi teet owoa ja toinen lanka miksi et tee owoa. Tätä ei selvästikään ole vielä käsitelty tarpeeksi

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 950
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #64 : Lokakuu 14, 2023, 18:31:51 »
Tässä on jo monta sivua. Voidaanko avata uus lanka otsikolla miksi teet owoa ja toinen lanka miksi et tee owoa. Tätä ei selvästikään ole vielä käsitelty tarpeeksi

Pitäiskö varoiks tehdä sit vielä ainaki yks muukin lisää, kerta kiellon päälle :whipping:
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 646
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #65 : Lokakuu 14, 2023, 22:15:09 »

Jos tekee itse langan, niin ei voi heti vittuilla muille tietämättömille
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa TaijaFin

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #66 : Lokakuu 14, 2023, 22:16:15 »
Anaaalipeppu
Joo minäkin voin ihan julkisesti sanoa, etten tapaa holhouksen alaisia jotka kuvittelee ettei ikinä tarvi testeissä koska teen "oikein" ja saatte meiltä kuviteltuja tauteja kumin läpi! En minäkään tuota owoa mainosta, no nyt se tulee vähän ilmi(joo ei kovin viisasta) mut tosi tosi harva tätä sivustoa tietää.

Turkuun /+23
No ammattikorkees se ja sama. Melkein. Ikävää et meillä on ollut riitaa annetaan olla mun puolesta. Lämpötilasta päätellen voisit olla välimerellä. Mitä sä tääl teet :)No mitäpä se mulle kuuluu mitä jengi lomal tekee

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 950
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #67 : Lokakuu 14, 2023, 23:00:41 »
Anaaalipeppu
Joo minäkin voin ihan julkisesti sanoa, etten tapaa holhouksen alaisia jotka kuvittelee ettei ikinä tarvi testeissä koska teen "oikein" ja saatte meiltä kuviteltuja tauteja kumin läpi! En minäkään tuota owoa mainosta, no nyt se tulee vähän ilmi(joo ei kovin viisasta) mut tosi tosi harva tätä sivustoa tietää.

Turkuun /+23
No ammattikorkees se ja sama. Melkein. Ikävää et meillä on ollut riitaa annetaan olla mun puolesta. Lämpötilasta päätellen voisit olla välimerellä. Mitä sä tääl teet :)No mitäpä se mulle kuuluu mitä jengi lomal tekee

Juu eipä mitään. Ammattikorkee ja yliopisto vaan on aikalailla eri juttuja niin siksi halusin tarkentaa.😊 Ja juu välimeren läheisyydessä lomailemassa ollaan🥰
Opiskelijarouva

Turku

Poissa MannaHki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #68 : Lokakuu 19, 2023, 14:47:30 »
En koskaan tee owoa, enkä tietenkään yhdyntää ilman kondomia. Omaa pilluani saa nuolla ilman suojaa, mutta myös suuseksisuojia on saatavilla. (Käsittääkseni tartuntariski suusta vaginaan on erittäin pieni. Kun lisäksi todella nautin taidokkaasta kielihoidosta, olen asiaa harkittuani päätynyt siihen, että sen riskin voin ottaa.)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5380
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #69 : Lokakuu 19, 2023, 16:59:40 »
En koskaan tee owoa, enkä tietenkään yhdyntää ilman kondomia. Omaa pilluani saa nuolla ilman suojaa, mutta myös suuseksisuojia on saatavilla. (Käsittääkseni tartuntariski suusta vaginaan on erittäin pieni. Kun lisäksi todella nautin taidokkaasta kielihoidosta, olen asiaa harkittuani päätynyt siihen, että sen riskin voin ottaa.)
Mies edelleenkin on maksaja?

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 355
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #70 : Lokakuu 19, 2023, 17:37:09 »
 
  ^
 No, kukapas muukaan kuin mies!  :laught:

Poissa MannaHki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #71 : Lokakuu 20, 2023, 13:21:30 »
Mies edelleenkin on maksaja?

Asiakas maksaa palvelusta, aivan riippumatta sukupuolestaan tai sukupuolettomuudestaan.

Poissa Punnus

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #72 : Lokakuu 30, 2023, 18:49:07 »
Osui silmään Iltalehden juttu ostikolla "Mitä seksi maksaa Suomessa?" ja sen kohta

"Yksi vastanneista tarjosi lisämaksusta mahdollisuutta suojaamattomaan seksiin. Useimmat ilmoittivat yksiselitteisesti ja asiaa kysymättä, ettei suojaamaton yhdyntä ole mahdollista. Suojaamaton suuseksi kävi kuitenkin useammalle vastanneelle."

Olen myös palvelutarjoaja ja aina tiukasti kieltäytynyt sekä yhdynnästä että suuseksistä ilman kumia, sillä sekä oman kokemuksen mukaan että  tietojeni mukaan sukupuolitaudit tarttuvat myös suojaamattomassa suuseksissä. Olenko jotain ymmärtänyt väärin seksitautien tarttumisesta ja imeekö useammat palvelutarjoajat kikkelia paljaalla....?!

Millaisia kokemuksia teillä muilla palveluntarjoajilla on suuseksin tarjoamisesta ilman kondomia ja vastavuoroisesti asiakkaat joille sopii suojatta?

Mun sanomisista jotkut jaksaa ottaa itteensä ja tulee kitinää, mutta henk.koht, en tee mitään ilman kumia. Ihan suuseksistä, sekä esim pallien nuolemisesta voi saada taudin. Joo, riski on pieni, mutta se kuitenkin on.

Minkä taudin voi saada pallien nuolemisesta? Tämä oli mulle ihan uutta tietoa.


Herpes- tai HP-viruksen voi saada paitsi genitaaleista niin myös niiden läheiseltä iholta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9070
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #73 : Marraskuu 10, 2023, 06:39:43 »
Mun mielestä näihin samoihin keskusteluihin on ihan hyvä palata VARSINKIN silloin kun ketjun aloittaja on foorumilla uusi kirjoittaja.

Kaikille ei ole atk tukihenkilönä jonka kanssa opettelee tämän foorumin käyttöä. Että dissaajat voitte tunkea etusormenne omaan peerseeseenne ja haistella loppupäivän omaa viisauttanne.
Why so fragile?

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #74 : Joulukuu 10, 2023, 11:10:30 »
Tätä mä nyt nimenomaan hainkin.
Ensin puhut tautivaarasta, vaikka itse juurisyy on mieltymyksissä.

Ei kyse ole missään vaiheessa ollut siitä, etteikö olisi oikeus sanoa ei. Näin ilmiselvää asiaa on turha tähän keskusteluun edes tuoda.

Kyse on sopista ja velleistä.
Ensin sanotaan, ettei tehdä jotain tautivaaran takia, vaikka kyse olikin jostain ihan muusta eli omista mieltymyksistä.


Tähän samaan epäloogisuuteen törmäsin muutama viikko sitten. Tapaamani sai lähtiessäni viestin jossa pyydettiin kaikkea paljaalla. Jostain syystä alkoi kertomaan minulle, että ei tätä tee ikinä kenenkään kanssa ja ne jotka tekevät, tekevät myös kaikkien kanssa.
Tämän jälkeen alkoi kertomaan että ei anna myöskään kenenkään ikinä tulla suuhunsa. Hetken päästä tämä muuttuikin että voisi antaa oikein kauan luonaan käyneen tulla myös suuhunsa, mutta ei kaikkien.
En voinut olla ajattelematta että minkä takia ne jotka tarjoavat joillekin paljaalla tarjoaisivat kaikille paljaalla, mutta ne jotka tarjoavat owoa ja cim eivät tarjoakaan sitä enää kaikille asiakkailleen.  8)