Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suuseksi ilman kondomia?!  (Luettu 10494 kertaa)

Poissa Krista

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Suuseksi ilman kondomia?!
« : Lokakuu 10, 2023, 17:50:30 »
Osui silmään Iltalehden juttu ostikolla "Mitä seksi maksaa Suomessa?" ja sen kohta

"Yksi vastanneista tarjosi lisämaksusta mahdollisuutta suojaamattomaan seksiin. Useimmat ilmoittivat yksiselitteisesti ja asiaa kysymättä, ettei suojaamaton yhdyntä ole mahdollista. Suojaamaton suuseksi kävi kuitenkin useammalle vastanneelle."

Olen myös palvelutarjoaja ja aina tiukasti kieltäytynyt sekä yhdynnästä että suuseksistä ilman kumia, sillä sekä oman kokemuksen mukaan että  tietojeni mukaan sukupuolitaudit tarttuvat myös suojaamattomassa suuseksissä. Olenko jotain ymmärtänyt väärin seksitautien tarttumisesta ja imeekö useammat palvelutarjoajat kikkelia paljaalla....?!

Millaisia kokemuksia teillä muilla palveluntarjoajilla on suuseksin tarjoamisesta ilman kondomia ja vastavuoroisesti asiakkaat joille sopii suojatta?

 


Poissa Punnus

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #1 : Lokakuu 10, 2023, 18:30:23 »
Ei minkäänlaisia ja silloin kauan sitten, kun tuollaista palvelua ostin, ei tullut mieleenkään toimia ilman kondomia.

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 408
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #2 : Lokakuu 10, 2023, 20:36:02 »
Tätä nyt on käsitelty monessakin paikassa täällä.

Pääsääntöisesti tapaan vain pt:a, joilta saa suuhoidon kumitta ja loppuun asti suoritettuna.

Tautiriski olematon ja owo/cim-kombon tuoma nautinto sen mitättömän riskin arvoista.

Kokemuksia maksupuolelta/siviilistä satoja, aina puhdas.




« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2023, 20:37:53 kirjoittanut Blain »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 959
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #3 : Lokakuu 10, 2023, 20:56:32 »
Osui silmään Iltalehden juttu ostikolla "Mitä seksi maksaa Suomessa?" ja sen kohta

"Yksi vastanneista tarjosi lisämaksusta mahdollisuutta suojaamattomaan seksiin. Useimmat ilmoittivat yksiselitteisesti ja asiaa kysymättä, ettei suojaamaton yhdyntä ole mahdollista. Suojaamaton suuseksi kävi kuitenkin useammalle vastanneelle."

Olen myös palvelutarjoaja ja aina tiukasti kieltäytynyt sekä yhdynnästä että suuseksistä ilman kumia, sillä sekä oman kokemuksen mukaan että  tietojeni mukaan sukupuolitaudit tarttuvat myös suojaamattomassa suuseksissä. Olenko jotain ymmärtänyt väärin seksitautien tarttumisesta ja imeekö useammat palvelutarjoajat kikkelia paljaalla....?!

Millaisia kokemuksia teillä muilla palveluntarjoajilla on suuseksin tarjoamisesta ilman kondomia ja vastavuoroisesti asiakkaat joille sopii suojatta?

Mun sanomisista jotkut jaksaa ottaa itteensä ja tulee kitinää, mutta henk.koht, en tee mitään ilman kumia. Ihan suuseksistä, sekä esim pallien nuolemisesta voi saada taudin. Joo, riski on pieni, mutta se kuitenkin on.
Opiskelijarouva

Turku

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 408
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #4 : Lokakuu 10, 2023, 21:00:34 »
Osui silmään Iltalehden juttu ostikolla "Mitä seksi maksaa Suomessa?" ja sen kohta

"Yksi vastanneista tarjosi lisämaksusta mahdollisuutta suojaamattomaan seksiin. Useimmat ilmoittivat yksiselitteisesti ja asiaa kysymättä, ettei suojaamaton yhdyntä ole mahdollista. Suojaamaton suuseksi kävi kuitenkin useammalle vastanneelle."

Olen myös palvelutarjoaja ja aina tiukasti kieltäytynyt sekä yhdynnästä että suuseksistä ilman kumia, sillä sekä oman kokemuksen mukaan että  tietojeni mukaan sukupuolitaudit tarttuvat myös suojaamattomassa suuseksissä. Olenko jotain ymmärtänyt väärin seksitautien tarttumisesta ja imeekö useammat palvelutarjoajat kikkelia paljaalla....?!

Millaisia kokemuksia teillä muilla palveluntarjoajilla on suuseksin tarjoamisesta ilman kondomia ja vastavuoroisesti asiakkaat joille sopii suojatta?

Mun sanomisista jotkut jaksaa ottaa itteensä ja tulee kitinää, mutta henk.koht, en tee mitään ilman kumia. Ihan suuseksistä, sekä esim pallien nuolemisesta voi saada taudin. Joo, riski on pieni, mutta se kuitenkin on.

Korjataan hieman:
Ei sanomisista, vaan oman erinomaisuuden korostamisesta muiden kustannuksella.
Ei se, mitä sanoo, vaan miten sanoo.

Siinä on ihan selkeät erot.

Jatkakaa
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2023, 21:04:58 kirjoittanut Blain »

Poissa TaijaFin

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #5 : Lokakuu 10, 2023, 21:43:02 »
 :headphones:Turhaan aivan turhaan :headphones:dai dai dai

Siis kuinka monta keskustelua tästä jaksetaan vääntää lähes joka viikko, vuodesta toiseen. Miten voi sama levy soida  ???

Ainakin minulle terveys on maailman tärkein asia. Ilman sitä en voi lenkkeillä uida..

En minäkään tota owoa tarjonnut vielä reilu vuosi sitten kuin osalle vakkareista. Tänne asti säilynyt ilman mitään niin.. Enemmistö sen kumin kans ottaa kuitenki ja hyvä niin.

Kyl mä oon samaa mieltä Blainin Velihopean Kirpun edellisestä ketjusta.

Huolestuttavaa jos ihmisillä ei muuta tekemistä ku vängätä täällä. Mahdollisesti mustamaalata muita.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #6 : Lokakuu 10, 2023, 23:19:27 »
Millaisia kokemuksia teillä muilla palveluntarjoajilla on suuseksin tarjoamisesta ilman kondomia ja vastavuoroisesti asiakkaat joille sopii suojatta?

Jos mahdollista, aina olen harrastanut suuseksiä kumitta. Kotimaisten kanssa ainakin, jos mahdollista. Myös ulkomaalaisten huipputyttöjen kanssa, joilla kuitenkin Suomen keikoilla varmaan kymmeniä asiakkaita viikossa. Kaikki ollut aina puhdasta ja ainoa STD tullut 20 vuotta sitten ihan siviiliseksistä.

Testeissä tietty kannattaa käydä ajoittain, jos moisia harrastaa. Itse otattanut testit myös nielusta, puhdasta aina. Jos pt:lla / asiakkaalla on haasteita elämänhallinnan kanssa, niin sitten varmaan testit ja muukin terveydestä huolehtiminen jää väliin. Nuo tapaukset kierrän kaukaa. Luen rapsoja aika usein.

Elämässä on tosiaan paljon owoa ja kelmutonta nuolemista isompia riskejä, joiden ottaminen ei edes tunnu niin hyvältä ;D

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2662
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #7 : Lokakuu 11, 2023, 06:22:59 »
Tapauskohtaisesti mennään kumitta  :blowjob:
Plussapisteen saa jos tarjoaa ilman mutta hyväksyn tottakai kumin kanssakin, se ei tapaamista estä.
Itse kysyn myös onnistuuko suuseksi, suojan kanssa en ole koskaan kokeillut 🤔

Testeissä käydään säännöllisesti ja vielä en ole voittanut 🙏🏽 :headbang:

Minusta hyvä että löytyy molempia tapoja, ketään en sen takia mollaa..

Rauhaa & Rakkautta ja Intohimoa Tapaamisiin  :kiss:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #8 : Lokakuu 11, 2023, 08:00:39 »

Millaisia kokemuksia teillä muilla palveluntarjoajilla on suuseksin tarjoamisesta ilman kondomia ja vastavuoroisesti asiakkaat joille sopii suojatta?

OWOlla on menty, jos se PT:lle on käynyt.
Jotkut (harvat) jopa mieluummin imevät paljasta kuin lateksikumia.

Nyt kun on tullut lateksittomia - ja ohuempia - vaihtoehtoja, alkaa olla hyvin vähän syytä enää OWOilla.
Saitin Bud Spencer

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 959
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #9 : Lokakuu 11, 2023, 08:26:56 »
Osui silmään Iltalehden juttu ostikolla "Mitä seksi maksaa Suomessa?" ja sen kohta

"Yksi vastanneista tarjosi lisämaksusta mahdollisuutta suojaamattomaan seksiin. Useimmat ilmoittivat yksiselitteisesti ja asiaa kysymättä, ettei suojaamaton yhdyntä ole mahdollista. Suojaamaton suuseksi kävi kuitenkin useammalle vastanneelle."

Olen myös palvelutarjoaja ja aina tiukasti kieltäytynyt sekä yhdynnästä että suuseksistä ilman kumia, sillä sekä oman kokemuksen mukaan että  tietojeni mukaan sukupuolitaudit tarttuvat myös suojaamattomassa suuseksissä. Olenko jotain ymmärtänyt väärin seksitautien tarttumisesta ja imeekö useammat palvelutarjoajat kikkelia paljaalla....?!

Millaisia kokemuksia teillä muilla palveluntarjoajilla on suuseksin tarjoamisesta ilman kondomia ja vastavuoroisesti asiakkaat joille sopii suojatta?

Mun sanomisista jotkut jaksaa ottaa itteensä ja tulee kitinää, mutta henk.koht, en tee mitään ilman kumia. Ihan suuseksistä, sekä esim pallien nuolemisesta voi saada taudin. Joo, riski on pieni, mutta se kuitenkin on.

Korjataan hieman:
Ei sanomisista, vaan oman erinomaisuuden korostamisesta muiden kustannuksella.
Ei se, mitä sanoo, vaan miten sanoo.

Siinä on ihan selkeät erot.

Jatkakaa

Pahoittelut jos tällainen kuva on tullut, se ei ole ollut tarkoitus. En todellakaan pidä itseäni mitenkään muita parempana tai erinomaisena, hieman ihmettelen että miten joku voi noin edes ajatella.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5240
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #10 : Lokakuu 11, 2023, 09:32:37 »
Heti kun jokaiselle miehelle opetetaan miten kikkeli pestään, voin alkaa tarjoamaan owoa. Siihen asti se on kumilla, jotta mun ei tarvi miettiä mitä yllätyksiä esinahan alta löytää tiensä suuhuni. Niin se vaan on.

Tietenkin voisi tehdä niin, että tarjoaisi mahdollisuuden owoon, mutta oon itse vähän sitä mieltä, että tunnelma saattaisi laskea jos kyrpä pitää tarkastaa ja nuuhkia ensin ja sitten tehdä päätös kumista 😁 Näin ollen on helpompi tarjota kaikille vaan suikkari kumilla. Valitettavasti siis myös hyvän hygienian omaavat joutuu tässä sijaiskärsijäksi.

Haluan, että suihinotto on mulle mielekästä ja kumin kanssa voin varmistua asiasta että näin on jokaisen kanssa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15477
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #11 : Lokakuu 11, 2023, 09:40:54 »
^
Juuriharjalla?  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 381
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #12 : Lokakuu 11, 2023, 10:01:30 »
Aloittajalle: tuolla Seksiongelmat/Liikuntarajoitteet alafoorumilla on kolme keskustelunavausta otsikolla Suuseksi ja seksitaudit. Näissä nimimerkki ylilääkäri on käynyt lyhyesti läpi mitä tauteja Suomessa esiintyy ja millainen tarttumisriski kussakin taudissa ja suuseksin muodossa on suuseksin kummallekin osapuolelle.

Kannattaa lukea ne ylilääkärin aloitusviestit ja miettiä omaa palveluntarjontaa siltä pohjalta. (Ja tottakai muistakin paikoista varmasti löytyy valistusta aiheesta.) Täällä on käyttäjiä hyvin erilaisissa elämäntilanteissa, ja arvioivat riskejä aivan eri tavoin. Esim. itselleni isoin pelko on se häpeä ja itseinho mitä kokisin, jos tartuttaisin maksulliselta saadun taudin omalle puolisolleni. Jollekulle toiselle tämä ei ole riski ollenkaan.

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 175
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #13 : Lokakuu 11, 2023, 11:15:52 »
Osui silmään Iltalehden juttu ostikolla "Mitä seksi maksaa Suomessa?" ja sen kohta

"Yksi vastanneista tarjosi lisämaksusta mahdollisuutta suojaamattomaan seksiin. Useimmat ilmoittivat yksiselitteisesti ja asiaa kysymättä, ettei suojaamaton yhdyntä ole mahdollista. Suojaamaton suuseksi kävi kuitenkin useammalle vastanneelle."

Olen myös palvelutarjoaja ja aina tiukasti kieltäytynyt sekä yhdynnästä että suuseksistä ilman kumia, sillä sekä oman kokemuksen mukaan että  tietojeni mukaan sukupuolitaudit tarttuvat myös suojaamattomassa suuseksissä. Olenko jotain ymmärtänyt väärin seksitautien tarttumisesta ja imeekö useammat palvelutarjoajat kikkelia paljaalla....?!

Millaisia kokemuksia teillä muilla palveluntarjoajilla on suuseksin tarjoamisesta ilman kondomia ja vastavuoroisesti asiakkaat joille sopii suojatta?

Mun sanomisista jotkut jaksaa ottaa itteensä ja tulee kitinää, mutta henk.koht, en tee mitään ilman kumia. Ihan suuseksistä, sekä esim pallien nuolemisesta voi saada taudin. Joo, riski on pieni, mutta se kuitenkin on.

Näitä aiheita seuranneena ihmettelen kyllä miten saat kuraa niskaan hyvistä mielipiteistä. Jopa minä tiedän että ihan pelkästä pallien nuolemisesta voi jo saada tartunnan, eikös esim hpv tartu juurikin jo pelkästään ihokontaktissa, ja koska kunnioitan alan naisia mulle ei tulisi mieleenkään pyytää ilman. Nuollut olen pimpsaa kyllä ilman suojaa mutta tässäkin on ollut tyttöjä jotka sanoneet että saan päättää otanko naisten suojalla vai ilman, ja otan itse riskin, mutta en ehdota pt:lle itselleen owoa enkä pallien nuolentaa.

Poissa guuguuman

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #14 : Lokakuu 11, 2023, 11:26:44 »
Joskus nuorempana tuli erään PT:n luona käydessä vastaan kysymys että haluanko suuseksiä kumilla vai ilman. Koska liha oli heikkoa, niin valitsin jälkimmäisen. Onneksi mitään tauteja ei tullut kummallekaan meistä, mutta olihan tuo typerää. Enää ei tulisi mieleenkään ryhtyä moiseen.

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #15 : Lokakuu 11, 2023, 14:28:08 »
Pilluun jos lorauttaa reilusti rikkihappoa,ja jos vielä heppiäkin uittelee happo kipossa vähintäänkin varttitunnin onko enää riskiä mihinkään?
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #16 : Lokakuu 11, 2023, 14:36:12 »
Pilluun jos lorauttaa reilusti rikkihappoa,ja jos vielä heppiäkin uittelee happo kipossa vähintäänkin varttitunnin onko enää riskiä mihinkään?
Tämä varmaan melko lopullinen ratkaisu on

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 681
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #17 : Lokakuu 11, 2023, 14:42:58 »
Osui silmään Iltalehden juttu ostikolla "Mitä seksi maksaa Suomessa?" ja sen kohta

"Yksi vastanneista tarjosi lisämaksusta mahdollisuutta suojaamattomaan seksiin. Useimmat ilmoittivat yksiselitteisesti ja asiaa kysymättä, ettei suojaamaton yhdyntä ole mahdollista. Suojaamaton suuseksi kävi kuitenkin useammalle vastanneelle."

Olen myös palvelutarjoaja ja aina tiukasti kieltäytynyt sekä yhdynnästä että suuseksistä ilman kumia, sillä sekä oman kokemuksen mukaan että  tietojeni mukaan sukupuolitaudit tarttuvat myös suojaamattomassa suuseksissä. Olenko jotain ymmärtänyt väärin seksitautien tarttumisesta ja imeekö useammat palvelutarjoajat kikkelia paljaalla....?!

Millaisia kokemuksia teillä muilla palveluntarjoajilla on suuseksin tarjoamisesta ilman kondomia ja vastavuoroisesti asiakkaat joille sopii suojatta?

Mun sanomisista jotkut jaksaa ottaa itteensä ja tulee kitinää, mutta henk.koht, en tee mitään ilman kumia. Ihan suuseksistä, sekä esim pallien nuolemisesta voi saada taudin.
Minä oon kuullu että kuppa voi tarttua ihan saunan lauteiltakin tai wc-pytystä.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #18 : Lokakuu 11, 2023, 17:13:05 »
Kerran oon saanu PTn kanssa pussailusta tai alapään nuolemisesta todella aggressiivisen strepton ja se kyllä muistutti hyvin että riski ilman suojaa on aina olemassa.

Owoon en kyllä ole kokenut tarvetta, en oo kyllä varma voisinko edes ostaa palveluita owoa avoimesti tarjoavalta.

Poissa TaijaFin

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksi ilman kondomia?!
« Vastaus #19 : Lokakuu 11, 2023, 17:43:15 »
^ Ai nyt täällä aletaan moraalisoimaan jos owoa tekee. Vuosia kuuntelin valitusta kun en sitä tee. Nyt kun teen joillekin ja testis käyn säännöllisesti   sekin on väärin.

Minä luulen etten ota tämän saitin kautta enää ketään. Niin tein 2 eka vuottakin ja kielsin kaikki rapsatkin. Kaikki ongelma tapaukset tulevat lähes aina täältä. Toki hyviäkin.

Nuollaan ilman suojaa, mut owon tekijät on likaisia voi vittu pitäs.. Että voi olla rikkinäisiä ja tekopyhiä tapauksia