Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miss Victoria  (Luettu 5049 kertaa)

Poissa mildmay

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Miss Victoria
« : Joulukuu 05, 2023, 08:33:45 »
Katoin haulla oliko joku laittanu rapsaa tästä tytöstä. Oli jostain toisesta Victoriasta tulikivenkatkuinen rapsa.  Ei ole sama pv.  Olen koittanut välttää ulkolaisia, mutta nyt päädyin kummminkin tähän.  Miss Victoria on ilmonsa mukaan nuorekas 38, ei mikään parikymppinen.  RE ilmon kuvissa keikistelee iloisesti hymyilevä tummatukka.  Kun pääsin Victorian ovelle asti, oli sillä sama iloinen hymy.  Se sai minutkin hyvälle mielelle.  Finanassien jälkeen se kysy meenkö suihkuun ja sanoin että joo.  Sit kumminkin kun otin vaateresua pois, se kysy jos hän vaan pyyhkii koosteuspyyhkeellä.  No, eihän sitä konttorirotta iltapäivällä ihan täysin hiessä ole, joten suostuin tietysti.  Siistimistä seurasi paras kokemani OWO.  Kohteliaasti Victoria kysyin haluanko kumin, mutta en tietenkään halunnut, kun sitä paljasta imemista olin tullu hakemaan.  Kullin imeminen kesti ja kesti.  Ja tuntu tosi hyvältä.  Tää osaa kyllä sen homman.  Sanoin että mä tuun suuhun, mutta kun se olis maksanu lisää, jätin väliin.  Sit mun toinen suosikki, pillun nuoleminen.  Sitä sai ihan reilusti.  Victoria kostu ihan mukavasti ja sormetin vaginaa ja nuolin klitorista huolella.  Se sano pariin kertaan "I come".  Ehkä.  Ehkä ei.  Mitään maata järistävää kokemusta se ei sille ollu, mutta pillu oli kosteampi.  Uuden kullinimusession jälkeen olin taas juhlakunnossa, ja Victoria kontilleen sängylle.  Annoin mennä koko rahalla takaapäin.  -  Ainoo vähän huonompi puoli oli, että Victorian tissit olin niin "sensitive", ettei niitä oikeen saanut edes koskea.  Mutta tytön iloisuus, välittömyys ja GFE suuteluineen korvasi kyllä tissinpuristelun.  Suosittelen OWO ystäville!

Poissa Balls

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miss Victoria
« Vastaus #1 : Joulukuu 05, 2023, 08:39:04 »

Victorian monesti tavanneena täältä pinnat Vikan suihinotosta, täysi kymppi.
Imee antaumuksella ja syvään, nuolee myös kassit ja rimming löytyy myös listalta. :wanker: :blowjob:

Ja tosiaan, taitaa ilmoitella myös Vika Viktoria nimellä.

Balls

Poissa Veka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miss Victoria
« Vastaus #2 : Joulukuu 05, 2023, 11:20:59 »
Ainoo vähän huonompi puoli oli, että Victorian tissit olin niin "sensitive", ettei niitä oikeen saanut edes koskea.  Mutta tytön iloisuus, välittömyys ja GFE suuteluineen korvasi kyllä tissinpuristelun.  Suosittelen OWO ystäville!

Aika poikkeuksellista tuo, että full servicessä ja vielä muuten noin monipuolisella valikoimalla rintoihin ei saa edes koskea... Mikähän siinä oli? Oliko Ballsilla sama kokemus?

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miss Victoria
« Vastaus #3 : Joulukuu 06, 2023, 11:49:56 »
Kävin jokunen viikko sitten. Kuvien mukainen mukava nainen, englanti lyhytsanaista mutta muuten suullisesta taidosta täydet pisteet, kuten yllä todettu. Kiireetöntä ja jäi hyvä mieli. Paranteli ilmeisesti flunssaansa eikä siten todellakaan ollut raikkaimmillaan, mutta otettiin vähän rauhallisemmin — urheasti ja hyvällä palveluasenteella kaikki pyydetty. Rintojen koskettelu oli ainakin sillä kertaa ok ja olivat oikein ihanat luomut. Ajattelisin, että onhan joillakin oikeasti arat rinnat tiettyyn aikaan kuunkiertoa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2023, 11:52:50 kirjoittanut Dali »

Poissa runkqvist

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miss Victoria
« Vastaus #4 : Joulukuu 19, 2023, 13:49:45 »
Yllättävästi tästä keskustelun henkilöstä ei ole mitään vanhempaa keskustelua, vaikka hän on kyllä ollut listoilla jo pidempään.

Panetukseni oli viime päivinä kasvanut sellaisiin mittoihin, että asialle oli aika konkreettisesti tehdä jotain. Parin päivän intensiivisen valintaprosessin jälkeen shortlistilläni oli noin 4 mahdollista hupakkoa, joista tämän keskustelun johdattamana päädyin Viktoriaan.

Laitoin hänelle viestiä whatsappissa noin klo 17. Kysyin olisiko illalla aikaa. Ja sitä aikaa olisi ollut tarjolla ennen klo 19.30 tai 22.10 jälkeen. Pari tuntia vielä harkittuani ilmoitin että tulisin kylään klo 22.10, jos vielä sopii ja sopihan se.

Paikka oli Helsingin Kampissa ja sinne oli helppo löytää. Itse olin omien tapojeni mukaisesti täsmällisesti mestoilla noin klo 22.07. Alaovella selvisi, ettei soittokello/ovikoodi toimi, vaan hänen pitää hakea minut alhaalta. Klassinen kuumotushetki! Kauanko joudun tässä odottamaan ja mitä jos sisään tai ulos talosta tuleekin seuraavaksi joku naapurin kukkahattutäti? Minuutit olivat pitkiä..

Viktorialla on (ainakin) kahdessa palvelussa (ainakin) kolme eri ilmoitusta. Yhdessä ilmoituksessa ikää on 36 ja kahdessa muussa 38. Ilmoituksissa myös mitat vaihtelevat, pituus 171-174 ja paino 59-65. Todelliset mitat on jossain noissa rajoissa, mutta sanoisin että ikä alkaa nelosella. Ehkä kuvat on otettu silloin kun hän oli 36 tai 38.

Olin käynyt suihkussa ennen kotoa lähtöäni, joten sitä ei tarvittu. Ensin setelit kouraan ja sitten minulta housut pois ja hoitoon. Minulle ei ole ennen osunut kohdalle hupakkoa, joka suutelisi, mutta Viktoria kyllä suuteli kunnon GFE-tason kiihkeitä kielisuudelmia. Tissejäkin sai puristella. Viktoria otti ensi alkuun suihin kumilla, jonka jälkeen seurasi panoa eri asennoissa. Olin ehkä vähän turhan ujo ehdottelemaan asioita, joten koko repertuaaria ei varmaankaan käyty läpi. Penetraation jälkeen sain owoa ja lopuksi tulin hänen rinnoilleen/osittain myös kasvoilleen. Eipä voinut tyttö tietää että mulla oli kolmen viikon satsit kasseissa.

Viktoria menee omissa hupakkokokemuksissa jonnekin kakkossijalle (Clavan jälkeen). Voisin harkita vakkarihommia finanssien niin kestäessä.

Samalla sulkeutui yksi ympyrä henkilökohtaisessa hupakkohistoriassa: Viktorian ikkunasta näkyi puistoon, jonka toisella laidalla sijainneessa Omenahotellissa kävin ensimmäisen kerran Helsingissä maksullisella naisella joulukuussa 2010.

Pienen pientä tihkua, +1.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2023, 13:51:47 kirjoittanut runkqvist »

Poissa KingPala

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miss Victoria
« Vastaus #5 : Tammikuu 03, 2024, 15:14:38 »
Oisko kellään tietoa milloin vika tulossa takaisin? Pari kertaa käynnyt hänen luona ja nyt ois pakko päästä taas. Niin huippu milffi!

Poissa mildmay

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miss Victoria
« Vastaus #6 : Maaliskuu 05, 2024, 07:37:59 »
Pitkästä aikaa näin taas Miss Victorian ilmon, ja mitäs sitä muuta kun tekstaria peliin.  Sovin että lähden duunista heti Kampin suuntaan ja olen perillä "ihan pian".  Ja samainen pt odotteli samassa paikassa, pikkarit ja rintsikat päällä.  Hymyili, nauroi ja tuntui ilahtuneen mun tulosta.  Finanssit pois alta ja suihkun kautta nauttimaan.  Ensin suikkaria OWO.  Ja siitä on sanottava, ettei usein saa niin hyvää suihin ottoa.  Pehmeä, lämmin ja märkä.  Lontoo ei ole Victorian parasta osaamisaluetta, mutta jos ymmärsin oikein, hän sanoi tykkäävänsä mun kullista.  Sehän sai rinnan rottingille.  Sitten petiin ja annoin vastavuoroisesti suuhoitoa hänellepäin.  On se kaunista lipoa pillua ja sormettaa!  Normiasennossa pienen panon jälkeen sain lisää suikkaria, nyt kumin kanssa, ja laukesin suuhun vanhassa tutussa 69 asennossa.  Poissaolostaan Victoria yritti selittää, että hän kyllä asuu tässä kämpässä, mutta vuorottelee niin, että on joka toisen kuukauden muualla.  Tiedä sitten ymmärsinkö senkään oikein.  Iästä, pituudesta ja painosta viis.  Aito GFE kielisuudelmineen ja ennenkaikkea toistaiseksi paras saamani OWO.  Suosittelen ilman varauksia.

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miss Victoria
« Vastaus #7 : Maaliskuu 24, 2024, 14:11:46 »
Olen käväissyt muutaman kerran uudelleen ja joka kerrasta vain hyvää sanottavaa. Tosi luonnollinen gfe, toisella kerralla oli itsekin juuri edeltävästi tullut kaupungilta, arkivaatteissa ja siinä sohvalla odottaessani laittautui minua varten. Tehtiin taas kaikenlaista ja kun lopulta olin pukemassa päälle, Vickyn makoillessa alastomana sängyllä vatsallaan jalkoja heilutelleen, tuli mieleen, että luonnollisuus kuvaa näitä tapaamisia parhaiten.