Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jennyxoxo:n hieronta?  (Luettu 4833 kertaa)

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Jennyxoxo:n hieronta?
« : Joulukuu 04, 2023, 09:38:44 »
Suurena hierontapalveluiden ystävänä haluaisin lukea muiden kokemuksia Jennyxoxon tarjoamasta hieronnasta? Ilmoitus naapurissa hierontaosiossa. Olen ollut kyllä Jennyyn yhteydessä mutta vielä ei ole saatu aikatauluja sopimaan yhteen.

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #1 : Joulukuu 10, 2023, 20:21:22 »
Olen kerran lähettänyt sähköpostia tälle jennylle ja sieltä tuli pitkä litania palveluista ja hinnoista ja sexi yhdyntä eli pano ei kuulu kuvioihin. Jätin loppukyselyt siihen. Miksi tyttö ilmoittelee sexisivuilla hieronnoista jos mitään muuta ei ole tarjolla. Yhtä hyvin hän vois ilmoitella laillistetuilla sivuilla hieronnasta niin kellään ei tule pettymystä. Jokainen joka näitä sivuja katsoo niin haluaa varmasti myös vaikka lisämaksua vastaan sen panon. Ei jatkoon          Rami

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #2 : Joulukuu 11, 2023, 02:28:09 »
Jaa, mä kyllä ymmärrän, ettei tarjoa seksiä kun ilmoitus on kategoriassa ”hierontaa, ei seksiä”.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #3 : Joulukuu 11, 2023, 07:03:47 »
Minäpä kerron salaisuuden mitä ei saa paljastaa muille.  :)

Jos pitää ilmoitusta hierontaa-ei seksiä alueella, silloin voi laittaa hinnat näkyville. Ilmoitukseen vain vihjaus oikeilla sanamuodoilla muista palvelun mahdollisuuksista.
Kun asiakas kyselee mitä muuta on tarjolla, voi mainita seksistä.

Intiimialueen hieronta on kyllä hyvin seksuaalista ja sen ilmoittelu sopii paremmin seksipalvelusivustolle, kuin esim sinne missä valviran rekisterissä mainitut ilmoittelee.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #4 : Joulukuu 11, 2023, 14:10:30 »
En kyseenalaista jennyn hierontataitoja yhtään, mutta jos ei sexiä ole ja käsihoitoon harva on tyytyväinen niin palvelualaillistetu hieronnan sivu on hänelle paras.Sieltä ei pidä eikä ole hyväntavan mukaan vaatia muuta palvelua Rami

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 537
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #5 : Joulukuu 11, 2023, 15:34:01 »
Kyllä vastaavia hierojia löytyy muitakin ja kaikilla on asiakkaita.
Ihan vartavasten menevät vaikka tietävät ettei panoa ole tarjolla.
Eli jos homma ei sovi sinulle, niin käytä niitä joilta saat tarvitsemasi palvelut.

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #6 : Joulukuu 11, 2023, 17:26:08 »
Jos jollain kelpaa pelkkä hieronta joko käsihoidolla lopuksi tai vaihtoehtoisesti lopuksi toivotellaan puolin ja toisin hyviä jatkoja niin siitä vaan. jos mulla on tarvetta ihan normi hierontaan niin en mäsitä sexitreffien hierontaosastolta lähde hakemaan laillistetuilta hierojilta juuri hieronta toimii varmasti ammattitaitoisemmin.Sexiteffien hierontakategoriasta on oletus odottaa sitä panoakin kun sexigatekoria sivustolla kuitenkin ollaan.Onhan  niitä muitakin jennyn tyylisiä jotka siellä ilman sexiä palveluita tarjoaa .En siis  sexittömiä hierontoja noilla sivuilla itselleni tule hyväksymään.           Rami

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 537
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #7 : Joulukuu 11, 2023, 21:13:23 »
Jos jollain kelpaa pelkkä hieronta joko käsihoidolla lopuksi tai vaihtoehtoisesti lopuksi toivotellaan puolin ja toisin hyviä jatkoja niin siitä vaan. jos mulla on tarvetta ihan normi hierontaan niin en mäsitä sexitreffien hierontaosastolta lähde hakemaan laillistetuilta hierojilta juuri hieronta toimii varmasti ammattitaitoisemmin.Sexiteffien hierontakategoriasta on oletus odottaa sitä panoakin kun sexigatekoria sivustolla kuitenkin ollaan.Onhan  niitä muitakin jennyn tyylisiä jotka siellä ilman sexiä palveluita tarjoaa .En siis  sexittömiä hierontoja noilla sivuilla itselleni tule hyväksymään.           Rami

Jokainen tyylillään, tää ketju on kuitenkin kysely Jennyn hieronnasta, eikä sinun mieltymyksistä.
Teet kyllä selväksi mitä haluat, se vaan ei kiinnosta ketään  8)

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #8 : Joulukuu 11, 2023, 23:23:48 »
Terve molopää ei minuakaan kiinnosta sun selitykset puolustella sexittömiä hierojia .käytä vain niitä kukkaron ja oman harkintasi mukaan. Minun mielipiteeni on minunOlkoon  ja pieneksi vinkiksi sulle ,jotkut hierojat toki näilläkin sivuilla tarjoavat lisämaksusta sen panon.Ja silloinpalvelu on täydellistä. Vaikka tämä onkin jennyn sivu niin ei tämä silti estä yleistä kommentia aiheen tienoilta.Ota yhteyttä jennyyn ja kokeile ja kerro sitten palvelun laadusta tähän sivulle                 Rami

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #9 : Joulukuu 12, 2023, 18:38:08 »
Olen kerran lähettänyt sähköpostia tälle jennylle ja sieltä tuli pitkä litania palveluista ja hinnoista ja sexi yhdyntä eli pano ei kuulu kuvioihin. Jokainen joka näitä sivuja katsoo niin haluaa varmasti myös vaikka lisämaksua vastaan sen panon.

jos mulla on tarvetta ihan normi hierontaan niin en mäsitä sexitreffien hierontaosastolta lähde hakemaan laillistetuilta hierojilta juuri hieronta toimii varmasti ammattitaitoisemmin.Sexiteffien hierontakategoriasta on oletus odottaa sitä panoakin kun sexigatekoria sivustolla kuitenkin ollaan

Oletko koskaan miettinyt, miksi siellä mainitsemallasi treffi -sivustolla on eri kategoriat? Mihin niitä tarvittaisiin, jos joka kategorian alla tarjottaisiin kuitenkin samoja palveluita? Se joka haluaa full serviceä, niin siellähän on oma kategoria sitä varten. Se jolle riittää eroottinen hieronta, selailee sitä kategoriaa. Toisaalta et sinä naapurisivuston hierontaosiossa tarjottavia hierontoja ns. normaaleissa hierontapaikoissa toimivilta laillistetuilta hierojilta saa.

Kirjoitat itse tuossa^, että "jotkut hierojat toki näilläkin sivuilla tarjoavat lisämaksusta sen panon" niin siinähän tulet juuri itse sanoneeksi, että se nimenomaan ei ole mikään "oletus odottaa sitä panoakin".

Noniin, molopää on oikeassa ^^, keskitytään tässä ketjussa jatkossa Jennyxoxo:oon
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #10 : Joulukuu 12, 2023, 22:32:02 »
Sinänsä pitää paikkansa että laillistetuilta hierojilta eisaa muuuta palvelua kuin sen hieronnan. Mutta tuskin sieltä muuta odotetaankaan. Mutta kun on kyseessä sexitreffit sivun hieronta niin jokaisella on toiveita odottaa sieltä muutakin kuin pelkkää hierontaa vaikka sitte lisämaksusta sitä panoa. Jenny kun sexisivuilla tarjoaa hierontaa niin häneltä odotetaa muutakin.Mutta on se sitten eroottinen hieronta näillä sivuilla tai sivulla nainen etsii miestä niin kyllä siellä silti täytyy mennä palvelun tarjOajan ehdoilla jos kohteen on valinnutNyt pitäis jonkun saada kokemusta jennyn hieronnasta että tulis tähän sivulle tarkoitusta.Niillä tiedoilla mitä jenny mulle lähetti en hyväksynyt hänen vastaanottoaan.  Rami

Poissa unilelu

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #11 : Joulukuu 13, 2023, 20:21:59 »
Jenny on nyt koettu. Ihan mukava ja täysin kuviensa mukainen nuori nainen oven avasi. En nyt sisustusvinkkejä sinne mennyt hakemaan, mutta hivenen epäsiisti asunto avautui ovesta. Suihkuun pääsi ennen ja jälkeen, ja kuivautuminenkin onnistui, kun oma pyyhe oli mukana. Talolla ei sitä ollut tarjota. En sen suurempia toiveita palvelun suhteen esittänyt, vaan ajattelin katsoa ja kuunnella mitä tyttö tarjoaa. Ensin ohjattiin sänkyyn vatsalleen ja tarjoiltiin kevyttä hartioiden, selän ja jalkojen hierontaa. Mukavan lämpimät kädet Jennyllä oli, mutta hartiahieronnan vuoksi en nakuna sängyllä maannut. Sitten pyyntö kääntyä. Harmikseni tässä kohtaa vedettiin kumihanskat käteen perusteluina suojautuminen puolin ja toisin. Hieman kyseenalaistin tätä, mutta en kuitenkaan antanut sen täysin latistaa fiilistä, kun rimpuilusta asian suhteen ei tuntunut olevan hyötyä. Homman hän hoiti selin minuun koko ajan istuen. Maaliin päästiin yllätykseksini näinkin. Suihkun kautta, kuivautuminen omaan jo märkään pyyhkeeseen ja vaatteet päälle. Maksua ei pyydetty missään kohtaa, mutta livautin sovitut setelit meikkipöydälle Jennyn keskittyessä meikkaamaan illan menoihin. Kuului kohtelias kiitos ja ujohko tervetulotoivotus tulla toistekin. Poistuin pihalle kokemusta rikkaampana, kassit ja lompakko keventyneenä.

Ehkä omien toiveiden esittäminen olisi tuonut toisenlaisen, positiivisemmin mieleenpainuvamman kokemuksen, kuka tietää. Vaikka hanskaan kuvainnollisesti oli tarkoitus vetää, kokemus oli etenkin siltä osin liian kirjaimellinen ja tulevat unohtumattomat kokemukset omalla kohdalla syntyvät jonkun toisen seurassa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2023, 20:26:29 kirjoittanut unilelu »

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #12 : Joulukuu 13, 2023, 21:42:14 »
Olipa hyvä että saatiin palvelun käyttäjältäkin kommentti.Kävijän kuvauksen perusteella ei ollut  kovin täydellistä. Asunnon siisteys on toki viihtyisän palvelun myötä melko tärkeää. Mutta vaikutti siltä että tytön hieronta ei nyt kuitenkaan ollut täysin ammattitaitoista.Se että lopuksi käsihoidossakin piti vetää kumihanskat käteen niin outoa hommaa oli. Sen verran olen hierontapalveluiden käyttäjiltä kuullut että käsihoidon jokainen kuitenkin suorittaa ilman käsineitä ja jos suihkupyyhkeitäkään ei ollut niin ei fiksua asiakkaan kannalta.Jos noita hierontoja haluaa sexisivuilta hakea niin luulen että parempiakin löytyy, vaikka tyytyiskin pelkkään hierontaan.En kadu yhtään kun en hyväksynyt hänen palveluaan.   Rami

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jennyxoxo:n hieronta?
« Vastaus #13 : Joulukuu 13, 2023, 21:53:09 »
Kiitos Unilelulle rapsasta. Jennyxoxon nimen voi siis vetää yli to-do listalta.