Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miksi niin moni seksinostaja on persu?
Paul1:
Feministien tai vasemmiston kanta seksin ostoon ei ole niin selvä, kuin täällä useampi kuvittelee. Kannattaa tarkastaa vaikka Anna Kontulan näkemykset.
Vieras0140:
--- Lainaus käyttäjältä: Paul1 - Joulukuu 22, 2019, 15:48:18 ---Feministien tai vasemmiston kanta seksin ostoon ei ole niin selvä, kuin täällä useampi kuvittelee. Kannattaa tarkastaa vaikka Anna Kontulan näkemykset.
--- Lainaus päättyy ---
Näin on. Ja eikös juuri Huhtasaari yökötellyt seksin ostamista. Joka puolueesta varmasti löytyy kumpaakin kantaa, kristillisissä ehkä ne sallivat vain eivät tuo sitä omaansa julki. ;D
Tiggr:
Minä en ole persu, enkä myöskään kommunisti. Kolmea eri puoluetta äänestäneenä en tiedä mikä olen.
Viime vaaleissa miellytti eniten erään vihreiden edustajan vastaukset ja sopivin puolue oli piraatti.
Jotenka ehkä minä olenkin merirosvo... Huh-hah-hei ja rommia pullo!
Jepe:
Olen samaa mieltä ettei ole itselle täydellistä puoluetta vaikka eniten tunnen Perussuomalaiset omakseni. Maahanmuuttoon suhtaudun varauksella. Työperäinen maahanmuutto on tietysti ok ja oikeasti turvapaikkaa tarvitsevia naisia, lapsia ja perheitä pitää auttaa. Suurin syy äänestää perussuomalaisia on heidän ilmastopolitiikkansa. He tuntuvat ainoana tajuavan sen tosiasian ettei Suomen mitättömillä päästöillä, jotka kaiken lisäksi vähenevät kokoajan, ei maailmaa pelasteta. Suomen ei pidä olla mikään EU:n mallioppilas ja kiivetä ensimmäisenä perse edellä puuhun kansalaisten kustannuksella.
Duunarina pitäisi tietysti katsoa enemmän vasemmalle, joitain ajatuksia jopa kannatankin, mutta muissa asioissa nämä puolueet ovat unohtaneet tavalliset palkansaajat. Vihreitä nyt ei viitsisi edes mainita. Maalla asuvana kannatan enemmän Keskustan ajatuksia, vaikka Sipilän kikystä jäikin vähän sonnan maku suuhun.
Made:
"Mikä tekee ihmisestä persun?" Jaa-a olenkohan persu, kun annoin ääneni muutamissa edellisissä vaaleissa heille? Vaikka en kuulu muuten mihinkään puolueen toimintaan, enkä pidä siitä missään ääntä, enkä koita omia poliittisia näkemyksiäni muille tyrkyttää? Ehkä oon ja varmaan joku vetäis johtopäätelmän siitä mitä äänestin, että olen ahdasmielinen, rasisti ja tyhmäkin yms? :) No eihän silläkään väliä mitenn muut sen arvioi, kun vaan itse osaa arvioida mitä äänestää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta