Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Turskista pulaa?
Blain:
Juu, on tullut lähestymisiä tännekkin.
Mitään ei tarjolla, mut hinta taivaissa.
Sama melkein kuin strippareita menisi katsomaan.
Järjetöntä.
Mulla on kärsivällisyyttä eli jatkan naapurisivuilta etsintää. On kuitenkin niin hyvä onnistumisprosentti itsellä.
Jimmy-setä:
Sen mitä olen tilannetta seurannut yli 20 vuotta, niin aina on tullut tutuilta (lue sellaisilta, joita on tavannut ainakin kerran) palveluntarjoajilta "muistutuksia" että ollaan maisemissa, kysytään kiinnostaisiko tavata yms. Ei tätä kaikki tee, mutta yllättävän moni. En näe tilanteessa erityisempää muutosta. Myös hinnat ovat olleet pitkään suunnilleen samat. Joillain on ollut vuosien varrella hintoja, jotka kirpaisevat itselle liikaa. Silloin on pitänyt miettiä, kuinka paljon haluaa tavata nimenomaan tämän neidin. Välillä on halunnut, välillä ei. Joskus olen myös kohteliaasti kertonut, että itselleni ei onnistu ja olen ehdottanut alempaa hintaa. Joskus onnistuu, joskus ei. :laught:
Penaattori:
Juu, ulkomailta asti on tullu viestejäettä onko kaikki kunnossa kun ei oo sua näkyny? ???
Jimmy-setä:
--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Joulukuu 17, 2023, 09:59:23 ---Juu, ulkomailta asti on tullu viestejäettä onko kaikki kunnossa kun ei oo sua näkyny? ???
--- Lainaus päättyy ---
Minulle varsin vähän ulkomailta. Toisaalta tapaan lähinnä niitä ulkkareita, jotka asuvat pysyvästi Suomessa.
Olen nyt ikävän asiallinen ja tosikko tässä.
Banana:
Taitaa olla rahapulaa sekä tytöillä että pojilla. Tytöistä on mielestäni nykyään parempi tarjonta kuin ennen, mutta ilmeisesti asiakkaista... ei.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta