Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Turskista pulaa?
Penaattori:
--- Lainaus käyttäjältä: RobertLey - Joulukuu 23, 2023, 08:52:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 23, 2023, 06:33:30 ---Minusta pt:iltä tulee enemmän "kiinnostaisiko tavata" yhteydenottoja kuin takavuosina.
Tosi harvoin lähden noihin mukaan koska osaan itsekin olla aloitteellinen jos tekee mieli. Yhteydenotot tulevat naisilta joita olen jo tavannut, monia voisin kenties tavata uudelleen jos hinta olisi kohdallaan. En kuitenkaan mainitse tästä ikinä koska olen herrasmies joka ei tinkaa.
--- Lainaus päättyy ---
Älä nyt joey_t missään vaiheessa unohda sitä että 99% nautinnosta on ehdottomasti vihjailu että saa halvemmalla kuin naapuri. Kaikkihan me täällä olemme oman elämämme pisnesmiehiä jotka neuvottelemme lähes poikkeuksetta tapaamiset alle listahintojen ja tietysti ilmoitamme siitä kaikille. Ei mitään tarkkaa tietenkään "koska 'herrasmiehet' eivät kerro." Eihän siinä muuten mitään hauskaa olisikaan.
--- Lainaus päättyy ---
Hölmöjen eväät syödään ensin. Niin se vaan menee.
RobertLey:
--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Joulukuu 23, 2023, 08:59:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: RobertLey - Joulukuu 23, 2023, 08:52:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 23, 2023, 06:33:30 ---Minusta pt:iltä tulee enemmän "kiinnostaisiko tavata" yhteydenottoja kuin takavuosina.
Tosi harvoin lähden noihin mukaan koska osaan itsekin olla aloitteellinen jos tekee mieli. Yhteydenotot tulevat naisilta joita olen jo tavannut, monia voisin kenties tavata uudelleen jos hinta olisi kohdallaan. En kuitenkaan mainitse tästä ikinä koska olen herrasmies joka ei tinkaa.
--- Lainaus päättyy ---
Älä nyt joey_t missään vaiheessa unohda sitä että 99% nautinnosta on ehdottomasti vihjailu että saa halvemmalla kuin naapuri. Kaikkihan me täällä olemme oman elämämme pisnesmiehiä jotka neuvottelemme lähes poikkeuksetta tapaamiset alle listahintojen ja tietysti ilmoitamme siitä kaikille. Ei mitään tarkkaa tietenkään "koska 'herrasmiehet' eivät kerro." Eihän siinä muuten mitään hauskaa olisikaan.
--- Lainaus päättyy ---
Hölmöjen eväät syödään ensin. Niin se vaan menee.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä tietysti...
palvelunostaja:
Mulle tulee näitä yhteydenottoja jo niin paljon, että olen laittanut automaattivastauksen jossa ilmoitan seksinnälkäisille horoillle hinnastoni ja vähän että millaista seksiä tarjoan. Helpottaa vähän tota ruuhkaa, kun enhän mä muuten millään ehtisi kaikkia panemaan.
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Joulukuu 23, 2023, 09:14:49 ---Mulle tulee näitä yhteydenottoja jo niin paljon, että olen laittanut automaattivastauksen jossa ilmoitan seksinnälkäisille horoillle hinnastoni ja vähän että millaista seksiä tarjoan. Helpottaa vähän tota ruuhkaa, kun enhän mä muuten millään ehtisi kaikkia panemaan.
--- Lainaus päättyy ---
Muista blokata kaikki tinkaajat sekä laittaa palvelunesto päälle!!!
JPC:
Silakasta kuulemma on pulaa. Meitä kultakaloja vielä riittänee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta