Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
SonjaSisu
Kauppamies:
Tuli käytyä Sonjan luona pitkän lurkkaamisen jälkeen, ja luettuani monet hyvät rapsat täältä.
Viestintä ennen tapaamista toimi erittäin hyvin ja innostus ja jännitys oli hyvin suuri.
Ovelle tuli kuvien mukainen hyvin kaunis (naapurintyttömäinen niin kuin monet ovat sanoneet.) Ja sopivan muodokas nuori nainen. Sitten vain muodollisuudet pois alta ja hommiin.
Olin ottanut tunnin ajan jotta ei turha hoppu tule ainakaan ja se oli kyllä oikea ratkaisu. Hyvin sai siinä ajassa kaikessa rauhassa käytyä kaikki asennot läpi ja harrastaa paljon kiihkeitä kielisuudelmia ja muutenkin tutkia tuota ihanaa kroppaa. Erityismaininta tulee kyllä tajunnanräjäyttävästä suihinotosta joka tuntui tosi hyvin kuminkin läpi. Myös aktin jälkeinen juttuseura oli mitä miellyttävintä. Kaiken kaikkiaan aivan ihana, maanläheinen ja kaikilla tavoin aito nuori nainen, menee kyllä itsellä vakkariksi heittämällä ihan juttuseurankin takia. :kiss:
Sää: räntää ja muutenkin masentavan pilvistä, onneksi seura lämmitti sitäkin enemmän.
SonjaSisu:
--- Lainaus käyttäjältä: Kauppamies - Helmikuu 15, 2022, 13:59:48 ---Tuli käytyä Sonjan luona pitkän lurkkaamisen jälkeen, ja luettuani monet hyvät rapsat täältä.
Viestintä ennen tapaamista toimi erittäin hyvin ja innostus ja jännitys oli hyvin suuri.
Ovelle tuli kuvien mukainen hyvin kaunis (naapurintyttömäinen niin kuin monet ovat sanoneet.) Ja sopivan muodokas nuori nainen. Sitten vain muodollisuudet pois alta ja hommiin.
Olin ottanut tunnin ajan jotta ei turha hoppu tule ainakaan ja se oli kyllä oikea ratkaisu. Hyvin sai siinä ajassa kaikessa rauhassa käytyä kaikki asennot läpi ja harrastaa paljon kiihkeitä kielisuudelmia ja muutenkin tutkia tuota ihanaa kroppaa. Erityismaininta tulee kyllä tajunnanräjäyttävästä suihinotosta joka tuntui tosi hyvin kuminkin läpi. Myös aktin jälkeinen juttuseura oli mitä miellyttävintä. Kaiken kaikkiaan aivan ihana, maanläheinen ja kaikilla tavoin aito nuori nainen, menee kyllä itsellä vakkariksi heittämällä ihan juttuseurankin takia. :kiss:
Sää: räntää ja muutenkin masentavan pilvistä, onneksi seura lämmitti sitäkin enemmän.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos rapsasta ihana :inlove: Tervetuloa uudelleen ❤🥰
Homer1000:
SonjaSisun kanssa Oulussa nähtiin ja minulla oli ensimmäinen tapaaminen tämän nuoren kauniin naisen kanssa. Sovittuun paikkaan kun saavuin asunnon oveen koputin niin hämmästyin kuinka kaunis nainen SonjaSisu onkaan ja erittäin kaunis nainen vastassa asunnon ovella. Tunnin aika meni erittäin hyvin sain kokea suutelua suihinottoa seksiä ratsastusasennossa ja juttelua naisen herttaisen kanssa.
SonjaSisu Oulussa käymään tulet toivottavasti uudemman kerran niin nähdään sut haluan nähdä Uudemman kerran Oulussa sen verran huippu ihana tunne jäi tapaamisesta ja sun vakituinen asiakas olen tästä lähtien
SonjaSisu kiitos ihanasta tapaamisesta ❤️
SonjaSisu:
--- Lainaus käyttäjältä: Homer1000 - Maaliskuu 06, 2022, 13:55:20 ---SonjaSisun kanssa Oulussa nähtiin ja minulla oli ensimmäinen tapaaminen tämän nuoren kauniin naisen kanssa. Sovittuun paikkaan kun saavuin asunnon oveen koputin niin hämmästyin kuinka kaunis nainen SonjaSisu onkaan ja erittäin kaunis nainen vastassa asunnon ovella. Tunnin aika meni erittäin hyvin sain kokea suutelua suihinottoa seksiä ratsastusasennossa ja juttelua naisen herttaisen kanssa.
SonjaSisu Oulussa käymään tulet toivottavasti uudemman kerran niin nähdään sut haluan nähdä Uudemman kerran Oulussa sen verran huippu ihana tunne jäi tapaamisesta ja sun vakituinen asiakas olen tästä lähtien
SonjaSisu kiitos ihanasta tapaamisesta ❤️
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos ihanasta tapaamisesta :inlove:
Toivottavasti nähdään uudelleen tulevaisuudessa :kiss:
Homer1000:
SonjaSisu nähdään uudestaan varmasti tulevaisuudessa siihen luottaa voit sen verran ihana tapaaminen oli että haluan nähdä Uudemman kerran usein 🤗❤️
Nähdään ❤️❤️
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta